beauty: etos make-up brushes.

 DSC_3930.jpg
Etos komt met nieuwe cosmetica- accessoires. En wat verstaan we onder cosmetica accessoires? Kwasten natuurlijk!
Cosmetica-accessoires zijn je dagelijkse beauty hulpmiddelen om jezelf in no time mooi te maken. Met de nieuwe Etos Cosmetica-accessoires heb je allemust-haves in huis: van foundationkwast tot wimperkrultang en van epileerpincet tot parfumverstuiver. De tools zijn voorzien van een rubberen touch, zodat je ze gemakkelijk vasthoudt. De extra luxe kwastharen zorgen voor een mooi en luchtig resultaat. Deze accessoires koop je in een hersluitbare en transparante zipperbag.
Ik ontving wat kwasten. Kijken jullie mee?



 DSC_3921.jpg

 DSC_3925.jpgDe kwasten.
Ik ontving er 7 om voor jullie te testen.
De kwasten zitten verpakt in een plastic zipper tasje waar het Etos logo op staat. 
Ook zitten de kwasten nog eens extra beschermd in plastic hoesjes. Super netjes en beschermd dus!

 DSC_3927.jpg
Hier zie je de kwasten uit de hoesjes en plastic folies. 
De 7 kwasten.
Van links naar rechts- Foundation, Waaier en een mini setje dat bestaat uit een wimper kammetje, platte oogschaduw, spons applicator en oogpenseel.
De kwasten stralen luxe uit terwijl ze super budget zijn. Maar wauw! 
Ze hebben een rubberen handvat wat luxe uitstraalt en vooral praktisch is in het vast houden. Stevig en mooi.

 DSC_3931.jpg
De foundation kwast.
Een lang handvat, van rubber en op het einde een mooi klein etos logootje.
De kwast zelf is super zacht en heeft fijne haren die de foundation goed oppakken.
Om je basis make-up op jouw gezicht aan te brengen, gebruik je eerst de foundationkwast.
Smeer wat foundation op je hand en breng het dan aan met de kwast. De kwast pakt de foundation goed op en smeert het handig en mooi uit.
Ik vind deze kwast erg fijn want hij is heel zacht en verdeeld de foundation egaal en mooi.
Een perfecte kwast dus!

 DSC_3935.jpg
Een waaier kwast.
Deze heeft ook de rubberen touch als handvat en ook aan het uiteinde staat het etos logootje.
De waaier kwast is ook weer heel zacht en loopt in 2 kleurtjes over.
Maar waar gebruik je een waaier kwast nou voor? Ik dacht altijd voor loosed en gevallen oogschaduw onder je oog. Dat kan ook maar deze is eigenlijk bedoeld voor mooie kleurlaagjes op je wangen. Maar je kunt er ook een laagje poeder mee aanbrengen op je voorhoofd, zo voorkom je glimmende hoofdjes.
Deze kwast is zacht en doet zijn werk goed.


Dan heb ik nog een setje van 5 mini tools.
Verpakt in een mooie zipper bag.
Deze complete kwastenset bevat vijf accessoires in zipperbag en neem je dus gemakkelijk mee op reis of in je handtas!
Deze bevat 5 tools. 2 voor je oogschaduw, eentje voor je wimpers, een wimperkammetje. Er zit een blush/powder kwast in en ook is die voorzien van een oogpenseel. Handig dus om makkelijk mee te nemen!
Ik vind de kwasten van dit mini setje iets minder.. Ze zijn hard, prikken op je huid en pakken het product niet goed op... Jammer!

Ik ben tevreden over deze kwasten maar toch met een twist. De foundation kwast raad ik wel aan maar de mini's kan je beter skippen... Er zijn er nog meer. Sponsjes, blush kwasten en  handige epileer tools.
Dit assortiment is van hoge kwaliteit, maar scherp geprijsd van €1.39 tot €3.99!
Vanaf nu te koop bij Etos.

Wat vind jij van deze kwasten? Ga jij kwasten kopen?
Liefs!xxxx:)



23 reacties:

  1. Het klinkt super, ik ga denk ik maar even kijken voor die kwasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de prijs vind ik ze echt wel okaay!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik dacht ook altijd dat een waaierkwast voor fall-out was!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt heel goed, maar ik heb een zoeva kwastenset en daar ben ik heel tevreden mee! (: En ik dacht ook altijd dat een waaierkwast voor fall-out was, dusja weer wat geleerd haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! ziet er ook mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijken me echt top kwasten!
    Jammer dat het mini setje wat prikt maarja...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie review!
    De foundation kwast lijkt me erg fijn.
    Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel char!
    Handig, die tasjes kan je idd hergebruiken.
    Hebben ze nog meer kwasten?
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Jaimy
    Ja ze hebben er nog meer :) Ook epileer dingetjes,wimperkrullers en oogschaduwkwasten.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat rubberen handvat is superfijn bij zulke kwasten!
    Ze zien er mooi uit.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De verpakking en het uitzicht is zo professioneel! Jammer dat we hier in Belgie geen Etos hebben...
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zien er fijne kwasten uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze klinken fijn, maar ik heb er echt hele verschillende meningen over gehoord. Dus ik laat ze liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er goed uit! ik heb nog nooit etos kwasten geprobeerd, maar dat wil ik wel gaan doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zien er fijn uit, ga er ook even kijken maandag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al veel over gehoord en gelezen (ook negatieve dingen), maar laat ze aan me voorbij gaan. Ik heb 2 maanden geleden de Bamboo set van Zoeva besteld en wil voorlopig geen andere kwasten meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zien er goed uit!! Keep up the good work,

    =x=
    Felicia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥