Favorieten van Augustus

Tumblr_lp94tex37q1qg4471o1_500_large

Hallo meiden! :)
ooooohhh het is al 8 september! oeps! er komen weer nieuwe tijdschriften in de winkel en ook de maand van de nieuwe producten en lijnen. yeeey. alleen augustus is nu dus alweer voorbij en moeten we weer 365 dagen wachten voordat die maand weer aan de beurt komt. who cares? ik heb nog mijn favorieten voor jullie van deze maand august!
readmore? x



Tumblr_lp64t5duus1qkrwm1o1_500_large

We gaan gewoon ff terug de maand in. hihi. doe net alsof het gewoon 28 augustus is:)
jeej.
Ik heb weer een aantal spulletjes op een rijtje gezet en dat zijn natuuurlijk mijn favorieten. het zijn er aardig veel maar ik heb ook alles gebruikt!
veeel plezier!




mijn favorieten!




deze producten zijn het:
het 40 kleurenpalette. boozyshop.
Dit palette heb ik gewoon bijna elke dag in gebruik! perfecte kleuren en gewoon een heel handig palette!
een lekker luchtje uit een appart winkeltje. ik spuit hem elke dag op. het is een frisse geur met een zoetig laagje erdoor.
Verfrissende lotion voor je gezicht. je kan er ook prima je make up mee afhalen. haha en dit doe ik natuurlijk elke dag!*biocura. bij de aldi,
Mascara van miss sporty. extreme black. een fijne mascara met veel volume:)
Ook een nagellakje in mn collectie haha! de catrice. poolparty at night. een donkerblauw kleurtje wat een van mn lievelings is:)
Rimmel stay matte powder. ik heb hier een review over geschreven. fijne poeder en deze gebruik ik  ook elke dag!
Keelpastilles. doordat ik zo'n keelpijn had heb ik een heel doosje leeggesnoept(: oepssie. maar ze zijn erg lekker. honingdrop smaak.
mijn uilenketting met klokje! deze heb ik vaak om gehad dus hoort bij de favorieten.  ook nog een ketting van 2euro. een zilveren koord met een zwart hart eraan. staat vaak leuk op een saai shirtje ofzo:)
nog een blauw kralenarmbandje van de intertoys en 2 zwarte oorknoppen. deze zitten gewoon ontzettend fijn en staan overall leuk bij.


Dat waren dus mijn favorieten!
ik hoop dat jullie het leuk vonden?


xxx



18 reacties:

  1. leuk al die spulletjes!
    die ketting is leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !
    Je maakt echt hele mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oe leuke favorieten!!!!
    dat kettingje is leuk! (:

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk bericht!
    zitten hele moooie producten tussen!
    love your blog!

    xoxo
    Eef en Lot

    ps: we hebben nu heel veel winacties,, misschien als tip voor jou of voor je volgers?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke favorieten meid!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vetleuk!
    die uilenketting is echt super!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke favorieten!! Ik wil die uilenketting!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk!
    dat palette heb ik een artikel over gelezen op je site! hihi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke favorieten!
    leuk gedaan met die plaatjes en foto's

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥