Shoplog!!!

Img_1886_132162837_large
Hallo meiden!
Eindelijk is het dan zover! een shoplog!
En ja het is een heeel verhaal geweest want we zouden al 3 weken geleden naar Veenendaal gegaan zijn om te shoppen maar elke keer gebeurde er wel weer wat.... maar dan nu eindelijk een shoplog van veenendaal!
enjoy!
x

Ik heb het shoplog in een filmpje gedaan en hij is totaal anders dan normaal! ben je benieuwd! 




Heeel erg bedankt voor het kijken!!!
ps"weten jullie misschien hoe ik het filmpje groot krijg? 




xx




22 reacties:

  1. Heeeeemoppieee ,,

    hahaha ,, ik zou nog kijken naar je nieuwste blog.
    deze dus ,, maar ik weet precies wat je voelde ton je de coolcat inliep , dat had ik ook egt zo van oohmygaasjj wat een facking leuke kleren!! .
    en je hebt egt leuke kleertjes gekocht ;D ik moet ook nog een keer nodig nieuwe kleren kopen ik heb er echt wienig . vind ik. ooeeeh ga je dan mee samen met ninaa ? da's egt leeuk. Leeuk idee van die filmpjess ;D.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG, ik vind dat rokje van de C&A zo schattig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de filmpjes van jou zo leuk, je bent erg entousiast! :D
    &je hebt mooie kleding gekocht!
    xoxo"Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vlakbij Veenendaal gewoond, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk meid!
    dat tomatenrood shirt is echt leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oee leuke kleertjes!!!!
    dat rokje is zo leuk!
    en die broeken! vet awesome.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I cant wait to see what you have bought! :-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG vetleuke kleding!
    jaloerss.
    ik moet ook weer gaan shoppen!

    hihi leuk filmpje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk geshopt!
    die broeken zijn echt leuk. hahah jij met je strak kontje:p

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lovely blog!♥

    you could look on my blog too if you want!
    xxxxxxxxxxx Joyce (malibu)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kleding allemaal!
    die vestjes zijn leuk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow nice blog!
    leuk filmpje.
    ik volg je site al zo lang. geweldig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die heb ik gewoon op marktplaats gekocht, maar volgens mij kan het ook wel op andere site's enzoo. Leuke shoplog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat praat jij leuk hahahaha ;p
    Maar ik kon je kleren niet altijd heel goed zijn, misschien moet je de volgende keer wat meer licht gebruiken ;p

    Verder nog bedankt voor je reactie :) Heel leuk! Even je blog bekijken hoor ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoooi! Je had een vraag gesteld op mijn blog. Ik had volgens mij al een keer geantwoord, maar dat had je denk ik niet gelezen. Daarom doe ik het nu hier maar even, ik hoop dat je het niet erg vind. De betalen op BuyInCoins kan met PayPal. Dit is een erg veilige betaalmethode. Je moet er alleen wel een account voor aanmaken, het voordeel is hiervan dat je niet steeds al je gegevens in hoeft te vullen. Je kunt ook betalen met creditcard. Meestal is het pakketje binnen anderhalve week binnen. De eerste keer was het er al na vier dagen, de tweede keer duurde het twee weken. Op zich wel goed als je bedenkt het helemaal uit China moet komen.
    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! Liefs, Brechtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onwijs leuk filmpje!
    je bent zo blij met al die kleren! haha.
    echt leuk om te zien!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik moest zo hard lachen om je opmerkingen soms, humor heb je zeker. :') Mooie aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuke kleren!

    xx carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. omg chaaaaar! dat rokje van de c&a is zooo leuk eh! <3 ikmisje x charly

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥