DIY!

Tumblr_l7gmnoh3tu1qbr1zko1_500_large
Hii meiden!
vandaag heb ik een Do it Yourself artikel voor jullie! en ik heb het natuurlijk zelf in elkaar gezet en gemaakt dus ja daarom schrijf ik hier een artikel over.
de DIY is een heerlijk recept en iedereen houd ervan! namelijk.....
chocoladefondue!
Benieuwd?

chocolaaaaa.
okee het zou een domme vraag zijn als ik zou zeggen. wie lust chocoladefondue?
haha iedereen natuurlijk! en het leuke aan chocoladefondue is dat je het net zo groot of klein kan maken als je zelf wilt.
Ik had vorige week een mini chocoladefondue setje gekregen en die wilde ik natuurlijk eventjes uittesten
Dus vandaag, een grouwe en regenachtige zondagmiddag ging ik aan het aanrecht staan en bereide ik een lekker en minicute chocoladefonduetje klaar.
chocoladefondue kan je zelf helemaal bepalen!
je kan ook chocoladefontijn doen. dit is nog heerlijker en gewoon supergezellig.
je kan er van alles in dippen wat je zelf lekker vind.

het recept!
het recept is supersimpel en heel snel klaar!
als je kleine portie chocolade wil zoals ik dan kan je het beste een hele reep in kleine stukjes laten smelten.
meestal gebeurt dit Au Bain-Marie maar dit is eigenlijk voor grotere porties.
Au Bain-Marie:
Au bain-marie is het in een waterbad (warm of koud) plaatsen van een pan of kom met gerechten om de temperatuur te doen dalen of te verhogen.
Je stopt de kleine stukjes in een pannetje en voegt er wat room of melk aan toe.
langzaam roeren en zorg ervoor dat er niks aanbrand.


Ik heb gewoon melk chocolade gebruikt.

hmmm het begint al lekker te worden.

tadaaa! 

haha ik aan het dippen. *verhuisdoosss:)


Hmmm ziet er lekker uit he!
ik had er spekjes,mini muffins en stukjes banaan bijgedaan.
best makkelijk en klein maar superlekker.
je laat een stukje spekje door de warme chocolade gaan en.... yumyummm.
maar je kan ook dit gebruiken:
marshmallow.
♥aardbei of ander fruit.
♥koekjes
♥lange vingers
♥of gewoon iets wat jij er lekker in vind om te dippen!


Tumblr_lpvoqpyoru1qhqec7o1_500_large

R9oheo_large

Tumblr_lpw1eeqg711qd3f5co1_400_large




hmmm.
wat vinden jullie lekker om in een chocoladefondue te dippen?
let me know!
ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.


xxx
enn veel plezier met chocoladefonduen!!!





22 reacties:

  1. Superleuke blog! Jij had ook een reactie op mijn blog gedaan! En bedankt daarvoor!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmmm!

    liefs joyce.
    joycfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog! ik volg jou ook! echt een hele vette blog ♥ x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit zo lekker!! Ik maak het ook erg vaak! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er inderdaad lekker uit!
    Ik vind spekjes, banaan en aardbei er altijd lekker in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja maak mij maar weer gek he.. veels te lekker!!!!! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke DIY, ik vind de hapjes rondom de chocolade er erg leuk uitzien maar chocolade lust ik niet *schaam* Wordt ik echt heel vaak heel raar door aangekeken. Wit, melk of puur maakt niet uit, de geur alleen al vind ik helemaal niet lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Maar ik hou niet zo veel van chocolade :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou echt van chocoloade fondue :)
    En ik volg je ook ^-^


    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke DIY!

    @Joany
    haha, nu kijk ik ook vreemd. De geur van chocola niet lekker?

    *ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe het soms ook, en ik vind het zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk , ga ik zeker en vast eens proberen ! :)
    Liefs Lupe,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou niet van chocolade fondue, omdat het chocolade dan zo bitter gaat smaken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er lekker uit! Ik zit altijd zo snel vol van die chocolade fondue!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zit ook te twijfelen om zo een setje te kopen! Ik hou niet echt bepaald van fruit, dus die spekjes en marshmallows zijn een goed idee ^^

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aahh ik krijg meteen trek in chocolade!
    Ik heb ook zo'n setje staan hier (van de xenos)
    yummyyyy

    ♥ Demi

    Ps. Wil je kans maken op een leuke prijs? Doe dan mee met mijn give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh,heerlijk ziet dit eruit meissie. Alleen chocola is niet goed voor me! Laatst heb ik 2 dagen lang boterhammen gegeten met chocolade pasta en kreeg alweer porien op mn huid! Bleh. En wat ben ik blij om weer op je blog te lezen! Ik heb eindelijk vandaag mn eerste blogpost weer geplaatst:) Enyeaah, ik heb mijn haar eraf geknipt! Haha, ik ben benieuwd wat je er van vind. Lieefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er lekker uit! Leuke blog heb je, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo lekker. Ik hou van chocoladefondue :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥