Makeup&more!

Heee schatjes!
het is zo spannend&leuk! mn eerste echte artikel. :) ik hoop echt dat mijn blog leuk en goed word. ik heb vandaag wat leuke make-up dingetjes kunnen opzoeken en kopen. dus hier ga ik een revieuw over schrijven. ook heb ik leuke hebbedingetjes die je gewoon moet hebben!

Bourjois make up collectie. Limited Edition. *Paris.
Zoals jullie misschien al weten van verschillende tijdschriften of websites is er een suuper sweet limited edition van Bourjois. Ik zag de potjes en ik dacht gelijk. IK MOET deze hebben. ze zien er suuuper sweet uit en het werkt ook nog is perfect, Bourjois is uitgekomen met 6 verschillende designs en kleurtjes. per stuk kosten de blushes 8,97. Ik heb er dus zelf een gekocht en ik ben er ontzettend blij mee! de blushes zijn altijd al heel erg goed en vooral door de leuke designs moest ik er eentje hebben. Het is een mooi peachy kleurtje en ik ben er erg blij mee! 
Wat vind jij van de nieuwe super sweet bourjois paris blushes???  


Smokey eyes....!
Heee allemaal! zo dat was dus mn eerste makeup artikel en we blijven nog even bij de makeup want ik heb namelijk laatst van mn lieve mama een suupervet setje gekregen om smokey eyes te maken!!! en dat ga ik jullie natuurlijk even uitleggen!! Dit setje kan je trouwens overal bestellen. Ik heb het hier in Curacao bij Da drogisterij vandaag maar hier kan je het heel makelijk bestellen voor maar 9,95. een koopje!                                             http://www.parfumerie.nl/gerard-binard-smokey-eyes/?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist
Zelf heb ik dit setje en ik vind hem prima! het is mooi verpakt, 1 mooi kwastje en een vloeibare eyeliner met mascara. Je kunt het ook superhandig meenemen op vakantie of als je een feestje hebt. Maaaaar hoe maak je nu precies smokey eyes..... en dat mooie rokerige effect.. Dat zie je hieronder:)

stap 1.  kies een mooi neutraal en zacht kleurtje wat je heel mooi tot aan je wenkbrauw kunt aanbrengen. dit kan een zalm-bruin of lichter kleurtje zijn. 
stap 2. Breng een donkere kleur of gewoon een zwarte oogschaduw langs de contouren van het oog. Je kunt ook met een donkerzwart potlood een grote lijn rond je oog trekken en daarna uitvegen met een speciale kwast of je vingers. 
stap 3. Breng een mooie andere kleur aan wat je nog zou kunnen mengen met een beetje zwart tot aan je wenkbrauw en laat deze weer vervagen door er met je vinger of kwastje overheen te gaan. 
stap 4. om je oog sprekend te maken breng dan met een lichtere kleur de hoekjes van je oog aan. 
stap 5&6. Zet een dikke lijn zwarte eyeliner en breng mascara aan door je wimpers volume te geven. 
Voilaaa en je hebt smokey eyes..
hier het setje van Gerald Brinard. Smokey eyes. 
tadaa prachtige smokey eyes! je kunt het ook veel met witte                                                                                 oogschaduw&oogpotlood voor een nog smokeriger effect! 
 Lieve meiden, ik wens jullie veel make-up plezier en succes met het opbrengen van    deze mooie smokey eyes.goodluck&havefun!
Hoe vond jij het om deze smokey eyes te maken? en lukte het al voor de 1ste keer? ik ben benieuwd!