30 day challenge. #11 Een droom van deze week.

Goodevening! 
haha, op deze zwoele avond hier in Curacao zit ik lekker achter mn laptoppie om weer een 30 day challenge te doen, Benieuwd waar deze over gaat?? lees dan snel verder!!!


Tumblr_lo1dspq5w11qam6r1o1_500_large

Olaa!
Stap in de droomwereld van Char! Deze Challenge gaat over wat ik afgelopen week gedroomd heb. benieuwd naar? niet iedereen is benieuwd naar wat je droomt maar soms kan het best interesant en leuk zijn. En mijn dromen... tjaa die zijn gewoon te fantasiek bedacht! wat je hersenpan al niet kan doen....


het grappige is dat ik nog precies weet wat ik gedroomd heb. We zijn de laatste tijd veel  bezig met afscheid nemen van mensen. Ik had dus iets over afscheid gedroomd. Maar het bizarre aan mijn droom is dat ik er altijd wel iets bijzonders of geks aan toevoeg.
Hoe ik dat doe.... tjaa vraag het aan mijn hersenen. haha
maar die droom was dus dat ik afscheid moest nemen van iemand... die dag had ik dus ook Katy perry geluisterd *best vaak* en die hersenen slaan piefpaf op hol en maken de droom. een afscheidslied met Katy Perry zingen... Hhahaha hoe gek kan het in mijn hoofdje gaan?


Verder heb ik gewoon leuke maar ook stomme dromen. Alleen die stoppen dan halverwege alleen ik weet dus gewoon niet meer waar het over ging.
hebben jullie dat ook wel eens? Dat je wakker word en je moeder zegt: Schatje je was vannacht over een bus mayonaise aan het praten. en dan zeg je: huhh? neeeeeee.... haha.


Soms heb ik ook een droom gehad die uit was gekomen. Mensen zeggen wel dromen zijn bedrog maar ik geloof dit dus 100% niet! Dromen zijn Dromen en kunnen elk moment uitkomen:)
13594929_large
Hebben jullie wel eens een hele apparte droom gehad? of juist een hele gekke? en wat heb jij deze week gedroomd? let me know!
-xxxxx-