30 day about me challenge- hoop,dromen&plannen

Elke dag als je om je heen kijkt dan denk je, wauw. prachige wereld! Leuk leven en nog een hooop voor je.
Dingen die je niet weet, waar je door verrast wilt worden en mooie, leuke dingen die nog voor je voeten liggen.
In deze challenge laat ik jullie mijn hoop, dromen en plannen voor het komende jaar zien!
En dat zijn er wel wat!

Tumblr_m5jjs5jhon1r90j2go1_500_large
school.
Mijn eerste hoop en wens is dat ik volgend jaar makkelijk het examen jaar door ga, en natuurlijk eind van het jaar kan zeggen, Ik ben geslaagd!
Wat zou ik dan blij zijn.
Door uren te blokken, aantekeningen maken en samenvattingen schrijven, een hoop geleerd en dan eindelijk je school afronden!
Dat zou zo mooi zijn en ik hoop ook echt dat dat ook echt gaat gebeuren.


blog
Ik hoop dat mijn blog nog populairder word!
Dit is eigenlijk best al het geval want xxxcharr heeft per dag meer dan 1000 bezoekers. Dank jullie wel! :D
Ook werk ik veel met bedrijven en zit ik bij 2 pr bureau's
Mijn wens voor misschien dit jaar is een eigen domeinnaam. Dan zou het www.xxxcharr.nl worden. Maar ik ben allemaal nog een beetje aan het pluizen en doen hoe het werkt met layouts, artikels en de volgers enz. 
Maar een eigen domeinnaam lijkt me geweldig!


curacao
Ook een grote droom en eigenlijk ook wel plan van mij dit jaar is naar Curacao gaan.
Ik moet daar nog een keer heen!
Voor de mensen die het niet hebben gelezen of niet weten, Ik heb 5 jaar op curacao gewoond en mis dit eilandje nu echt wel.
Mijn vriendinnen, de warmte, de leefomgeving..... tja eigenlijk alles wel!
Hopelijk kan ik zelf als ik 16 ben naar curacao vliegen... *drooom


spiegelreflex.
Haha dit is misschien een rare hoop maar ik wil heel, heel maar dan ook heeeeeeel graag een spiegelreflex camera.
Wauw.
Dit zou ik zo graag willen kopen!
Ik ben al druk bezig met sparen, heb 2 baantjes dus hopelijk heb ik de NIKON baby snel in huis.
prachtige foto's maken, een mooie en luxe camera en... *zucht*


Tumblr_laxcq38jor1qdmkavo1_1280_large
Wat zijn jullie dromen, wensen en plannen?
xxxxxx



42 reacties:

  1. leuk artikel meis<3
    het lukt je vast allemaal!
    welke Nikon camera wil je ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te lezen zeg!
    Ik hoop dat ik mijn opleiding begin juli zal afronden en daarna een leuke baan zal vind op een reisbureau.
    Mijn wens is dat ik dit jaar nog een goede camera kan kopen.
    En als laatste droom ik over veel leuke reisjes maken met mijn vriend. Beginnende met een weekje Rome in juli :D
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook een spiegelflex!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Wij willen ook graag een domein naam en een spiegelreflex :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dromen! Zelf wil ik ook een domein!
    Spiegelreflex heb ik al, mijn schatje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey
    Super dromen! Hopen dat ze uit komen!
    Xx lara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk artikel! Ik hoop echt dat al je dromen uitkomen.

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel zeg!

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk om te lezen! Ik wil volgend jaar heel graag mijn gymnasiumdiploma halen, geneeskunde gaan studeren en met mn vriend en aanhang naar Australië in de zomer dan :) ik hoop héél erg dat dat gaat lukken, haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te lezen! Zelf wil ik ook nog een spiegelreflex camera , maar het komt vast nog wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk artikel, mijn droom is om naar New York te gaan en daar stylist te worden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk om te zien hoe jij hier over denkt. Ik heb zelf ook nog zoveel dingen die ik wil bereiken. Maar als ik doorzet komt het vast wel goed ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk artikel! Ik heb eigenlijk té veel dromen en doelen om dat zo even te vertellen haha :P Maar mijn grootste droom is om zangeres te worden (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vergeet nooit dat je altijd moet blijven geloven in je dromen! Het is allemaal mogelijk als jij het ook echt wilt. Zet hem op hè, ik geloof in je hihi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie doelen allemaal!
    spiegelreflex wil ik ook heel graag<3
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig!
    ik hoop dat je de doelen haalt
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dromen, ik doe het elke dag! De vakantie begint over klein twee weekjes & dan ga ik mijn plannen uitwerken.. Het zijn veel plannen, maar ik zeg altijd; blijf geloven in je dromen, dan kan je het! Ik hoop dat jij je doelen ook haalt, schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie dromen! Ik hoop dat alles uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik snap heel goed dat je nog eens naar curacao wilt.
    ik denk dat dat wel uitkomt hihi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige doelen!
    erg leuke challenge<3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja echt super en natuurlijk gaan je dromen gewoon uitkomen !!

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke post!!

    Liefs
    caroline
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je blog al zoveel gegroeid is!
    Hopelijk komt alles uit zoals je wil :)
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk artikel! Ik hoop mijn studie Communicatie over 3 jaar mooi af te ronden en ik hoop ook dat mijn blog dit jaar en de jaren daarna gaat groeien. Wat goed dat je meer dan 1000 bezoekers per dag hebt, dat is nu mijn droom!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk!
    Ik zou het ook leuk vinden als mijn blog populair wordt ;)
    En als je een eigen domeinnaam zou doen, zou je dan nog steeds op blogspot blijven (klein vraagje) ?
    Want veel mensen stappen over op wordpress..
    En die spiegelreflexcamera is ook echt iets wat ik zelf zou willen hebben, een camera waar je goed resultaat mee kan krijgen (: liefs, kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke post! (:
    En wat is je nieuwe lay-out leuk :D

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik wil ook een spiegelflex mehehehe maar ik heb dus echt geen geld en ik ben een rámp met sparen! en ik wil naar engeland verhuizen maar dat dan niet binnen een jaar haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. replica bags qatar visite site i7l98j3b32 replica bags joy replica bags dubai replica hermes bag p7j99i0m66 replica kipling bags best site u3r74f4s98 louis vuitton replica replica bags online shopping india

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥