beauty: PUPA Vamp Mascara.

 DSC_2566_zps7d03fe38.jpg
PUPA is een geweldig make-up merk met mooie, luxe en fijne producten. Van oogschaduws tot lipsticks en van nagellak tot mascara.
Dit seizoen komt PUPA met Vamp! mascara´s
Een nieuwe mascara met geweldige nieuwe kleuren om voor een echte Vamp look te gaan!
Ik ontving 2 mascara´s.
Kijken jullie mee?

 DSC_2542_zps11e129bb.jpg
De PUPA mascara´s in de verpakking.
Ze zitten in een rood, kartonnen doosje met een mascara afgebeeld. Ook het rode PUPA logo en de zwarte vamp! op het doosje afgebeeld. 
Om helemaal in de sferen te komen.

 DSC_2567_zps5afee52f.jpg

 DSC_2553_zpsc6aba4a2.jpg
De mascara´s. 
Ze zijn prachtig en ogen erg luxe. Een spiegelende huls/verpakking waar de mascara´s in zitten. Ik kan er echt uren naar kijken en zeker in het zonlicht want die spiegeling is gewoon al pretty! haha, charlotte je praat nu alleen over de uitstraling.
Op de mascara´s staat weer Vamp! en ze ogen gewoon vampylicious:D

 DSC_2568_zpsdbc64e58.jpg

 DSC_2573_zpsa1e359c0.jpg

Ik heb de mascara in 2 amazing kleuren.
Ja! Het zijn dit keer zwarte maar ook gekleurde mascara´s. Te leuk!
Ik heb hem in de kleur 301 electric blue. Een mooie donkerblauwe kleur die je wimpers doet spreken.
Ook heb ik hem in een paarse kleur! 400 Amethyst Violet.
Iets speciaals aan deze mascara is het borsteltje. Dankzij de speciale vorm hecht de mascara beter aan de borstel. Het geeft hiermee de wimpers een overdreven en absoluut vollere oogopslag. De kortste en lastigste wimpers worden bereikt met de ronde top van de borstel.

Electric Blue.
 DSC_2596_zpsf2a854a4.jpg

 DSC_2597_zpsd09b2d78.jpg
Electric Blue is een knal kleur voor je wimpers. Dit springt er ook gelijk uit. Ik vond het ook erg leuk om deze te combineren bij mijn lichte blauwe ogen. Donkerblauwe mascara kan je wel Vampy noemen! 
Deze werkt super fijn, het borsteltje verlengt je wimpers en geeft een supergooed volume. Ik ben verkocht!

Amethyst Violet.
 DSC_2602_zps35fe35b3.jpg

 DSC_2612_zps15321e1f.jpg
Amethyst Violet is een geweldige mascara. Gewoon echt Vamp!
Paars, donker en erg vet.
Een paarse mascara zie je niet heel vaak toch? Daarom vond ik hem wel erg orgineel en knalt deze er ook echt uit!
Ook bij deze, het borsteltje werkt super fijn, brengt makkelijk aan en mijn wimpers worden super lang!
Love it.

De 2 samen.
 DSC_2627_zps6f1e5d15.jpg


De PUPA Vamp! mascara is verkrijgbaar in nog meer kleuren. Ga bijvoorbeeld voor gewoon zwart of een fel/aqua blauwe kleur. Je kunt kiezen uit 6 mooie kleuren. Go vampy!
De PUPA Vamp mascara is te koop op www.pupa.nl klik om er eentje te bestellen=)
De mascara kost €16.95
Ik vind ze geweldig! Vooral de paarse is mijn favorite geworden.

Wat vind jij van deze Vamp! mascara?
xxxxxxxx



25 reacties:

  1. ik vind pupa een ontzettend fijn merk! dit vind ik ook weer erg leuk, vooral de paarse vind ik erg apart en leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit! Vooral die paarse spreekt mij wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, nice mascara's!
    Ik zou ze zelf alleen nooit dragen, ik ben der niet zo'n fan van, van die gekleurde mascara's.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super mooi uit! De blauwe vind ik echt super vet, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het effect is mooi, maar ik zou nooit gekleurde mascara dragen. Vind het toch niet zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie mascara's! En de verpakkingen zijn ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De verpakking ziet er echt heel netjes uit! Alleen zelf hou ik niet zo van gekleurde mascara alleen met carnaval ofso ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mascara's! Zo leuk dat ze al die verschillende kleurtjes hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De mascara's zien er goed uit! Ik zou wel de zwarte willen proberen haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie foto's! wauw^^
    De mascara's zien er inderdaad superluxe uit.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe mascara's! Ook leuk voor een feestje, ik wil de blauwe wel :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Appart zeg die kleurtjes! Maar wel super tof

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die blauwe echt super mooi! Heb nog nooit een Pupa mascara geprobeerd, wel een keer doen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw die blauwe mascara is echt mooi! Maar heb net nieuwe mascara's gekocht dus is een beetje zonde om alweer nieuwe aan te schaffen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie mascara's, heel apart! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw, heftige kleurtjes! Wat een intense kleur geeft de mascara af, super gaaf:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beauty's!
    Ik vind die paarse wel appart! die ga ik bestellen!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zien er goed uit!
    Zelf zou ik niet zo gauw voor deze kleuren gaan, maar als er ook een zwarte variant van de mascara is lijkt die me heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥