lifestyle: food heaven.

 DSC_2730_zps38260d3d.jpg
Uit eten. Ik hou daar van! In Curacao ging ik bijna elk weekend uit eten. Lekker eten langs de water kant, bij het strand dineren onder zonsondergang of gewoon een wat luxer restaurant.
Natuurlijk is dit in Nederland gewoon niet te doen en veelste duur. 
Maar afgelopen weekend ging ik samen met mijn familie uit eten, mijn oma was 80 geworden en dat moest gevierd worden! Mijn Nikon ging mee en er kwamen lekkere gerechten voorbij. Smullen jullie mee? ^^

 DSC_2733_zpseffa0f99.jpg
We begonnen met stokbrood met kruidenboter en tapenade. 
Heerlijk vers, krokant bruin&wit brood. Dat is gewoon al genieten. Gezellig kletsen, genieten van je drankje en een lekker broodje erbij.

 DSC_2734_zps0ca0b0da.jpg
Het voorgerecht van mijn nicht. Ze koos voor carpaccio. Wat ziet dit er goddelijk en lekker uit. yum.
De garnering, het bord en het gerecht. Zo kleurrijk en mooi. *en ze vond het heerlijk! *

 DSC_2736_zpsd2ee58b0.jpg 
Zalmrolletjes gevuld met roomkaas, gefrituurde garnalen en salade met tomaatjes. Wat zag dit er lekker uit!

 DSC_2738_zpsc1c0edc3.jpg
Kipsalade met teriyaki, sla, paprika en uitjes.

 DSC_2739_zps474e46d2.jpg
Garnalen salade met sla.

 DSC_2740_zps0dd64a5e.jpg
Soep van gevogelte. AKA eend, kip en groentes.

dan nu de hoofdgerechten! 

 DSC_2743_zpsbae0aa1e.jpg
Slibtongen met een romige saus en citroentjes.

 DSC_2745_zpse6a0155d.jpg
Dit was mijn hoofdgerecht! Een zachte, schelvis met een heerlijke champignon/peterselie sausje, gamba's aan een spiesje en rucola sla.

desserts.

 DSC_2777_zps5d40ec25.jpg
brownies, ijs en veel slagroom.

 DSC_2778_zps6a798f18.jpg
Mijn dessert. Créme Brulee met boerenjongens ijs en slagroom.

 DSC_2780_zps44289a4e.jpg
Het grand dessert. Van alles wat! Brownie, ijs, créme brulee en slagroom.

 DSC_2788_zps29ebacaa.jpg
Mijn oma kreeg een speciaal verjaardags dessert. Met vuurwerk! en veel chocolade^^


familie foto! ^^ 
Het was echt een gezellige avond, we hebben ons helemaal vol gegeten en ik heb genoten van allerlei lekkernijen waar ik foto plezier van kon hebben
Zeker voor herhaling vatbaar gehehe! Of dat de rekening goed gaat vinden, mwah.
^^

Wat vind jij van deze foto's? Gaan jullie wel eens uit eten?
xxxxx



22 reacties:

  1. Ziet er heel mooi uit, maar ik heb alleen maar zwart als achtergrond en kan niks lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je super lekker gegeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super gezellig en leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!
    ! Je lay-out is heel raar! Ik kan niks lezen en de achtergrond is helemaal zwart met een soort verkeersborden ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, dat ziet er echt heerlijk uit!
    Zoals Charile al zegt doet bij mij je lay-out ook vreemd, misschien is er iets mis met je achtergrondfoto?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah yummy, ziet er heel lekker uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, lekker! Ik ga vaak met mn vriend uit eten :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jummm! Maar what happened met je lay-out? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er allemaal lekker uit! Ik hou van uiteten gaan!! Leuk geschreven trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er lekker uit! Zoals andere al zeggen, de lay-out doet bij mij ook raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeeeh lekker al die ijsjes, en dat stokbrood krijg ik direct honger van. HmmmM!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥