New! China Glaze!


Meiden!
Vandaag deel ik met jullie iets waar ik zo onwijs blij mee ben!
My first china glaze!
Jaaaa eindelijk heb ik de stap genomen om deze duurdere maar wel veeel betere lakjes te bestellen. 
Ik twijfelde wel de hele tijd omdat de lakjes best prijzig zijn maarja elke beautyblogger moet een moeilijke stap maken in het gebied van makeup en nagels^^
Kijken jullie mee welke lakjes ik besteld heb!
-x

china glaze.
Zoals ik al zei twijfelde ik al de hele tijd bij het bestellen van deze lakjes. Ik heb nog nooit nagellak online besteld en vond het best eng want je weet nooit hoe voorzichtig de shop ermee omgaat kwa verzending enzo. Gelukkig is alles goed gegaan en ik ben niet meer beangstigend om lakjes te bestellen!
Ik was aan het rondkijken op internet bij leuke shop's met china glaze lakjes.
Toen kwam ik een onwijs leuke editon tegen!
Dus ik twijfelde geen enkel moment meer, vul het creditcard nummer in en 3 dagen later ging de bel, pakte ik een pakje aan van de postbode en daarna: SUPERBLIJ
haha dat klinkt ff kort samengevat:)


Ik heb deze bestelling op www.boozyshop.nl gedaan.
Een superfijne site, supersnel en altijd voorzichtig kwa verzenden.
superhandig! Ook de prijs is altijd wel te doen en dus een superfijne webshop.
Ik heb een setje china glaze lakjes gekocht.


China glaze haunting halloween collection.


Jaaa jullie lezen het goed! een halloween collectie! okee ik laat het gewoon zien hihi.



De lakjes!
wow ik was zo verbaasd en blij! haha. Ik heb china glaze lakjes!



De verpakking zag er zo mooi uit. Met een soort halloween achtig meisje met een gemene blik en een zwarte look^^ like!


Hier zijn ze dan. My prettyh stuf!
-van links naar rechts-
♥It's Alive
♥Ghoulisch glow
♥Black mesh
♥Fast Forward topcoat.


Ik ben er zo mega blij mee!
Hier nog een close upje van alle nagellakjes!





Het bijzondere van deze china glaze lakjes is dat het natuurlijk een special editon is maar een lakje is zo bijzonder dat ik dit setje zowiezo wilde kopen!
Ghoulisch Glow is namelijk glow in the dark nagellak! 
omg hoe cool is dat! Ik dacht eerst dit zal wel onzin zijn en misschien werkt het helemaal niet maar schijn bedriegt want weetje hoe awesome goede glow die geeft!"
Je schrikt gewoon in je slaap door de glow nagels. 
haha.
Maar het is ontzettend gaaf voor halloween natuurlijk!
Hier heb ik even snel 2 swacthes van I´ts Alive en Ghoulisch Glow.  



It´s Alive.



Ghoulisch Glow! 


Zo krijgen jullie eventje een idee!
Weetje hoe gaaf die nagellak is! omg.
haha ik ben er helemaal blij mee!


De volgende halloween knal ik eruit met mijn nageltjes.
Ik betaalde voor dit setje 18.95 en met de verzendkosten werd het 23 euro.
Best duur voor 4 lakjes maarja het is china glaze he! en de kwaliteit mag er wezen!


Laat me weten of ik de andere 2 lakjes ook nog moet reviewen?
Wat vinden jullie van deze editon? en hebben jullie al china glaze in je bezit?


xxx


ps: Ik heb nu 110 volgers en ik ben superblij met jullie! hou deze maand in de gaten want er begint een winactie aan te komen!!!
x








28 reacties:

  1. omg die lakjes wil ik hebben!
    Die glow in the dark is zo gaaf!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

  2. aaaah jaloers!
    Ik ben benieuwd naar die crackle!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige lakjes!
    zou je ze allemaal nog een keer willen swatchen'?

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw die zijn leuk!
    ik heb ook zo'n soort nagellak @ 2e foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was de prijs dan? En zijn ze er ook nog in andere kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk"
    wat leuk dat je een winactie gaat doen"
    ik ben benieuwd!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar hoe leuk seg ! Fluoriserende nagellak , hoe speciaal !

    Wij volgen je nu ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwwauwauw!
    die nagellakjes zijn echt héél mooi. en ze staan ook nice op jou nagels (:
    Bedankt voor je complimentvolle berichtje, ik vind jou blog ook helemaal super, je hebt altijd van die enthousiaste posts waar ik dan weer helemaal blij van word, haha.
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey leuke blog heb je!
    Doe je mee aan m'n Give-Away? Ik heb een superleuke clutch van Friis & Company weg te geven.
    Xoxo Eva
    Www.jeansnpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supermooie lakjes!
    Die It's Alive trekt me heeeel erg!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh supergaaf!
    Ik heb nog geen china glaze helaas.
    vind het te duur.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, dat is echt heel grappig!! Leuk ook voor uitgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, mooie lakjes heb je besteld :D Heel veel plezier ermee! :D

    Bedankt voor je bezoek en reactie op mijn blog trouwens, dat waardeer ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh vette nagellak!
    Ik ben benieuwd naar de topcoat,. kan je die een x reviewen?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It's alive is zo moooi!
    echt hele leuke lakjes!
    xoxo
    (doe je mee aan mijn winactie?)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waw ziet er super cool uit! Als mijn dochtertje dat zal zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave lakjes, vooral die glitter groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie lakjes heb je gekocht.
    Ik ben ook fan van china glaze, heb er al 3 lakjes van.

    groetjes van
    dailylovebeauty

    ps: doe je mee aan onze winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergaaaf!
    Die glow in the dark moet ik hebben!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Omg ik hou echt van china glaze.
    ik heb 10 lakjes:)

    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik kende dat merk helemaal niet! Ö gaaf.
    xoxo"sanne. www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat is waar vind ik zelf ook. dat merk kende ik niet eens haha.
    xlove♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi!
    Ik ben echt jaloers op die glow in the dark!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woehiee,
    die wil ik hebben,
    ga ze zeker weten bestellen ^^
    zin in je winactiee!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dankjewel voor je reactie op mijn blog, vind ik leuk!


    ik heb dit setje ook! heb nu net it's alive en de topcoat gelakt. zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er erg gaaf uit. Heb geen china glaze in mijn bezit. Vorig jaar kwam ik er achter dat mijn nail hardner van Essence licht geeft bij black light. haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥