personal/ dag examens, hallo vakantie.

Tumblr_lxnd33i9va1r79fego1_500_large
whooopwhoopp! 
Dikke party hier achter mijn laptopje want ik ben klaar met mijn examens! Al vanaf donderdag eigenlijk haha.
Maar 2 weken geleden begon de stress en de examenweek. Met een zenuwachtig gevoel werd ik s'ochtends wakker, wallen van hier tot Tokio omdat ik niet goed kon slapen en overal over lag te piekeren. Foundation erop, wat gegeten en om 1 uur richting school gegaan. Met 2 Franse woordenboeken, een flesje water, knikkende knietjes en een zenuwachtig gevoel liep ik de gymzaal in en maakte ik mijn eerste Franse examen. Okey, het ging serieus supergoed! Thuis keek ik hem na en had ik gewoon 41 punten! Tjakkaaaa.
Die dag erna had ik Scheikunde waar ik hem wel echt voor kneep. Formules, berekeningen en andere shizz... En eigenlijk ging het weer heel goed. Voor mijn gevoel. Thuis weer na gekeken en wss gewoon een voldoende! aaarghh. Dan zie je later ook nog dat door het LAKS klachtenshizz een extra punt bijkomt. Whoop!
Woensdag en Donderdag had ik vrij en kon ik me voorbereiden op Nederlands. Teksten, samenvattingen en veel schrijven en lezen. Vrijdag maakte ik Nederlands met gemak. Want hey, dat is eitje voor mij!
Toen echt een heerlijk, lang weekend vrij inclusief maandag erbij. Heerlijk! Wel weer veel geleerd want Dinsdag had ik biologie. Mijn favoriete vak, alleen wel echt een bom aan leerwerk. 4 boeken, allerlei plaatjes en alle zenuwcellen, darmen en fotosynthese processen kwamen mijn keel uit. Gelukkig ging bio ook wel redelijk, ik had wel een klein beetje een rot gevoel erover omdat het gewoon zo veel was. 
Woensdag had ik vrij en Donderdag maakte ik mijn laatste examens alweer. Wat! De tijd gaat zo snel. Donderdag stond s'ochtends aardrijkskunde op het programma. Eitje! *dacht ik *
Ohmy, aardrijkskunde was lastiger dan ik dacht. Veel bronnen en rottige vragen... pff. Laten we hopen op een voldoende.
s'middags ging ik voor de laatste keer met mijn Engelse woordenboeken en een flesje water naar school voor Engels. Dat was echt easy peasy! 
Allemaal korte teksten en een brief. Jaa, die ging echt goeeehoeeed!
En met dat laatste, makkelijke examen sloot ik mijn examenweken af. 
PARTY PARTY PARTY PARTY
Ik heb er dus een goed gevoel over zoals jullie nu wel merken. Nu helaas wel tot 12 Juni wachten op de uitslag. 
Ik hoop dat papa de vlag dan kan uithangen en Charr geslaagd is.
Pfoeee, na een update weten jullie dus nu hoe mijn examens gingen. Ik ben wel blij dat ze erop zitten want ik was echt heel bang van te voren. 
Gewoon bang voor al het leren, en het feit dat je misschien een examen verknalt.
Nu dus wachten op de uitlslag.
Donderdag heb ik eindgala en binnekort moet ik mijn boeken inleveren.
Ik zeg: hallo zomervakantie!
Hoe gingen de examens bij jullie? Ik duim voor jullie mee!
Liefs!xxxxx:D



23 reacties:

  1. Hopelijk is alles goed gegaan :D! Maar dat moet vast goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk ben je geslaagd! Had ik ook maar vakantie ):

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha zo lief, iedereen klaar met de examens. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te horen dat waarschijnlijk alles goed ging! Veel plezier in je vakantie en laten we duimen voor 12 juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet morge nog, bleeh. En waarschijnlijk nog een herkansing. Ik duim voor je uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super goed gedaan! je bent vast geslaagd! xx Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je het gehad hebt, spannend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je examens over zijn en dat alles goed ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het erop zit en je er een goed gevoel over hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijn dat je klaar bent met je examens! :D Heerlijk he, dat je nu al vakantie hebt! Ik herken het gevoel! Geniet er van! Fijn dat je met een goed gevoel de vakantie in gaat. Je bent vast geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt :)! Dat scheelt enorm! :) Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk ben je geslaagd en veel plezier met je vakantie! Ik moet nog een maand ''stressen'' voor school.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha je schrijft heel leuk! Ik hoop voor je dat je geslaagd bent. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk om nu klaar te zijn! Hopen op allemaal goede cijfers nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah heerlijk! Ik moet nog 6 weken naar school..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijn voor je! hopelijk is alles goed! :D ik moet nog beginnen met de examens, maar binnen een maandje ben ik toch ook al 8 dagen klaar haha, daar trek ik me aan op. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt het vast goed gedaan, ik heb over 2 weken proefwerk weken, een soort voorbereiding op je examens voor over 2 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superfijn voor je, hopelijk ben je ook echt geslaagd! Ik heb geen examens, over twee jaar pas! Maar wel proefwerkweek over een aantal weken, aahrg.. Maar dat is natuurlijk niks vergeleken met de examens :) Welk niveau deed je?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supertof! Het zal wel goed gegaan zijn :D ik begin pas 17 juni maar 5 daagjes examen wel =D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. We duimen met je mee, gelukkig heb ik me examens voor dit jaar behaald! :) Liefs.
    PS: ik kijk nu al uit naar je videos;!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 12 juni, woeheoheo! I can't wait. Fijn dat je d'r ook zo'n goed gevoel over hebt, nu nog hopen - maar het komt vast goed :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn om te horen dat je examens zo goed gingen! Ik moet helaas ook nog 2 weken wachten op mijn examen uitslag, i can't wait!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥