NOTD. yellow:)

Tumblr_ln9n6udlen1qdl0pso1_500_large
Heeelieverds!
Ik word steeds enthousiaster van jullie leuke reacties op mijn artikelen.
daarom vandaag weer een NOTD! deze keer heb ik voor de kleur geel gekozen.. tjaa waarom? ik heb geen idee maarja geel is wel de modekleur en makeup trend dus ik moet er aan geloven(a)
benieuwd??

geeeeeel
okee charlotte is dus echt antiiiii geel maar toch vind ik het een leuk kleurtje! lekker zomers en vooral een blij kleurtje. haha. dat is echt zo. veel mensen vinden geel een leuk kleurtje.
dus ik ging naar de etos en kocht een goedkoop geel lakje om het eerst maar is uit te proberen.
geel. MNY.
de lakjes zien er wel leuk uit en ik dacht. char! gewoon proberen!!

tadaaa! :)
okee ja ik klink enthousiast todat ik de nagellak voor het eerst op mn nageltjes smeerden. sorrie maar hij dekt voor geen meter!! ik heb hem denk ik 4x over moeten doen op elke nagel! nee dit is zeker niet mijn favorieten nagellak... maarja ik heb er weer wat leuks van gemaakt...
haha dit heb ik gebruikt.


en dan nu mijn kunstwerkje(a)






Ik was er best wel blij mee. aangezien de nagellak slecht dekt zie je er op de foto niks van. maarja er zitten wel 5 laagjes op dus dat was erg jammer.
achja ik vind het wel leuk staan. een zwart randje en dan de duim helemaal zwart.
wat vinden jullie van de NOTD?


xxx



19 reacties:

  1. oeh echt een leuk lakje!
    dankje voor je reactie ik volg jou ook<3

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je lieve reactie!
    Haha ja leuk is ie hea :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk lakje jmmmr dat ie slecht dekt maar ja het is gelukt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, wel jammer inderdaad dat ie niet goed dekt! En je hebt hem leuk opgelost ;D Bedankt voor de reactie op mijn blog xoxo
    Audrey


    www.adorabledreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt om me te volgen :)
    ik volg je tterug x
    www.sofiecosmetics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kleurtje (:

    xoxo, joyce.

    joycfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kleur!

    ps: je volgt nog steeds niet ;)

    xxxjes lijn

    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankje voor je reaactie :)
    wauw, die gele kleur is echt gaaf!!
    maar een tip voor dat fotoshoppen, bekijk eens wat filmpjes op youtube, en probeer gewoon wat uit, dan kom je er vanzelf ;)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gelakt! en leuk dat je me volgt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw echt supermooi lakje!

    ik volg je!

    xx www.maartje-busyfunlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke combi zeg. Echt een hele aparte nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke combi ^-^


    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk lakje! En leuke combi met dat zwart enzo =D

    xoxo ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke combinatie met zwart, wel jammer dat het zo mega slecht dekt. Er zijn wel betere lakjes op de markt in deze kleur, gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥