My lovely life in crazy picturesssss

Tumblr_lum8ay8bqh1qd7i6uo1_500_large
1 keer per maand maak ik een artikel met mijn leventje in foto's. Ik heb zelf een blackberry en iPod met full internet en ben dus verslaafd aan de hele dag foto's knippen, op twitter, facebook, instagram enz te zetten. En ja, dat loopt op. Haha! zo heb ik er precies genoeg om een mooi artikel van te maken! Ga er maar goed voor zitten. het zijn er weer een hoop^^
Van eten tot makeup en van het weer tot kleding. let's go!


Het begint met makeup! :D 
Ik had mijn blush palette van ebay ontvangen. Wauw wat een prachtige kleuren! ik ben er echt blij mee!



Mijn 3 palettes. 40 colourpalette, blush palette&88 warm palette.



stickers van paaseitjes.



Pasen! een paasei en mijn eigen gemaakte paasnailart.



mijn eerste echte bloemetjes op mijn kamer. een roosje en een mooie roze bloem. staat zo gezellig en leuk in je kamer!



hmmm aardbeientaart. lekker lekker.



paasontbijt.



outfitpost! een roze blazer, poppetjeshempje, tregging en bloemetjes gympjes.



2e paasdag. Steengrillen met lekkere dingetjes, broodjes, salade en vlees.



Ik had enorm last van mijn tandvlees dus kocht ik een grote fles listerine. Total care. hij is zo fijn!



Almhof mousse hazelnoot. Ik meen het: HEMELS!



Moustache ring en moustache mok:D



Ik gebruik hem voor mijn kwasten. Hij is zo leuk!



goodmorning char! #6 uur.



ineens een grote liefde voor kruisjes oorbellen. te cute



MCdonalds time! De big tasty bacon en patatjes.



Niet te vergeten,,, een milkshake!



Aankoopjes 1+1 gratis bij kruidvat. ik heb hard geshopt:D



NYC Mint macaron. zo cute!



Mijn favoriete lush product. Whooshh. een heerlijke, flubberige jelly!



hahah een hele charmante foto. vooor dat ik mijn beugel kreeg.





Mezelf vermaken door bellen te gaan blazen. Like



resultaat na een paar keer blazen. een joekel van een bel:D



tijd om te leren en te huiswerken. 



Hmmmm ijskoffie! Latte Macchiato



Couch potato is tv verslaafde in het engels? oke....



De albertheijn mini's. ze zijn zo cute!



Charlotte met beugel. Ja.... ik ben beugelbekkie.



Viscuisine<3



Uit mijn blond mok heerlijke kaneel thee drinken.



Hahahahah dit is Mark Rutte in de donald duck versie.



Heerlijk in een warm bad met een lush bubble bar. hmmm



fooood!



de allereerste glossybox! ik ben ambassador en krijg hem nu iedere maand gratis:D



nog een outfit post.
America rock´s!



Een heerlijk masker van dr van der hoog. Crazy Cranberry!



kwasten wassen. dat werd weer eens tijd.



een disco donut. mjomm.



Glossybox april.



Essie bij etos! yeah



geschiedenis leren. Het dawesplan. Zo met een powerpoint gaat het nog wel.



Pakketjes voor de bloggersmeeting goodiebag!



tulpen:D



Zeepjes voor de meeting!



Opmaken. Ik hou daar van hihi





De curacao lakjes van herome. wa



wieeeeh, revoltaire van catrice lag bij het kruidvat. Heb 2 dingetjes meegenomen:D



Met queensday mag char wel alcohol drinken toch? Drankje:D



Ohmygod. queensday donuts. zoet en zo lekker!



qday 2012. Ik was een weekend weg geweest en was kapotmoe. Een brak meisje met een oranje bloem in het haar. keep smiling char!


Zo dat waren alle foto´s weer! Genoeg hahah.


Wat vinden jullie van mijn foto´s en leventje? moet ik doorgaan met deze posten?
xxx



44 reacties:

  1. Ik vind het altijd zo leuk om te zien, zeker doorgaan dus ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. écht leuk om te zieen!!


    ik hou van jou blog!! followback??

    hoe was de bloggers-meeting??

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Dat van dat Dawes plan moest ik laatst ook leren voor mijn toetsweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een leuke maand heb jij gehad zeg!

    Vraagje; hoe word je ambassador van de glossybox?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaa erg leuk om te zien allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke fotootjes! Ik had ze al gezien op je twitter en op je instagram!

    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Die laatste zag ik al op instagram, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vroeg me ook af, hoe je ambassador van Glossybox word ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De hazelnootmouse lijkt mij ook heerlijk! Leuke aankopen bij de kruidvat vandaan, ik ben jaloers!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer leuk om te zien! En die mini's haha ik vind ze geweldig. Ook die NYC nagellak is prachtig wauw. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vet leuk om te zien (: Wat maak je trouwens veel foto's, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto's! Bellenblazennnnnn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's!
    Het is erg leuk om te zien dus je mag er zeker mee doorgaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt leuk om te zien!
    hou van dit soort personal posts, hihi! xliefs.

    ps; doe je al mee met mijn give-away?
    ik geef 3 make-up producten weg! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blijven posten haha! Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke foto's allemaal!

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's! :D
    Hoe wordt je eigenlijk ambassador van de Glossybox?;p
    liefsxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een en al vrolijkheid in je foto's echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke foto's! Die mok is echt leuk. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leukleuk! En de foto's zijn ook nog best van redelijke kwaliteit voor een blackberry!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk Char!
    xxx Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke foto's! ik vind het echt heel stom
    dat ik niet naar de meeting kon komen, bleeh.
    verder echt gaaf dag je ambassador bent geworden
    van glossybox! ik ben benieuwd naar de unboxings!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa wij vonden het ook allemaal erg jammer.. maar we doen het echt wel over met jou erbij! <3
      xx

      Verwijderen
    2. hihi en ook met mij erbij :p
      leuk dat je het wel leuk vond ik ga zeker mee met de volgendexxx

      Verwijderen
  23. aaah ik vind deze posts zo leuk he!
    ik vind het (net als saar) zo jammer dat ik niet naar de meeting kon komen! laat je nog even weten hoe het was? (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldige foto's om te zien!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hihi leuke foto's
    wauw die curacao lakjes! prachtiggg
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt super leuk om te lezen!, Jaaa je moet doorgaan met zulke posts super leuk!:) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je moet absoluut doorgaan met deze posten, Charlot! Het is natuurlijk jou keus, maar wij vinden het geweldig om te zien! Leuke foto's heb je weer van deze maand, girl! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow dat hoesje van die camera op de eerste foto is echt geweldig! haha die mini's spaart m'n zusje ook ze zijn idd wel schattig!

    xoxo
    Wanna win a GOODIEBAG? like this picture (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151512253385193&set=t.100000580202693&type=3&theater) And maybe you'll receive one!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is altijd zoooo leuk om te zien meid!
    Gave outfits ook!<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow! wat veel foto's! bleeegh Build Up, dat komt me jammer genoeg bekend voor haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat leuk om te zien! Echt super vet dat je nu ambassador bent geworden! En de meeting ziet er ook erg gezellig uit!

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Betekenen die kruisjes ook nog iets voor je?
    Echt leuke foto's allemaal, en die ijskoffie echt liefde haha

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Cool! Hoe oud ben je eigenlijk? En hoe heet het lakje dat je ophebt bij de foto van het crazy cranberry masker?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele leuke foto's (:
    ooh, die mok met die snor op is geweldig! (:

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥