personal: Let's help!

 BLOGGERSLOGO.jpg

Eventjes een heel ander artikel op mijn blog vandaag! Of ik moet eigenlijk zeggen onze blogs, want ik doe samen met Fleur van  http://www.labellafleurr.blogspot.nl/ en ik, Charlotte van xxxcharr een artikel/samenwerking. Fleur mailde mij met een ontzettend goed idee! Kunnen jullie je vorig jaar serious request nog herinneringen  Ja? Ik wel! De goede doelen actie van radio 3FM. Dit jaar is dit er natuurlijk weer en ook wij als bloggers willen mee helpen en ze steunen. Wil jij weten hoe? Lees dan snel verder.

Tumblr_mb2xgcuyjb1rpwzmyo1_500_large
De gezelligste tijd van het jaar komt er weer aan.
Om te beginnen met sinterklaas waar de kleinste al heel het jaar naar uit hebben gekeken, vervolgd door kerst en als toetje oud en nieuw en een start van een nieuw jaar.
Het liefst vier je deze vrolijke feestdagen met je hele familie.
Helaas is dit niet overal zo.
Daarom gaan er ook dit jaar weer 3 3FM dj’s geld ophalen voor een goed doel.
Dit jaar is het goede doel een stille ramp; babysterfte.
En voor die baby’s willen wij als bloggers ons ook inzetten en hiermee de mannen die 6 dagen lang leven op vieze sapjes een steuntje in de rug geven.
Ook jou hulp vragen we hierbij.
Benieuwd?

Net zoals de afgelopen jaren is er dit jaar weer in samenwerking met het rode kruis een nieuwe stille ramp gekozen.
Voor deze stille ramp gaan 3 3FM dj’s het glazen huis in.
Dit om zo veel mogelijk geld op te halen door 6 dagen lang, non stop radio te maken en dit terwijl ze de hele dag niets anders mogen eten dan vieze sapjes.
Dit jaar staat het zo genoemde glazen huis in Enschede.
Hier in dit glazen huis in Enschede gaan Gerard, Giel en Michiel zo veel mogelijk geld op proberen te halen zodat de allerkleinste medische hulp kunnen krijgen.

Tumblr_lvlmgtqkkz1qelp2lo1_500_large
Babysterfte is een stille ramp die zich elke 6 seconden voltrekt.
De oorzaak hier van is dat er te weinig goede medische zorg en begeleiding is.
Dit kunnen wij dus veranderen.
Voor deze stille ramp willen wij Charlotte en Fleur ook iets doen.
En daar hebben we jullie hulp voor nodig.

Want ook jij kan helpen!
Hoe meer enthousiaste bloggers hoe beter!
Wij hebben ten eerste een logo ontworpen die wij zelf ook beide op onze blog hebben geplaatst.
Dit laat zien dat wij ook iets willen doen tegen deze stille ramp.
Ten tweede willen wij jullie oproepen om ook mee te doen.
Dit doe je ten eerste door een reactie achter te laten met je email adres.
Vervolgens sturen wij jou een mailtje met het logo, deze plaats jij ook op je blog waardoor zichtbaar word dat je mee doet aan onze actie.
Omdat wij nog niet een concreet plan hebben vragen we jullie hierbij te helpen.
Want mischien heb jij naast dat je het logo plaats op jouw blog ook nog wel een 
leuk idee voor een actie in bloggersworld.

Tumblr_mcpjm8wrma1r6v5p5o1_500_large
Wil jij graag mee doen en sta je open voor wat brainstorm werk?
Laat dit dan in een reactie achter mét email adres.

Wij hopen op jullie ideen en steun!
Bloggers Speak it up for the babies!

Liefs,
Fleur en Charlotte.



21 reacties:

  1. Wat een goed idee van jullie!
    wauw dat vind ik echt super!
    Ik ga eens eventjes brainstormen! dit is mijn email;
    koekjeislief@hotmail.com

    liefs!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een goed idee meiden! mail mij ook maar: lovedreamslivedreams@hotmail.com ->!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag mee helpen!
    Mijn e-mail is: contact@strawberrywithsugar.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een top idee! Je mag mij zeker een mailtje sturen hihi. Miss is het leuk dat meerdere bloggers een kort filmpje erover maken en dat je ze dan samenvoegd in een groot filmpje om ze te steunen? xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi idee van jullie!
    Het Glazen huis staat dit jaar bij mij in de stad, dus heb ik zelf met school al een actie waar ik aan meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed idee! ik wil mee doen!

    blogthase@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super idee, meiden. Ik weet niet precies wat er gaat gebeuren en of ik daar wel aan mee mag doen, uberhaupt, maar mail me maar: lunalovelyworld@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk en uiteraard wil ik helpen! Mijn mailadres is sarahherforth5@gmail.com ik hoop mee te kunnen helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke goed idee! Ik sta er zeker open voor!
    mijn e-mail: justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee! Ik ben benieuwd wat jullie voor de rest gaan doen, maar de logo voor op mijn blog is zeker welkom!
    Mail: miss-renate@live.nl

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig goed initiatief char!
    En super dat je dit samen emt Fleur wilt doen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ontzettend leuk! Mijn email is fijebootsma@live.nl
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super idee! doe graag mee, you know my mail! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk idee!
    Ik wil wel helpen brainstormen! arlettaaa.smile@gmail.com

    Ik denk alleen niet dat ik naar SR in enschede zelf kan want op dat moment zit ik wss in LONDON ;D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt heel erg tof. Mail mij maar Sdebruyn-@hotmail.com :) Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt goed!
    Ben benieuwd naar de plannen,
    als ik tijd heb lijkt het me erg leuk!

    peanutbutterandfairytales@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed initiatief!

    Ik doe graag mee :)
    Mijn e-mail adres is: malou_beld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een top-idee !
    en aan een goed idee doe ik graag mee !
    daniquevanvloten@hotmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij verlenen hard geld lening

    Wij verlenen hard geld leningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / POND / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving.

    Wij bieden de volgende soorten Hard Geld Lenen:

    Hard Geld lening; Lijn van het krediet,
    Commerciële Hard Geld Lenen
    Persoonlijke Hard Geld Lenen
    Zakelijk Hard Geld Lenen
    Investeringen Hard Geld Lenen
    Ontwikkeling Hard Geld Lenen
    Acquisitie-Leningen Equipment Leasing
    Start-up Leningen Commercieel Vastgoed Leningen
    Inventaris Leningen Ongedekte Lenen
    bouwleningen
    Debiteuren Leningen Lines of Credit
    Factoring Warehouse Financiering
    machines Leningen
    Werkkapitaalleningen Flooring Lines
    Agricultural Loans, International Loans
    Purchase Order Financiering: vrijwel elk type bedrijf lening
    E.T.C ...

    Indien u interesse hebt contact met ons opnemen via e-mail; fredlenders01@gmail.com

    Regards
    De heer Fred Finnen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥