Sephora nail polish remover.

Heee moppjes!
Huh een artikel over nagellak remover? omg dat word toch harstikke saai char!
Nee meiden het is iets heels anders en veel specialer dan alleen maar nagellak remover.
Ben jij benieuwd?
lees verder!




Toen ik met school een dagje naar Lille ging. een paar artikels terug.... vertelde ik over de dingetjes die ik geshopt had.
We hadden een museum en een stadspel maar daarna mocht je shoppen! omgg en ik zag dat er een sephora zat dus ik MOEST naar binnen.
Ik heb maar heel weinig gekocht maar dit potje nam ik mee naar de kassa.
Sephora Nail polish remover.
huh maar zit er in dat potje watjes dan? hoe werkt dat dan?
Veel mensen vroegen dit in een mailtje en nu ga ik het jullie uitleggen!


be prepared!
Het potje.
Superleuk want er staat in het Frans nagellakremover op:)
hihi.
het is een handig potje wat zo meekan of heel gemakkelijk op je plank staat.
Rozig/oranje en met mooie sierletters Sephora erop. erg mooi!


Okeee jaa in het frans een hele uitleg. gelukkig ook engels:)


Nu komt het spannende gedeelte!
ik had echt al van heel veel bloggers gelezen hoe fijn dit potje wel niet was en hoe gemakkelijk je nagellak eraf vloog!
Ik was gewoon zo excited en ik moest dit potje hebben!
En ik ben het met al jullie bloggers eens! Het resultaat is gewoon geweldig, superhandig en geen gedoe meer met watjes die aan je nagels blijven hangen. 


Zo ziet het potje er van de binnen kant uit.
Een grote zwarte spons gevuld met nagellak remover en een klein gaatje.
Waar zal die voor zijn. hihi
Echtwaar! het is superhandig en snel!


Dit is mijn nagel met catrice greys kelly en een crack topcoat van china glaze.
Anyway doet er ff niet toe het gaaat om het potje en het reslultaat!
Okee dit is mijn nagel voor ik hem in het potje duw.


Tjakkkaaa! mn vinger in het potje.
Ja I know voor de mensen die doordenken maar daar moet je niet op letten (a)
Je gaat een paar keer met je vinger over het sponsje of je draait een paar keer en let op....


Het resultaat!!!
Geen een nagellak restje meer in de hoekjes of randjes van je nagel.
Alles is eraf! en dat na een keer draaien of duwen in het potje.
Zo ontzettend handig!


Ik ben echt enorm blij met deze nagellak remover.
Altijd vond ik het gewoon erg om alles eraf te halen omdat je zo zat te klooien met overige wattenaanhangsels of deeltjes die dan weer aan je nagel bleven hangen zodat je nagellak weer verknoeid werd.
Nu hoef je maar een x met je nagel in het potje en het is er helemaal af! 
ook geen rottig gedoe met nagellak remover wat je perongeluk laat vallen. Alles is handig in een potje en je kan er superlang mee doen!
Als de remover op is giet je er gewoon nieuwe in:)
En dan de prijs. Misschien denken jullie.. woow sephora is heel duur! Ja dat is die ook maarja je hebt wel een heel fijn product~!
Ik betaalde voor dit potje 8.95 dus laten we zeggen 9 euro. 
I know het is duur maar je doet er superlang mee en als beautyblogger en verslaafde aan nagellak heb je dit gewoon nodig!


Gaan jullie hem kopen?


xxx






21 reacties:

  1. Wat handig! Die heb je trouwens ook van de Kruidvat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow vet cool!
    Ik wil zo graag iets van Sephora...
    ziet er goed uit.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super!
    leuk artikel.
    mooie foto's zeg!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeeh wat handig!
    leuk review moppie.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt gaaf, ik wil hem ook. Altijd dat geknoei met watjes enzo. Leuk artikel!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah wat superhandig!
    Ik had er nog niet van gehoord, heb net bij de kruidvat met een pompje gekocht, maar als die op is ga ik zeker deze kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG! Ik ben superjaloers! Wat een handig spul! Ik ga echt meteen op zoek naar een Sephora!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat grappig!
    wil k ook proberen

    New outfitpost;
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. huh ? dat heb ik nog nooit gezien hahaha
    maar lijkt me wel super handig ! :)
    als ik ooit ook zowiets tegen kom dan zal
    ik het zeker kopen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die nagellak die je daar op had waar kan je
    die kopen ? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede tip! Die neem ik een keer mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super handig uit!
    beter dan met watjes.

    'Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superhandig!
    echt slim bedacht.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oe cool!
    Sephora heeft altijd goede dingen:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb hem ook^^
    Hij is echt fijn.
    en makkelijk mee te nemen:p

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. cool!
    Haha ziet er verkeerd uit maar het is wel superhandig!
    ga ik ook kopen:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. omg you had a pretty blog!
    Omg thanks so much for the pretty reaction.

    love,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LEUK!
    echt handig en nooooit meer gedoe met watjes.
    fjiew.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥