Tag: De eerste keer

Tumblr_lmnwabqkvs1qibo1mo1_500_large
Heeei girls!
Ik baaal enorm want eigenlijk zou dit een heel ander artikel geweest zijn. ik had het al vanaf maandag ingepland en eindelijk kon ik het posten. Ik wilde een video posten omdat iedereen dit aan me vroeg maar mn filmpje was ineens weg:( ontzettend jammer....
Ik ga morgen denk ik een nieuwe maken maar niet getreurd! vandaag heb ik een tag voor jullie.
Lees snel voor meer!

Tumblr_lsugs1wnzf1qhiegqo1_500_large
Deze tag gaat over de eerste keer.
nee wees maar niet bang! haha. Sommige denken misschien aan iets van.. hee dit is niet pluis.
nee hoor die zoetsappige stories heb ik gelukkig nog lang niet! maar wel 10 leuke vragen over mijn eerste keer in.... zo komen jullie weer meer te weten^^ enjoy!


1. De eerste keer een filmpje uploaden
-Okee dat is dus echt nog helemaal niet lang geleden! Mijn eerste echte online filmpje was een soort tour door mijn huis in Curacao. Nee helaas geen echte beauty of shoplog als eerste filmpje. hihi. Ik was in het begin heel onzeker om mezelf op youtube te zetten maar nu krijg ik steeds meer verzoekjes! yeaah


2. De eerste keer make up dragen in het openbaar
-Ik weet nog heel goed dat ik in tijdschriften verhalen las over mensen die overal makeup draagde. Ik dacht echt: haloo je durft toch niet met makeup de straat op te gaan. ik dacht... shit straks ziet iemand hoe erg ik ben uitgeschoten of hoe de foundation erop zit. Haha. Dit is natuurlijk overdreven. Maar de eerste keer voelde ik me eindelijk vrij. ook een meisje met makeup meer!

3. De eerste keer naar de middelbareschool
-Toen woonde ik in curacao! normale meiden gaan hier in Nederland naar school natuurlijk. Maar ik heb mijn middelbare school 1&2 in het caribische gebied gedaan
hihi klinkt best leuk! Ja ik ging in de 1e naar vespucci college. Gewoon een nederlandse school. ik was best zenuwachtig maar ik heb een enorm leuke tijd gehad! we zijn met kamp naar strand geweest en gaan varen, slapen in een landhuis. Wauww,

Tumblr_lrpkabl4o51qzlicjo1_500_large

4. De eerste keer optreden
-Haha dat is zo leuk! toen ik nog in nederland woonde,, ik was 8 jaar. Ik weet niet hoe ik het lef had maar charlotte ging doodleuk in haar zebra pakje met veren de straat op, radio mee en ging ik op k3 muziek een voorstelling geven. Hahha als ik die foto's nu terug zie. Ik denk echt. omygosh ik heb mezelf echt voor joker gezet. Maargoed wel een grappige herinnering!


5. De eerste keer make up gekocht
-Dat was een mascara! van essence. Mijn eerste budgetproduct. ik kocht toen ook een nagellakje. :)


6. De eerste keer alleen shoppen
Dat was ook in Curacao. Pas op mijn 12e.... haha shame.. maar ff serieus in curacao kan je echt niet zomaar in je eentje de stad in. Je word nagefloten, pssssst door al die antiliaanse jongens en voor je het weet hangen er zwervers aan je kont. Nee dan ga ik toch liever met vriendinnen of mijn moeder.


294859_211274345608095_114982095237321_523089_993433912_n_large

8. De eerste keer 100 abonnees
-Op mijn blog! Ik heb wel een youtube account alleen heb nog niet heel veel video's
Als jullie willen abboneren? charrcuraa97
thenkjoe!
Alleen ik snap nog niet hoe je filmpjes moet bewerken,dingen eruit knippen enzo. Kunnen jullie het me een keer uitleggen?

9. De eerste keer op een beauty guru abboneren
-Ik ging op youtube kijken toen ik mn eigen account ging maken en speurde allemaal leuke beauty guru's op. Ik abboneerde me gelijk op veracamilla en cutepolish. Like!


10. De eerste keer ben en jerry
OMG my favorite ice cream.
Mijn eerste keer was ook in curacao.
Maar 2 dagen daarna at ik het ook in Amerika. yummieeee
Ik las heel vaak in tijdschriften zoals girlz en cosmogirl dat ben&jerry het must have ijsje is en dat het heerlijk is enzo,.
ik vond zowiezo de bekers er al superleuk uitzien! *ik spaar ze nu:)
Dus als jullie ze wegdoen? please stuur ze naar me op!!! :) je kan me mailen op charrcuracao@hotmail.com
Maaar ff by the point. De inhoud van die beker. omggg.
mn eerste flavour was cookiedough. dubbellike en dubbele liefde!


Tumblr_lps6x930ep1qft1hto1_500_large
aaahww goddelijk!


Dit was de tag:)
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden:)
hierbij tag ik.....
hopelijk doen jullie hem ook! ik ben erg benieuwd!

wat vinden jullie van deze tag?
En kunnen jullie ben&jerry bekers voor me sparen? 

xxx



28 reacties:

  1. Leuke tag! Ik ga meteen even kijken op je youtube account!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!
    Haha ben&jerry bekers sparen! ik zal voor je kijken.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!!
    Haha dat eerste plaatje met die zeester.
    echt superleuk

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg !!!

    Wou dat ik ook zoveel van dit alles kon.

    ps: zou het mogelijk zijn om fan te worden van mijn facebook-pagina waar er nog meer werken van mij op staan. => https://www.facebook.com/pages/Eline-Du-Mongh-Photography/171796632885324


    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem zelf ook gedaan, hij is echt heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tag!
    hihi die zeester is grappig.

    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappige tag!leuk ingevuld hoor!

    liefss'x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan!
    haha ik moest zo lachen om dat optreden in je zebra pakje.
    leuk geschreven

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet niet of de opmerking bij 8. (over het uitleggen) echt serieus bedoelt was of meer als grap, maar ik wil best proberen het uit te leggen.

    Leuke tag trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vraagjes!
    had ik nog nooit gezien

    (L)x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk artikel!
    ik vind ben&jerry ijs oook heerlijk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke tag, grappig om te lezen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leeuk!!
    Die foto met de Victoria's secret tasjes, love it! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. omgggg al die bekers van starbucks. vet lekker!
    erg leuke tag

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke tag! Heel leuk om te lezen wat jouw antwoorden zijn over 'de eerste keer'. En superlief dat je me hebt getagd! Je ziet 'm deze week of volgende week wel op m'n blog verschijnen...

    En ELF lijkt me ook inderdaad een erg fijn merk! Ik heb toevallig gister net wat bestelt, dus ik ben erg benieuwd. Wat leuk dat je spulletjes van de €1 lijn mag testen voor je site, ik ben ook erg benieuwd wat jij er van vind! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leeeuke tag!!!
    Mag ik hem ook doen?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk, vind dat eerste plaatje zo grappig
    jammer dat je filmpje ineens weg is

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke tag! Oeh, nu heb ik zin in Ben&Jerry's ijs xD

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tag en leuk je antwoorden te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥