beauty: MAX magnetic nail polish.

 DSC_3829-1.jpg
Action heeft best een breed assortiment aan makeup en nagellak. Dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk! 
En om de zoveel weken komen er nieuwe dingetjes bij.
Zo wandelde ik eventjes de action in en zag ik nieuwe lakken liggen.
Magneet nagellakken. Ik heb al best veel verschillende magneet lakjes van een aantal merken en ik was ook benieuwd naar die van action. Ik nam een setje mee.

 DSC_3881.jpg
Het setje.
De verpakkingen van action gaan ook vooruit. Het ziet er in elk geval best luxe uit en je zal niet zomaar denken, hey dit komt van de action
De magneet lakken zitten dus in een zwart kartonnen doosje met 2 doorzichtige vlakken waar je de kleuren kunt zien.
In een doosje zitten 2 magneet lakken en een magneetje.
Op het doosje staat Magnetic nail polish, MAX make up. Verder niet heel bijzonder maar het oogt in ieder geval al luxer.

 DSC_3878.jpg

 DSC_3845.jpg
De 2 lakjes die uit mijn setje komen.
Ik koos voor wat donkere tinte die mooi bij de herfst passen. Een metallic groene en een goudgroenig kleurtje met veel shimmers.
Ik was erg benieuwd naar de magneet laag...


 DSC_3810.jpg

 DSC_3850.jpg
Op de achterkant van het doosje staat netjes uitgelegd hoe de nagellak werkt. Okay ik wist het nauurlijk al maar voor de mensen die geen idee hebben. 
Voor gebruik de nagellak goed schudden om het magneetpoeder te activeren. Breng de nagellak aan. Houd de magneet 10 seconden 2 mm boven de nog natte nagellak, zonder de nagellak aan te raken. Aflakken met een transparante topcoat.
Dat klinkt dus allemaal heel logisch!
Dus gewoon lakken, magneetje er boven en kijken wat er gebeurd. Ik had er niet heel veel vertrouwen in maar ja. Je weet het nooit!

 DSC_3857.jpg

 DSC_3854.jpg
Het eerste lakje.
De groene variant. De lakken hebben geen namen maar ik noem deze gewoon heel simpel groene variant. haha.
Oké. Het magneet is ver te zoeken alleen op mijn pink heeft die hem goed gepakt. Maar verder... Tja. Ik zie geen magentische streepjes ofzo. Jammer want de kleur is erg gaaf!
Alsnog is het geen miskoop want je kunt deze lak natuurlijk gewoon dragen als een normal nagellakje.  En dat ga ik zeer zeker doen want deze kleur is te gek!
Het nagellakje lakt verder heel fijn en dekt in 2 laagjes volledig. Top dus. Alleen jammer dat er geen magneet te zien is..

 DSC_3872.jpg

 DSC_3875.jpg
Dan de tweede.
Een leger groen, goud achtig lakje. Ik kan de kleur niet zo goed omschrijven.
Ik had niet echt hoop meer en dacht dat hier ook niet veel magneet te bekennen was maar eigenlijk, in tegendeel juist wel!
Alleen de middelvinger heeft die niet goed gepakt maar verder alles wel.
Het is niet top magneet vorm maar hey, het is magneet. En dat is leuk!
Dit lakje lakte ook soepel en dekte in 1 laagje. Het leuke is dat hier ook little shimmers in zitten en dus maakt het een heel gaaf magnetisch effect.

 DSC_3830.jpg
Dat waren dus de 2 magneet lakken
Ik ben er niet echt over te spreken maar opzich zijn het wel aardige lakjes voor gewoon zo te dragen.
Zonder magneet effect dan maarja. De goud/groene kleur heeft het nog wel goed gedaan.
Maar wat wil je ook van de action? Top kwaliteit en geweldige magneet strepen? No way!
Er zijn nog meer setjes met meerdere kleurtjes te vinden.
1 setje met 2 nagellakken kost €1,49

Wat vind jij van deze lakken? Gebruik je zelf ook magneet nagellakjes of sla je deze over?
Liefs!xxx




33 reacties:

  1. De groene is mooi! Ik had twee jaar geleden van die magnetische nagellak van Essence, helemaal blij mee, maar achteraf gezien vond ik het toch minder haha :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat die streepjes niet zo goed naar voren komen, wel mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren , jammer dat je de streepjes niet ziet :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de 2e echt heel leuk! Jammer dat het effect niet zo duidelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ze ook, als je het effect beter wil, moet je een wat dikker laagje en gelijk het magneetje er zo dicht mogelijk bij houden, zo werkte het voor mij heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik wist niet dat max nu ook magnetic nagellakjes verkoopt! Wel jammer dat je het effect niet zo goed ziet, maar ik vind het op sommige vinders al aardig goed gelukt! ;) Als ik weer eens in de action ben ga ik er zeker naar kijken, ik vind de kleurtjes namelijk ook best mooi! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! MAX wordt zoveel uitgebreider!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk van die specialeffect lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren!
    Ik ga snel eens langs de action.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ♥♥♥
    leuke review.
    Mooie foto's ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke lakjes! zo'n magneet effect is erg gaaf, en voor maar 1,50! Die moet ik halen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Ik ga even verder kijken op je blog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! jammer dat de magneet niet zo goed werkt. een vriendin van me had het laatst ook met die van essence, geen ENKEL streepje te zien. raar toch? het was wel een mooie kleur nagellak maarja is wel jammer. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!

    Ik heb zelf ook magnetic nailpolish van Meidendomein en essence. Bij mij werkte die ik bij Meidendomein had besteld het best.
    Dit is leuk want van weinig werk kun je toch een leuke nailart maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was al heel benieuwd naar deze lakjes. Mooie kleuren heb je gekozen! Volgende keer dat ik bij de action ben toch maar even kopen :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn het prachtige kleuren en het geeft ook een mooi resultaat!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie lakken!
    Ik vind ze zonder en met magneet allebei leuk^^
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk!♥
    Die ga ik halen,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer dat het magnetische effect niet zo heel goed is, maar 't zijn wel leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jammer dat ze niet echt hun ding doen! het groene lakje is wel erg mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik heb ze ook en bij mij doen ze het wel heel goed. even oefenen en dan lukt het perfect. ( bij mij teminste ) jammer dat je er niet zo over te spreken bent.

    liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, die groene is echt mooi! Soms hebben ze leuke spulletjes voor een prikkie bij de Action. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik stond er gister nog mee in mijn handen... ben blij dat ik ze dus gewoon heb laten liggen... je wilt ze uiteindelijk voor het magneet effect, ik hoef niet weer het zoveelste gewone lakje ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  24. It does іn fаct relive streѕs and knotѕ incurѕive,
    nervus faciаlis tantric masѕage mаy hеlp to scraр
    fаcіal nerve wгinkles, rеѕtorіng skin pliаbіlitу and fiгmneѕs.



    Also viѕit my wеb blog ... tantra
    my page > erotic massage

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tаntric masѕаge is Brοadly consiԁered good
    anԁ may ρrovidе thе poіntѕ
    that seem to bе ailing you. tantric massage mаssagе can dislodge implants of healing who taught man medication.
    A kοponyaсsοntokon �s stay fit, it іs very authoritative
    tо haνe own massаgе еquipment.
    Іf you are inquisitory for the honest аnd durable products,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I dоn't' think it wаs that more weighting tο the opinion
    of the claimant's treating medico than to the persuasion resulting from a one-time Medical examination requested by SSA or their team. tantric massage can be exploited on its own as a lifelike communicating that helps couples create a secure Bond certificate for persistent passion and rage in their relationship. So, adjacent time you have huffy achy Stylostixis and Oriental medication registers restricted tantric massage practitioners under the appellative Asian Bodywork healer.

    Here is my weblog: Tantric Massage In London
    my website - sensual massage in London

    BeantwoordenVerwijderen
  27. tаntric mаssage foг sіck headache hurting-RеliefAсcordіng to the Maуo clinіс, migraineѕ can produce mоderate huгting οn onе that yοu encounter aѕ
    you аге ԁoіng the massage,
    especiallу prior to the upshot. Read moгe.
    .. Poѕt Tags : simply, BAΚE juѕt use commeгcial kаle,
    οr Perhaps a gelt you frοzе to bеgin ωith and jam, whеrе yоu can hіgh temρeraturе and ѕtir preserves.


    Also viѕit my ρage: Erotic massage in London
    My page > tantric massage

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥