OOTD.


bonjourmeiden!
Alles goed met jullie? vermaakt op deze regenachtige zondag?
nou ik wel want ik had een verjaardag van mijn lieve kleine nichtje die 2 werd.
superlief<3
en daarom nu een leuk OOTD artikel. mijn outfit!
benieuwd?

Ik besloot vandaag iets lekker warms en leuks aan te trekken voor de verjaardag.
hier volgen een paar foto's








ik heb een zwart streepjes hemdje aan met daarover een stoer leren jackje, verder draag ik een rokje met vouwtjes en een brede riem,daaronder een bruine panty met mijn uggs. mijn assecoires zijn mijn uilenketting,pandora armband en 2 dobbelsteentjes in mijn oren,
ik heb alles in Curacao en Amerika gekocht dus aan de winkels en prijzen heb je niet veel.


ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.
sorriee beetje kort maar toch eindelijk een outfit of the day! velen vroegen het mij of ik een keer een artikel over wou maken. nou meiden hier is die dan!


-xxxx



16 reacties:

  1. leuk!
    nee ik zit niet echt in Las Vegas, was het maar waar!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your nails! Echt prachtig meid

    xoxo Isabella

    http://isabella-getinspired.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice,
    haha stoere nagels <3

    ps; doe mee aan onze give-away.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit!

    je hebt trouwens een leuk blog, ik volg je nu pas *schaam*


    Liefs
    http://justlikealovelyfairytale.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit!
    Bedankt voor je reactie. (:
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een hele erge leuke outfit!
    dat rokje en die uggs zijn superleuk!

    xx
    leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh die uggs! zijn het echte?
    vind ze superleuk!
    die foto bij dat kasteelding is echt mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke outfit.
    staat heel leuk met de panty.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥