Swatches : Essence nail colour³

Overal in de winkels verschijnen nieuwe collecties. Aanvullend voor de lente en zomer, maar ook allerlei leuke nieuwe producten. Essence vernieuwde haar collectie en er zaten een paar leuke duo nagellakjes bij! Ik was verbaasd dat de collectie al bij mijn kruidvat was en ik nam 2 leuke duo lakjes mee:)

Een nieuw lakje! Deze lakjes kwamen ook al in circus circus editie tegen maar I love deze lakjes! Duo. Dus aan de ene kant een lakje en aan de andere kant een lakje:)
Bij deze lakjes bevat de ene kant een normaal lakje en de andere kant een soort glitter/flakie topcoat. wauw!


 A walk in the park- Boys are back in town.
It's just a little crush- Stop for an ice cream.



Het eerste duo lakje. 
A walk in the park- stop for an ice cream.
Ik koos een kleurtje die ik eigenlijk nog niet had. Een mooie aquablauw,zeegroene kleur. Wauw! hij sprak me gelijk aan. 


De kwastjes. Het is anders dan de normale en kleinere lakjes. Het is ineens een langer stukje wat je beet hebt en soms valt die uit mijn hand. best vervelend. maar opzich zijn de kwastjes wel fijn, niet te dik en gewoon perfect.


 A walk in the park.
Een prachtig lakje! zeegroening met een lichte shimmer. Het lakje dekt na 2 laagjes volledig. Ik ben er erg tevreden over!


Stop for an icecream.
Een supermooi glitterlaagje die het lakje nog leuker maakt. Hij dekt perfect en ziet er heel mooi uit op het zeegroenig lakje:)


Boys are back in town- it's just a little crush
een paarsig lakje met doorzichte glittertjes. Ik was erg benieuwd naar dit lakje. het kleurtje ziet er heel leuk uit en de namen spraken me gelijk aan. love it.


Zelfde dopjes haha!


Boys are back in town.
Een heel mooi paarsig lakje met een grijs waasje erin. ik vind het een mooi lakje. Deze is gewoon matte met geen glittertjes of shimmer erin.
woeeepiee


It's just a little crush.
ineens is het paarse lakje een magisch lakje geworden. sparkling en supermooi! wauw. Zo zie je maar wat een topcoat kan doen:)


echt heel mooi! Allebei de lakjes met de glittertjes erop. Echt supermooi(a)


Ik ben echt heel erg blij met de lakjes. Er zijn nog 4 varianten met meer kleurtjes en glittertjes.
De lakjes kosten 2.75 per stuk. helemaal niet duur! Ik ben er erg tevreden mee.


wat vind jij van deze lakjes? ga jij er een kopen?
xxxx



49 reacties:

  1. Mooie nagellak! Alleen de groene spreekt me eigenlijk aan.

    X
    Evelien

    http://Fashionmadebymyself.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige nagellak, en leuk zo gecombineerd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg leuk! Toen ik ze laatst zag wou ik er ook een paar meenemen, meestal draag ik roze of rode kleuren nagellak. Maar die spraken me dit keer niet zo aan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love these colours. boys are back in town is my favourite.
    wonderful!
    wish you a great weekend.
    kisses
    maren anita

    Please have a look at my GIVEAWAY:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De paarse zou ik heel graag willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt goed uit! Allebei de kleuren zijn ook heel mooi!
    De groene kleur heb ik zo ongeveer al, maar dan van de Hema. Dit is ook een beetje de reden dat ik de duo nagellak niet zou gaan kopen! & mijn collectie laat ik even zo, zoals het is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi lakje!! ik heb die groene nu op! hij is zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehh! Mooie kleurtjes!<3 de paarse vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw inderdaad niet duur voor zo'n mooie nagellak, ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lakjes! Lijken me ook erg fijn :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw die zijn echt gaaf! vooral die paarse!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er goed uit! Mooie kleurtjes en de topcoat maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb er ook een van en ben heel erg tevreden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat ze er heel erg mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I often buy Essence nail polishes, I think it's a really good brand =)
    Nice post <3
    Check out my blog, I posted some fashion drawings made by me and I'll be happy to read your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw mooie lakjes!
    waar koop je zo nagelwiel?x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super! bedankt want ik wilde graag die paarse kopenx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er super leuk uit ^-^!
    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele fijne lakjes, mooi!
    Liefs, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh vooral die groenige ziet er heel mooi uit! :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw ! Die moet ik hebben!
    xx Springvibes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. over deze twee kleurtjes zat ik te twijfelen, haha. De paarse ga ik nu zeker halen :D
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gaaaf! ik heb deze ook nog zien liggen!

    xxx, Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kleuren! Vooral die groene vind ik erg leuk ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vind die paarse echt mooi!
    Ik stond gister in de winkel te twijfelen of ik er één zou kopen.. heb er nu toch spijt van dat ik die paarse heb laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. was je vandaag in Kruidvat? In tiel?
    IK ZAG JE!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn heel erg mooi, ga ze ook halen!

    thnx voor je leuke comment op mijn blog:)

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooi! ik heb er ook eentje, maar ik vind het zo onhandig om tussen mijn andere lakjes te zetten, ze steken zo uit haha

    ik weet niet of je me al volgde met gfc, maar morgen vervalt gfc, wil je me volgen via bloglovin?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw cool !! Ga is kijken binnekort!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie lakjes!!
    Die groene vind ik erg mooi!

    Liefs,

    www.stylebybo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke kleurtjes!
    Ik ga zeker iets kopen van het nieuwe assortiment (:

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥