New Thing!

Tumblr_lhnfdphptj1qh7y13o1_500_large
Heeemeiden!
Dit keer ff geen artikel over makeup of fashion of iets anders in die richting. nee dit blog gaat ook gewoon over persoonlijke dingetjes enzo:)
en dit is heeel persoonlijk. haha.
nee het is gewoon weer een leuk artikel dus ben je benieuwd? lees snel verder~!

Dit artikeltje gaat over een nieuw ding waar ik superblij mee ben!
wat dat ding is dat weet je heeel snel.
ik kwam vanmiddag uit school. helemaal zijknatgeregend en dus een pokkenhumeur maar ineens verscheen er een bigsmile toen ik naar mn kamer ging. dit stond namelijk te pronken in de hoek:)


een supermooi kastje met allemaal mandjes om je spulletjes in te doen!
Ik had al zo'n kastje met laadjes en mandjes maar daar stop ik mn makeup enzo in. nagellak,oogschaduws,paletten. al die dingetjes. en nu heb ik gewoon een superleuk bijpassend kastje erbij!
met 6 mandjes en superveel ruimte!


Hahah ik heb gelijk alles uitgestalt natuurlijk:D mn spiegel,fotolijstje en een mandje met producten zoals creme's en makeup remover enzo.
Ik ben helemaal blij met dit kastje!
Hij koste eerst 60 eurii's maar mn moeder heeft hem voor 40:) jeeej.
nu nog ff wat kiekjes:D


een stukje van het mandje. supersweet




in dit mandje heb ik mijn sjaals en colletjes enzo.




2 cupcake's als opleuking van het kastje. sweeeet
en hieronder mijn schelp uit Key West Amerika en een sleutelhanger van the caymanislands.



Verder gebruik ik het kastje voor mn riemen,sokken,onderbroeken&bh's en gewoon nog kleine producten, creme's,poeders al die dingetjes.
het heeft superveel ruimte en ik ben echt heeel erg blij!
het staat ook gewoon superleuk in je kamer enzo. 
Wat vinden jullie van het kastje? en ga je ook zoiets kopen of heb je al ongeveer zo'n schattig kastje?
let me know!


130237888135615_large
xx






23 reacties:

  1. aahw wat een lief kastje.
    die vind ik echt superleuk!

    mooie foto's!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoooi
    Leuk kastje! Ik hen zelf ook zo'n soord kastje en ben er super blij mee :D
    Leuk artikel weer :)
    Xxxx kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kastje!
    die mandjes:)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk kastje!
    en een leuk artikel!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oe die schelp met keywest en je naam erop! gaaf.
    dat zou ik ook wel willen, leuk ingericht meid!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuk kastje! Love it.
    xoxo"Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De cupcakes en de mandjes zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe andere hun spullen opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk!
    wat schattig met die mandjes!
    mooie foto's
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk kastje.
    veel plek!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat een leuk opberghoekje!
    en al die spulletjes erop enzo:) dat mandje is ook erg leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥