30 day challenge. #13 Een herinnering die je altijd aan het lachen maakt.


heee moppies~!!!
Mijn laatste 30 day challenge vanaf Curacao!
Vandaag gaat die over Een herinnering die je aan het lachen maakt.
Hmmm is ff kijken in de herrineringen doos. :D
ik heb zoveel mooie,fijne en dierbare herinneringen die mee terug gaan naar nederland.
Ik heb er eigenlijk te veel om op te noemen.
maar ik heb mijn mooiste en leukste herinnering uitgekozen en deel ik met jullie in deze challenge. Benieuwd welke? klik dan snel op meer lezen!



5736852803_ff315be06f_z_large
herinneringen heeft iedereen wel. Het kunnen kleine of juist hele grote betekenissen voor iemand hebben. Mijn mooiste herinnering was toen we voor de eerste x vanuit Curacao naar nederland kwamen. We kwamen aan op schiphol en we hadden alleen te horen gekregen dat mn tante op schiphol stond,. Dus dan ga je je er verder niet meer op verheugen ofso. Dus we komen door die uitgangsdeuren en daar stonden mn nichtjes met 2 spandoeken: Welkom thuis lieverds' Ik vergeet dit never nooit meer. Ik was zo blij. Ik jankte van vreugde en tegelijkertijd moest ik heel hard lachen.
het was zo geweldig.
deze herinnering blijft altijd in mijn hersenen staan!


Zo heb ik nog meer herinneringen. 
bijvoorbeeld van een mooie vakantie in Amerika. Of gewoon hele kleine herinneringen dat je van iemand een mooi gebaar kreeg,
Van zulke dingetjes krijg ik een big smile op mijn gezicht.


Tumblr_lidrmvspwo1qep2l7o1_500_large


wat is jou mooiste en leukste herinnering.
en van welke herinnering krijg jij een big smile op je gezicht?
let me know!


-xxxxxx-