lifestyle: 4 things.

I_dream_a_dream_3_by_thailinh_large
4 things, 4 things, 4 things, 
Het is weer tag time!
Ik zag deze tag bij alaesmay.nl en vond hem zo leuk. Het is een tag waarbij je 4 dingen moet laten zien op bepaalde plekken.
Dit doe je door middel van foto's. 
Dus ik ging met mijn Nikon aan de slag en maakte van 4 dingen foto's.
4 dingen in je tas, 4 dingen op je bureau... enz enz.
Superleuk! Ik was erg enthousiast dus kijk maar snel mee:)

4 things in mijn tas
bloemetjesportomonee/pakje kauwgom/Kiehl's Lipbalm/Geurtje
Zonder mijn portemonee ga ik niet de deur uit. Dat snap je wel. Als ik op school eventjes wat te snacken wil halen of gewoon even de stad in duik. Zonder portemonee is een no go.
Ook neem ik altijd een pakje kauwgom mee. Kauwgom is gewoon liefde en van levensbelang. Naja een geurtje en een lipbalm is vanzelf sprekend. Eventje je lipjes verzorgen en lekker ruiken. Een musthave in mijn tas.


4 gevonden op mijn bureau.
engels leerboek/blackberry&iPod/eyeliner/ starbucks pennenbakje.
Mijn bureau ligt altijd vol met rotzooi, prulletjes en dingetjes.
Oke eigenlijk heb ik er 5 opgenoemd maar de iPod en Blackberry horen toch echt bij elkaar voor mij. Die liggen altijd samen als een setje bij elkaar.
Ook ligt er een leerboekje van Engels. Want ik had een SO en dan moet je gewoon leren eh! Mijn favorite eyeliner omdat ik die altijd gebruik. En zoals altijd mijn starbucks pennenbakje met pennen, potloden, nagelschaartje, nagelvijl enz enz.


4 favorieten dingen in mijn kamer.
starbucks collectie/ nagellak plank/souvenir hoekje/ben&jerry collection
Mijn kamertje.
De favoriete plek om te chillen, blogfoto's te maken en leuke plekjes te hebben.
Zelf ben ik een spaarder als het gaat om verpakkingen, busjes, bekers enz.
En ja. Ik ben een starbucks lover en heb dus al mijn bekers gespaard en bewaard. *okay ik heb er 3 weggegooid omdat ik die al had maar ja. Een starbucks verslaving heb ik wel.
Als tweede een fijn plekje/dingetje. Mijn nagellak hoekje. 2 witte planken stamp vol met nagellakkies! yay.
Ook is er nog een leuk dingetje. Mijn souvenirshoekje. Souvenirtjes uit Curacao, Amerika, Aruba, London enz enz. Als laatste nog een spaar verzameling. BEN&JERRY!

Tumblr_lsd0jlyn3v1r29t5yo1_r1_500_large
bron: we heart it.
4 things die ik altijd al zou willen doen.

op een kameel rijden/ skydiven/ naar New York/een wereldreis maken.
Haha ja. geloof het of niet maar ik wil ooit nog eens op een kameel rijden. Vraag me niet waarom maar het lijkt me gewoon leuk! Haha. zie je mij al gaan op een kameel.
Als tweede wil ik ontzettend graag skydiven maar ik durf dat toch never nooit.
Naar New York! Moet ik nog meer vertellen? The big apple!
Een wereldreis maken. Dat lijkt me geweldig. Naar allerlei landen gaan en een prachtige reis maken. zucht.


4 things waar ik op dit moment van hou.
mijn blog en alles daar om heen/instagram/mijn familie/makeup/
Mijn blog is natuurlijk mijn alles. Ik kan niet meer zonder. Zonder jullie lieve reacties, zonder mijn leuke verhaaltjes en zonder het dagelijks achter mijn laptop zitten<3 Man. Wat ben ik blij!
Instagram. Dat is mijn 2e liefde in de social media world. Foto's posten als een malle en dan al die likes. I LIKE that haha.
Mijn familie. dat is logisch<3
Makeup. Daar hou ik gewoon van. Ik gebruik het elke dag en ja... waarom zou ik anders zo'n makeup freak zijn? :)


4 things waarvan ik wed dat je ze niet wist over mij

ik had slaapangst vroeger/ ik hou enorm van horror films/ ik ben dooodsbang voor mijn examens../ik hou van regen
Tja. Die eerste wist denk ik echt niemand. Slaapangst. Daarom ook een plaatje van mijn bed. *nu heb ik goddzijdank geen angst meer en slaap ik elke nacht heerlijk^^ Maar een paar jaar geleden durfde ik niet in mijn bed te slapen en sliep ik of in de logeerkamer of naast mijn moeder/zusje. Slaapangst...
Ik hou van horror en dat verwacht je niet bij mij haha! maar ja. I love spanning en engheid. Ik ben bang voor mijn examens. Straks zak je en zakt alles in elkaar. blerg. Ik hoop zo dat ik slaag en ik ga die hard leren! Ik vind regen heel fijn. Waarom? geen idee.. gezelligheid!


4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Whistle Florida/ Scream Usher/Lion in the morning sun Will and the people/Euphoria Loreen

Dit was de tag!
Ik vond hem zo ontzettend leuk om te doen! Ook gewoon de voor dingetjes voordat ik het artikel typte. De foto's maken enz. Gewoon heel erg leuk.
Nu weten jullie weer wat meer over mij! :)
Jullie mogen de tag allemaal overnemen! Laat dan even een reactie achter dan kan ik jullie tags ook eventjes bekijken!

Wat vind jij van the 4 things tag?
xxxxxxxx



38 reacties:

  1. Wat een leuke tag, en leuk ingevuld!
    Misschien dat ik hem ook een keer doe! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk om te lezen! Grappig dat je Ben&Jerry's verzamelt hihi.
    En super schattige oortjes trouwens, bij die laatste foto. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave tag! Ik ben echt gek op tags, haha. Misschien neem ik deze ook over..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag is dit! Gaaf ingevuld ook, misschien ga ik deze binnenkort eens doen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wonderful pictures. i love all the details.
    lovely greets
    maren anita

    neon givaway:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Meissie,

    Wat een leuke tag is dit. Ik kijk regelmatig even op je site. Ja ja misschien leer ik er nog wat van. Onwijs dapper van je dat je het over je slaapangst hebt gehad. Ben trots op je.

    Kus Saskia Swiers XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. we hebben hetzelfde dekbed! =D en wat een leuke tag! gelukkig ben je over je slaapangst heen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuke tag, en fijn gedaan met de foto's! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk tag!
    Liefs, Maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke tag! Ik vond het erg leuk om te lezen!
    liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk!
    Ohh wat erg dat je slaapangst had:( Gelukkig is het nu voorbij!.
    Erg leuke tag!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een leuke tag en heel leuk ingevuld, ik vind je nagellak plank echt gaaf :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke tag ik ben bang dat ik hem ga overnemen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te lezen! Ik wist niet dat er zoiets bestond als slaapangst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke tag. Ik hou ook van Instagram & leuke liedjess! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk artikel, je red het wel hoor, je examens! YOU CAN

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke tag! die nagellak plank ik echt super :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave tag! Je ben en Jerry verzameling is ook awesomeee! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke Tag ! En die oortjes van die iPhone zijn echt Stoer , zijn ze van jou ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke tag!
    Mooie foto's allemaal, echt een prachtige kamer!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's heb je gemaakt! ♥
    Ik wist inderdaad niet dat je slaapangst had! wat erg:( Is het nu helemaal over?
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej! Ik heb ook een halve slaapangst gehad, maar dat kwam door diverse dingen. Ik moest alles zien en horen wat er om me heen gebeurde. Gooi 't ook zo op tafel nu, ghgihi! Toevallig. Fijn dat je er nu weer over heen bent. En wat is er mis met je? Iets heel erg mis is er met je. Hou je van regen? Je weet wel, de regen waar je make-up van uit kan lopen? Een bikkel ben je, Charlotje! :"D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥