shoppenn...

Heeemeiden!
Ik heb weer een shoplog voor jullie!!! Volgende keer wil ik echt een filmpje maken en dan kijken of dat leuker is. Maar nu doe ik het nog gewoon met wat foto’s
Benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder..
Ik was samen met mn zusje naar de stad geweest en het regende echt keihard!!! Maar we namen paraplu mee en gingen dus samen naar de stad. Heb jij ook een kleiner zusje? Moet je echt een keertje met haar naar de stad gaan. Dat garandeert 100 % fun!! Als eerste liepen we met onze paraplu en een goed humeur lekker op ons gemak door de stad. En we hebben superveel geshopt. Geen kleding maar gewoon
fun dingetjes.


 
Ik wilde ook een agenda kopen dus ik moest zowiezo naar de stad. Als eerste liepen we ff zeeman binnen maar daar gingen we zo weer uit. Als eerste kocht ik een leuke armband. Raraa waar? Bij Euroland. Ik vind die winkel superleuk! En alles is heel erg goedkoop. Eigenlijk liep ik deze armband zo tegen het lijf. Fuchsia roze met een panterprintje. En raad eens hoe duur? Of eigenlijk… hoe goedkoop! 1 euri! Duss meenemen met die handel.
Daarna gingen we ff naar de tuinen en daar kocht mijn zusje lippenbalsem en nog een raar product? We hadden het samen supergezellig en we kochten dus ff een broodje bij bakkerij bart. Nog wat winkeltjes en toen gingen we Bruna binnen. Okee toen moest ik dus een agenda uitzoeken en dat was best wel lastig……. Zoveel keus! Niet normaaaal. Dus na een kwartier, 20 minuten had ik eindelijk een agenda. Het is een leuke meiden/beauty agenda. Eigenlijk een die ik helemaal niet wilde maar toch later heel erg leuk vond. Ik schrijf nog een artikel over mijn nieuwe agendaaaJ hij koste 14,95.
Dit is mn agendaJ



Ook kocht ik ff 1 gum. Niet dat dat nodig is maar ik vond hem er zo leuk uitzien! In de vorm van een Iphone. Met alle details erop<3  voor die gum en dat prijsje vond ik het wel waard. Ook had ik een boekenbon van 10 euro gekregen en ik wilde heel graag de girlz en de cosmogirl. Dus die heb ik ook maar ff gekocht:p
Ohja ik weet niet of jullie het weten maar zoals je op de foto ziet zie je een paul frank sleutelhanger. Dit krijg je bij elke 10 euro aan schoolspullen. Leeeuk!
Na de Bruna gingen we naar de hema. Zo leuke winkel! En daar scoorde ik voor 2 euro 2 superleuke hema pennen! Toen begon het dus weer keihard te regenen en was het al half 7 dus moesten we alweer bijna terug. Later heb ik bij de intertoys de sieradenhoek nog 2 superleuke armbandjes gekocht<3 eerst waren ze 4 euro en nu nog maar 2 euro! Dus meenemen. Het begon nog harder te regenen dus wij keihard rennen. Ik was nog ff naar de  blond Amsterdam winkel gegaan en een cadeautje voor mijn moeder gekocht. Gewoon omdat ik van haar hou<3 Als laatste belande we bij de action en de schoenenreus. Bij de schoenenreus heb ik deze grijze gympjes gekocht. Ze zijn gewoon simpel maar ik vond ze toch leuk. Voor 8 euro zijn ze voor mij!


En dan als laatste de action.. Het was dus weer megadruk daaro maarja dat is altijd zo! Wat ik daar heb gekocht!!!!! Omgg<3 een etui in de vorm van een all star schoen. Zoo geweldig! Er zitten ook echt veters in en er passen echt pennen/potloden gummen enzo in… en dat voor maar 99 cent! Ze zijn verkrijgbaar in paars,roze,zwart,blauw&groen.
Kijkk hoe leuk!!!!


 Ook heb ik eventjes makeup reinigingspads gekocht. Hier komt nog een review over. Toen gingen we weer terug naar huis. Het was een suupermiddag shoppen met mn zusjeJ

Ik hoop dat jullie mijn shoplog een beetje interessant vonden? Ik doe het volgende keer op film.

Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes?
-xxxxx-
Sinds ik nu in Nederland woon heb ik de smaak van shoppen alweer goed te pakken. Nu is mn portomonee dus ook helemaal leeg! Haha te veel geshopt? Neeeee I love shopping!



6 reacties:

  1. aah leuke dingetjes heb je geshopt!
    Xemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes zeg, die etui is echt heel erg gaaf! Ik moet trouwens ook nog eens een nieuwe agenda halen. Hoewel ik al lang niet meer op school zit vind ik toch de schoolagenda's het handigst :P plus... er is altijd veel meer keus voor leuke agenda's in de zomer. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waa, wat heb je weer leuke dingetjes geshopt!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dussshiiii!! Leuuuk dude, al die dingen! Mis je echt hopi erg -.- :( Maybe kom ik met kerst naar NL, ben jij er dan? XXX Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeduushi!
    bedankt voor je reactie
    Nederland is qua shoppen geweldig!
    JAAA met kerst ben ik er! omgg ik hoop dat ik je dan zi

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥