beauty: NYC expert last lip color

dsc6628.jpg
De nieuwe lente collecties komen weer binnen druppelen. Pastel tinten, allerlei nieuwe producten en kleuren.
Budget merk NYC komt met prachtige nieuwe lipcolors. 
De NYC Expert last lip colors. Deze lijn met prachtige kleuren zal weer voor een beetje pit in je leven gaan zorger. De kleuren zijn gevarieerd en geven een toevoeging aan je look.
Voor iedereen is een mooi kleurtje en de lipcolors zijn erg leuk. Kijken jullie mee voor meer?
dsc6601x.jpg

dsc6630f.jpg
De lipcolors zien er simpel maar toch mooi uit.
Een simpele maar toch mooie en duidelijke verpakking. Een minpuntje, praktisch is deze niet.. Je kan de lipstick niet terugdraaien in de huls en je moet de dop dus over de lipstick geen drukken. Dat moet je voorzichtig doen anders beschadigd je lipstick en dat is natuurlijk zonde. Dit is het enige min punt aan de verpakking.
De huls is in de kleur van de lipstick zelf. Met zilveren spiegel letters staat er nog wat tekst en het logo op. 
De dop is doorzichtig. Op de onderkant zit een zwart stickertje met de kleur van de lipstick.

dsc6609k.jpg

dsc6626g.jpg
De lipstick zal in 13 mooie kleuren verkrijgbaar zijn. Van knalrood tot dieppaars en nude. Voor ieder wat wils dus! Ik heb zelf 4 kleuren ontvangen.
Van links naar rechts: Traffic Jam, Red Rapture, Flirty en Creamy Caramel. 
Zo zijn er dus nog 9 andere kleuren en er zit zelfs een paarse kleur in de collectie! Wauw, mooi.
Zoals ik al zei kan je de lipstick niet helemaal in de huls draaien. Wel helemaal uit natuurlijk. De sticks zien er goed uit en hebben een mooi oppervlak waar je je lippen mooi mee kunt instiften. De formule beloofd romig, een tikje hard en creamy te zijn. Hij beloofd 6 uur te zitten. Dat klinkt allemaal goed!
dsc6635v.jpg
Dit is de stick als je hem helemaal hebt uitgedraaid.
Een mooi oppervlak waar je de lippen mee kunt stiften. Verder niet heel bijzonder.
Dit is trouwens Traffic Jam.

dsc6636.jpg

dsc6643n.jpg
Traffic Jam, Red Rapture, Flirty en Creamy Caramel.
Wauw! Toen ik de swatches maakte was ik toch best verrast. Voor zo'n budget merk toch goede pigmentaties! Ik was verrast. 
De lipsticks zijn inderdaad creamy en glijden makkelijk over je lippen. Ook zijn de kleuren intens en prachtig van pigment.
Traffic Jam is een knalrode kleur die perfect is voor meiden die van rood houden. Red Capture is een wat veiligere kleur, een donkerrode tint. Flirty is een speelse, roze kleur met een soort shiny parelmour glans. En Creamy Caramel is een nude kleur. Deze is voor de meiden die een wat naturele lipkleur willen. Ik vind deze trouwens echt mooi! een Caramel kleurtje. 
De lipsticks zijn op mijn huid goed van pigment. Op je lippen zijn ze wat minder mooi en moet je ze goed stiften voordat je echt volledige dekking hebt. 

dsc6661.jpg
Traffic Jam.

dsc6660n.jpg
Red Capture.

dsc6652.jpg
Flirty.

dsc6649s.jpg
Creamy Caramel.

dsc6681.jpg
Ik ben erg tevreden over deze lipsticks.
Ze hebben een redelijk goed pigment op je lippen, zitten fijn en hebben leuke kleuren. NYC beloofd dat ze 6 uur blijven zitten maar dit is niet helemaal waar.
Als ik al wat drink vind ik een grote rode smakkerd op het glas en ook als ik eet blijft de lipstick niet goed zitten.
Je moet hem dan dus echt even bijwerken maar ik vind ze erg fijn en leuk dus vind ik dat niet zo heel erg.
Er zijn dus 13 mooie kleuren, de lipsticks zijn gewoon fijn en supergoedkoop!
De NYC lipsticks kosten €2,99 per stuk en zijn vanaf nu te koop
Wat vind jij van deze lipsticks?
Ga jij er een paar scoren?

Liefs!xxxx



22 reacties:

  1. Ik had ze al zien liggen maar ik twijfelde nog. Maar het ziet er ontzettend goed uit, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet nodig eens naar de Kruidvat, sowieso voor Catrice collectie, maar denk dat ik ook zo'n lipstick in een nudekleur meeneem. Ik vind het juist fijn soms als de lipstick best snel weg is, vooral met roken en zo ben ik bang dat ik hem uitsmeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vier mooie kleuren, vooral Red Capture :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie lipcolors, wel jammer dat je ze niet kunt terugdraaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. traffic jam en creamy caramel zijn mijn favorieten! Erg mooie lipsticks :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al een lipstick van nyc in mijn stash maar hier ben ik niet tevreden over. Deze daar in tegen zien er juist wel goed gepigmenteerd uit dus ik moet binnenkort maar eens even gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gepigmenteerd. Ze hadden alleen wel wat meer tijd in de verpakkingen kunnen steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, dat ziet er goed uit! Fijn dat ze ook lekker goedkoop zijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes en lekker cheap! Bij welke pr-bureau zit jij? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Super mooi ! Vind alleen dat nyc wel wat aan hun verpakkingen mag doen. Liefs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de kleur die je op de laatste foto op heb echt super staan! De nude vind ik wat minder, jammer. Toch gave liptick's zijn het, tenminste de kleuren! In de hoop verbetert de verpakking ooit nog eens, net zoals Veerle erover denkt hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor de prijs zou ik zeker wel Red Capture willen, ziet er zo mooi uit! En of Creamy Caramel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ze zelf ook gekregen in een perspakketje en vind ze zo mooi! Lekker felle en ook subtielere kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind traffic jam en flirty echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. creamy caramel vind ik mooi, ik hou van nudes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥