fashion/ Sans Online blogger battle!

sansa.jpg
Ik vind fashion altijd erg leuk om te zien. De mooiste combinaties, leukste jasjes en dat weer gecombineerd met mega grote en hoge hakken. Hoe leuk!
Je hebt genoeg leuke fashion sites waar je leuke items kunt vinden. Van blazers tot rokken en van mooie leggings tot jassen. 
Sans Online is een online shop waar allerlei merken op te koop zijn. o.a Veromoda, Pieces, EDC en Esprit. Leuk al die fashion things maar...... ik daag jou uit! Lees snel voor meer.
sansss.png
Sans online is een webshop met allerlei mooie fashion merken.
Voor mannen en vrouwen. 
Je kunt er van alles vinden. Merken zoals Esprit, EDC, Pieces en VeroModa zijn er te vinden. Zo verkopen ze allerlei leuke blazers, mooie hakken, fleurige broeken en sjaals. 
Nu is er momenteel weer een vrolijke lente collectie te koop met vooral veel leuke pastel kleuren. I like!
Voor Spring 2013 heeft Sans Online de leukste kledingstukken, schoenen en meer op een rijtje gezet.

sansmode.png
De dingetjes die ik erg leuk vond op de site.
Het zijn dus allerlei merken. Van Veromoda tot Pieces en Esprit. Je hebt veel keus, gevarieerd en voor ieder een leuk item.
Zelf heb ik wat dingetjes in een collage gezet.
Zo zie je 2 jasjes. Een felle roze met stoere ritsen en een suède stofje. Ook zie je een stoer spijkerjasje. Heel simpel en basic maar toch super leuk! De achterkant heeft studs. Verder heb ik 3 shirtjes, een grijze met een zwarte moustache, een witte trui met N8 op de voorkant en een soort indiana top met franjes. In een zwart, geel/blauw tint. Ook voor jurkjes zit je goed op Sans Online! Zie deze pretty nude jurk met glamour pailetten en een mooie bolling. Like! Ook de bloemetjes broek is helemaal geschikt voor de lente, leuk te combineren met de mintgroene pumps. Als je meer van heftig houd ga dan voor zwart suède pumps met een blauwe onderkant. Gaaf! Accesoires verkopen ze ook nog, zo heb je tassen, sieraden en sjaals. Een kobaltblauwe tas en een ketting met love. Genoeg keus dus! 

Zo heb ik even rond gesnuffeld op Sans en vond ik die leuke items. Maar ik daag jullie uit! :D
Heb jij een eigen blog? En hou je van fashion! Dan heb ik iets leuks voor jullie.
Als jij een artikel maakt over Sans Online en de items met minstens 1 collage erin verwerkt maak jij kans op €500 shop te goed! Lees hier de regels na en gooi je creativiteit in de strijd! Ga jij de battle aan met de andere bloggers? ^_^

Liefs!xxx:blush:



26 reacties:

  1. Jammer dat ik geen blog heb, anders had ik zeker meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook meedoet, ik doe ook mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke battle! Ik heb er al vaker over gelezen! :) Leuke kleding heb je uitgekozen! Voor al de snorren trui is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke collage! Misschien dat ik ook nog wel mee ga doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke collage! Die glitterjurk vind ik erg leuk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wonderful pieces. i love the mustach sweater. wonderful!!!
    lovely greets
    maren anita


    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke collage! ik ga zeker mee doen met de battle! :) xx
    ps; doe je al mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je ook mee doet! Ik wens jou ook veel succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook mee! Succes! Leuke collage! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Ik wil ook mee doen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke stijl heb je! En natuurlijk een moustache t-shirt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohla! Misschien ga ik mee doen met de battle, ik hou wel van strijd whoehoe! Leuke collage's, girl! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke collage, zitten leuke dingetjes tussen.
    Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die mintgroene hakken zijn echt love! En dat moustache shirt ook :D
    Leuke collages, ik ga zeker mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw leuke dingetjes! ♥
    gaaf zo´n bloggersbattle. Helaas heb ik geen blog maar het ziet er leuk uit Charr! Vooral de bloemetjes broek vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke dingen staan erbij! Vooral het jurkje met de pailetten vind ik erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan, en nu baal ik. Ik heb geen beautyblog :P Wil er wel een maar kan geen sites maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke collage! Dat jurkje is echt supercute. En ik ga ook meedoen met de battle, natuurlijk! Moet je ook in je blogpost vermelden dat het voor jouw battle is?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, laatmaar! Zie net dat het een actie is van sans-online zelf, en niet van jou haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke spulletjes! Ik heb zelf ook meegedaan en wacht vol spanning af!:p Heel veel succes!

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥