Nailsss

5911658949_4900b1cdb1_z_large
                                   Nails Of The Day.


Heee schatjes!
Vandaag een artikel over NOTD. Nails Of The Day.
Ik heb mijn nagels mooi gelakt en ik wilde ze met jullie showen! 
Ik had vorige week een nieuwe nagellak gekocht en hier ga ik dus ook ff een beoordeling over schrijven.
Benieuwd naar mijn nageltjes??? Lees dan snel verder!!


Ik was gezellig naar de stad geweest en besloot nagellak te kopen. 
Ik had ook mijn fimonail art staafjes binnengekregen en ik wilde dus iets daarmee doen.
Ik besloot om een mooi paars kleurtje te kopen van Jordana.
En tadaaa dit is het resultaat geworden.



Tadaa een mooi neutraal paars lakje met de fimo plakjes. Een hamster op mn duim en een strikje op mijn ringvinger.

Je ziet het misschien niet zo goed maar op mijn duim zit een doodskopje en mn wijsvinger het dior teken en een bloemetje. 

Dit is mijn favoriete foto. Ik vind hem gewoon leuk door die bladeren. Weer het dior teken en het bloemetje.


Houden jullie ook van nagels en de lakjes enzo?
en hoe vinden jullie mijn nageltjes?
let me know!
xxx



8 reacties:

  1. 'Leuke nagellak! De fimostaafjes zijn echt leuk he(: Ik ben altijd helemaal weg van nagels, nagellak en alles wat daarbij hoort. Je hebt mooie nagels, je hebt alleen een beetje een onscherpe foto. Als je een camera gebruikt, dan kan je het scherpstellen via een tulpje wat op de camera staat of bij instellingen. Misschien heb je er wat aan. Leuke blog heb je! Helaas kan ik je niet followen via hier. Maar zeker ga ik hem volgen! Leuk dat je een reactie plaatste! Veel Liefs Gerrianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! <3 jaa idd ik ben ook helemaal weg van nageldingetjes enzo.
    Ik weet het alleen mn camera is een beetje raar aan het doen.
    Geen idee waarom.
    Volgende x zijn de foto's weer scherp.

    Dankjewel jou blog is ook leuk!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat leuk! :D Ik volg jou nu ook, want ik kan altijd wel extra porties beauty gebruiken ^^! Bedankt in ieder geval en ga vooral lekker door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel:D
    van zulke lieve reacties word ik heeel erg blij.
    dankjewel:D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mieterse nagellak char!
    Echt supergaaf :D
    Liefsx Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik kan btw alleen maar reageren als ik op anoniem klik, anders doet ie het niet
    xxx Annelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Die fimocanes zijn echt schattig! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥