30 day challenge. #2 Je angsten.




                     
      
                                               Haaai!
yaaaaaayy weer een 30day challenge!!!
Ik heb me gewoon voorgenomen om elke dag die challenge te volgen. Ik zit nu namelijk in het hotel maar je hebt hier gewoon free wifi en draadloze verbinding voor je laptoppp
yay!!!! haha echt super chilll.
dus ik ga gewoon lekker door met mn 30day challenge.
Vandaag kom je meer te weten over mijn..... ANGSTEN.
benieuwd???....
lees dan verder. :)

Whoeeeehhhh welkom in de spookwereld(a)
haha nee hoor ik ben dus echt niet bang voor spoken..
maar ik heb wel andere angsten.
het zijn er niet veel maarja als je het wil weten ben je nu aan het juiste adres:D


Angsten top 3.


1.Verlies
Mijn ergste angst is iemand verliezen van mijn familie of vrienden.
Mijn oom is nu ook ziek en dan denk je toch daaraan.
dit lijkt me gewoon vreselijk.
Als je een dierbaar iemand moet verlaten/verliezen.. En toch word je er vaak aan herrinnert.
op tv en natuurlijk het nieuws. dan merk je al waar het over gaat.
ongelukken,rampen. het staat altijd met elkaar in verband. dan denk ik jakkiebah. en soms denk ik er dan over na en dan krijg je gewoon zo naar gevoel.
gelukkig denk ik hier niet vaak aan... maarja toch is het een angst.







2. enge geluiden.
Enge geluiden... jaaaaaa, en dan niet in een horrorfilm of op de radio ofso maar meestal als ik alleen thuis ben........ en dan in de avond en ik hoor dan wat terwijl ik ver achter in mn huis ben.
Dan denk ik toch wel... okeeeee. creep.
gelukkig ben ik bijna nooit alleen thuis in de avond.
fjieeuww,


3. Kakkerlakken, raar gedierte, mariboemba's
Okeee dit is misschien een rare maar ik haaaat vliegende dieren, kakkerlakken en al die enge beestjes,
Ik ben er echt bang van hoorr, en dan vooral mariboema's
In nederland heb je het gelukkig niet maaar ik ben als de dood van die beeesten,
het zijn wespen maar dan met een langer achterlijf en angel en ze kunnen meerdere keren steken.
dat is dus bij mij gebeurd...... klotebeesten
als je heel vaak gestoken word kan je een week goed ziek zijn.
grrrrrr.





Nu nog gewoon angsten die niet heeel erg belangrijk zijn maar toch nog ff met jullie wil delen.
char is bang voor:
dromen
en dan natuurlijke wel de creepy dromen. Ik heb een keer zo erge nachtmerrie gehad dat die de volgende avond terug kwam.... engg
enge mannen
ha ik weet het, het is best dom maar ik vertrouw enge mannen en raar uitziende kerels echt niet..... het geeft gewoon geen fijn gevoel
vliegen
Tjaa vliegen in een vliegtuig. ik ben er niet heeel erg bang voor maar ik sta liever gewoon op de grond of in een auto. Over 2 weken ga ik 9 uur lang vliegen. niet dat ik er tegen op zie maar het geeft gewoon een ander gevoel
brand
Soms heb ik echt het gevoel dat er brand komt. Het is er dan gelukkig niet maarja het is toch wel een angst....


ik ga nu lekker slapen.,
morgen de volgende challenge!!!


xxxx