nailpolish: OPI Mariah Carey liquid sand.

dsc6841z.jpg
De nieuwe OPI collectie in samenwerking met Mariah Carey is jullie vast niet ontgaan. De nieuwe collectie voor dit voorjaar is in samenwerking met celebritie Mariah Carey! OPI en Mariah wilden een glamourous collectie met iets nieuws. Met deze nieuwe lijn word dan ook iets heels nieuws gepresenteerd. De nieuwe liquid sand technologie. 
Ik was hier zo benieuwd naar en toen ik de eerste swatches zag wist ik het zeker, ik moet een lakje zien te bemachtigen!
Ik bestelde een lakje online en na 1,5 week kon ik deze beauty bewonderen. Kijken jullie mee?

dsc6831i.jpg

dsc6833.jpg

dsc6852z.jpg
Dit is hem dan! 
OPI Stay the night.
Van de nieuwe voorjaarscollectie in samenwerking met Mariah Carey. Ze heeft nog meer mooie lakken waarvan 4 lakken de liquid sand technologie hebben.
Ik heb een lak van de liquid sand besteld omdat ik hem zo uniek en origineel vond! Zo iets zie je niet vaak in de winkels en hey, OPI is gewoon een te mooi en chique merk. 
Het potje is groot en ziet er mooi uit. Zoals we van OPI gewend zijn. Een groot flesje nagellak waar je wel eventjes mee kunt doen.

dsc6846h.jpg
LOVE OPI. 
Op de dop staat liquid sand, liquid sand. Het is dus echt een heel ander lakje dan de normale lakken van OPI.

dsc6884h.jpg

dsc6871m.jpg

dsc6874kw.jpg
OPI liquid sand Stay the night.
Wauw! Ik was zo blij toen ik mijn nagels ging lakken met dit lakje.
Ik had de swatches en alles al gezien op blogs maar als je het dan op je eigen nagels ziet word je toch wel blij!
Wat is deze mooi en leuk. Stay the night is een zwart met donkerroze glitter sand lak. Het liquid sand effect had ik nog nooit eerder gezien. Bijzonder! Het doet me een beetje denken aan een mix tussen caviar nails en de suede finish die je bij nagellak ziet. Ik vind het erg gaaf.
Als je je nagels lakt is het eerst een glanzende finish maar na een paar minuutjes droogt die dus echt zanderig op! Het is een korrelig, sand effect wat echt heel gaaf is.
De nagellak blijft bij mij meer dan een week zitten. Daarna gaat die wat blakeren en gaan er stukjes af. Het afhalen van deze pretty nagellak is wel een drama... Het zelfde verhaal als glitter lakken. Misschien dus voor altijd op houden? Haha.

dsc6889c.jpg
Jullie snappen het al, Charr is verkocht en is ontzettend blij met deze pretty lak. Hij is gewoon speciaal en bijzonder.
Ja, het geld is het zeker waard.
In de Mariah Carey  collectie zitten nog 3 liquid sand lakken en 4 normale lakken. De collectie vliegt en is inmiddels al bijna niet meer te koop.
Ik heb mijn lakje kunnen bemachtigen op Ebay bij deze verkoper. Ik betaalde er ongeveer 10,94 voor met verzendkosten gerekend. 
Bij Sephora kosten de lakken 14,25 per stuk en een setje met 4 mini´s kost 18,95
Zeker de moeite waard voor dit pretty lakje! ( en alle andere )
Ja, I love it!
Wat vind jij van deze lak en de structuur? Heb jij al een lakje of meerdere lakken weten te scoren?

Liefs!xx:love:



28 reacties:

  1. Wauw, het is zo'n gaaf kleurtje, echt tof dat je hem voor zo goedkoop hebt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het effect is zo gaaf, deze kleur vind ik ook de mooiste van de collectie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww wat gaaaf. Catrice heeft ook zo'n lakje met een metaal brush effect. super gaaf &anders.

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is mooi! Vind de zwart rode combi van dit lakje heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is echt gaaf en mooi! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt ook de mooiste kleur uitgekozen van die lijn. Hij is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne review! Wat een prachtig lakje is het! :) Zwart en rood staat echt tof samen! En ik ben gewoon fan van dat zanderige effect! Ik heb zelf hiervan geen lakjes helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw heel erg mooi!
    Kom ook is kijken op mijn blog :)

    x www.itisafashionworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf dit een erg mooi lakje met een geweldig effect vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat kleurtje vind ik echt apart, leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohla! Prachtig lakje is dit met een spetterend effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig lakje vind ik dit toch. Heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb hem al best vaak gezien, maar hij is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw! Ik ben sowieso al enorm fan van O.P.I <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een mooi lakje, maar ik ben niet verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥