beauty: MAX eyeshadow.


Op het gebied van beauty zit er eigenlijk wel van hoog naar laag in mijn stash. Zo leg ik soms 16 euro neer voor een MAC oogschaduw maar soms gooi ik ook een oogschaduw palettje met 3 kleuren in mijn mandje voor maar een prikkie.
Het is maar hoe je het bekijkt en I love makeup dus waarom niet!
Ik liep vorige week bij de action en zag ineens weer nieuwe Makeuppies liggen! Foundations, oogschaduws enz. 
Ik zag 2 leuke palettjes liggen met 3 kleurtjes!
Kijk maar mee wat ik er van vond.




Oogschaduws van de action? In het begin dacht ik ook, hmm straks is het helemaal niks maarja als je ziet hoe spot goedkoop je er voor betaalt. Daarom nam ik de oogschaduws zonder twijfel mee.
Ik vond ze er ook leuk uitzien. Ze ogen helemaal niet zo goedkoop! Allebei de paletten zitten op een kartonnetje met wat roze tinten en bloemtjes. 
De paletten zie je gelijk en hebben een mooie bloemenprint.



De palettjes hebben zelf een naam!
Ik heb ze in de kleuren: Lotus.



En in de kleur Lily. Leuk! Allebei bloemen namen.





De paletten uit de verpakking.
De palettjes zelf ogen wel een beetje goedkoop. Een hardplastic doorzichtig doosje met 3 oogschaduws en een kwastje.
Het doosje gaat open door een klein klepje.
Verder niet heel bijzonder maar opzich ziet het er niet lelijk uit.
Op de voorkant staat ook nog een klein logootje van MAX.
De paletten bevatten 3 oogschaduws in leuke kleurtjes. 



love!
Voor een product van 80 cent ziet het er zo leuk uit!





Het eerste palette. Lotus.
De paletten hebben bloemetjes namen omdat de oogschaduws een printje van een bloem hebben. Superleuk en schattig detail!
De oogschaduws zijn mooi, fel en zien er dus gewoon ontzettend leuk uit.
In het Lotus palette zit een blauwe, lichtgroene en roze tint.
Ook zit er een kwastje in het palette waarmee je de oogschaduws aanbrengt.
Ik vind het bloemetjespatroontje zo leuk! ^^



De swatches!
Ik was best wel benieuwd naar de pigmentatie van deze oogschaduws. Omdat het toch van de action komt dacht ik.... hmm zal wel slecht zijn.
Niets is minder waard! wat een pigment.
De oogschaduws zijn allemaal shimmering met lichte glitters.
De bovenste roze tint is barbieroze met een mooie shimmer. De lichtegroene is een grassig kleurtje en heeft ook een mooie subtiele shine. De blauwe kleur doet me denken aan een zee en heeft lichte glim. Wauw!
Als je door de oogschaduw gaat, gaat helaas het bloemenprintje een beetje weg. De oogschaduw is zacht en niet brokkelig. Ontzettend fijn!



Ik maakte een ooglook ermee en ben er ontzettend tevreden over! Wat een goede oogschaduw.
Dat had ik serieus never verwacht haha!
Dit is de magische ooglook geworden haha.
Ik heb alle kleurtjes gebruikt. Op mijn bewegend ooglid heb ik groenig met blauw en in mijn crease de rozige kleur. Alles geblend en voila!
Net een MAC kwaliteit haha! of toch niet? :)





Het tweede palettje
Lily.
Lily is meer de zachtere kant van de bloem. Mooie pastel kleurtjes maar ook felle. I love de combinatie!
Ook hier weer een bloemenmotiefje en het applicator sponsje.
Dit zijn meer meisjes kleurtjes. Beige, paars en koraal roze.



Toen ik met mijn vinger in deze oogschaduws ging werd ik helemaal excited! Geweldig.
Ik had dit serieus never verwacht haha.
De koraal rozige kleur is vol gepigmenteerd met lichte shimmers. De paarsige/lila kleur is een soort matte kleur met lichte shimmers. Een mooie felle kleur!
De laatste, beige/wittige kleur kan je prima gebruiken als highlighter en is mooi gepigmenteerd. Hij heeft ook lichte shimmers.
Ze werken allemaal erg fijn en het bloemenmotiefje blijft lang staan!



De ooglook die ik gemaakt heb.
Ik vind deze echt geslaagd! De koraalkleur gemixed met de paarsige tint en boven mijn wenkbrauw heb ik de wittige kleur gebruikt voor een mooie shiny look!
Love<3



Ik ben zo tevreden over deze paletten!
Spot goedkoop en zo goede kwaliteit! Nee, dat had ik echt niet verwacht.
De paletten zagen er wel cheap uit maar de bloemetjesprintjes en goede kwaliteit maakt alles weer goed!
De oogschaduw palettjes zijn 0,75 cent pert stuk en dit is echt de moeite!


Wat vind jij van deze paletten? Ga je ze halen?
xxxxxxx



32 reacties:

  1. Deze paletten heb ik helemaal niet zien liggen bij de Action. Leuk zeg! Ga snel weer eens kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er ook een, ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van lily vind ik mooi! Je hebt er echt een leuke look van gemaakt. De volgende keer als ik bij de action ben, ga ik zeker even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat ziet er echt mooi uit voor die prijs!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk :) Wat leuk dat ze zo goedkoop, maar toch goed zijn. Ik denk niet dat ik ze ga kopen, want dan spaar ik liever even door voor een nog iets beter merk.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk uit, en ook nog eens hele mooie kleurtjes! Je hebt er een hele mooi ooglook mee gemaakt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waauw ze zijn echt mooi!
    vooral die 2e ooglook vind ik gaaf gelukt
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zien er prima uit, gelukkig ben je er tevreden mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren en de tweede look vind ik erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zien er fijn uit voor 75 cent! Ik ga er ook maar eens wat scoren. xo http://maximesieta.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moooooi!
    miscchien een tip het valt me op dat jou foto's altijd best donker zijn het lijkt net als of je ze altijd s'avonds neemt. kan misschien aam mij. misschien een tip om meer bij het daglicht te fotograferen! liefs ,mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa klopt! Deze heb ik s'avonds gemaakt. normaal maak ik ze wel in daglicht:)
      bedankt voor de tip!xxx

      Verwijderen
  13. Wauw wat een mooie kleuren, ik dacht op begin van hmm ik denk dat het tegenvalt had niet verwacht dat het zo goeie pigmentatie zou zijn!
    Harstikkeleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw heel erg mooi!
    Ook het bloemenprintje is schattig~!
    Ik ga deze zeker eventjes kopen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie pallette! Deze hebben wij in onze Action jammer genoeg niet.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey
    Leuke paletten! Xx Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie kleurtjes en de pigmentatie is lang niet slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super gave kleuren en de kwaliteit ziet er erg goed uit zeker voor die prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige paletten!
    En inderdaad goed pigment!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke review!
    Ik ga snel naar de action.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw zeg! Ik had niet verwacht dat ze zo goed zouden zijn! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥