fashion/ lookbook inspiration

My Philosophy Dress, Mila E Uma Coisas Bracelets, K Is For Kani Headpiece
Tijd voor weer een bom aan inspiratie, mode, amazing hakken en waanzinnige combinaties.
Lookbook is de site voor geweldige fashion outfits.
Ik ben er helemaal weg van.
Al is het niet altijd mijn stijl ik vind de outfits geweldig om te bekijken.
En elke outfit bewonder ik.
Stoere chicks uit de USA, brave meisjes uit Japan. Love it!
Vandaag deel ik mijn favorieten.

Awwdore Skirt, Mila E Uma Coisas Bracelets
Stoer en toch zomers.
Een prachtige meid met een geel jurkje met roezeltjes en een leuk printje. Ze heeft dit jurkje gecombineerd met een stoer zwart jasje met studs en andere gouden spikes. Kijk die zonnebril, gaaf, met gouden accenten. Ook draagt ze allerlei leuke armbandjes met goud accenten. Ik vind haar schoenen iets minder, ze zijn wel zwart maar hebben een apparte vorm. Om de outfit af te maken draagt ze er een grote zwarte clutch bij. Love!

Motel Rocks Paisley Shorts, Grey Comma Jacket, Romwe Top, Choies Bag
Van deze outfit krijg ik echt een lente gevoel. Zal het door de pastel kleuren en de achtergrond komen? :)
Deze meid draagt een wit gehaakt shirtje/truitje, het valt me nu pas op dat je haar beha ziet, haha! Het is een felle kleur wit.
Ze heeft dit gecombineerd met een short, die hoog zit. Ik vind het erg leuk staan! De short heeft lila/paarsige barock print.
Over het gehaakte hesje draagt ze een onwijs leuk spijkerjasje. Met pastelroze erin, hoe leuk!
Ze draagt mooie witte hakken met bloemen print en heeft een wit tasje in haar hand. Lekker clean, lente en meisjes achtig.

New Look Sweater, Forever 21 Sunglasses
Daar is het burgundy rode kleurtje weer!
Deze girl heeft mooie wenkbrauwen, wauw! Dat hoort niet bij de fashion maar kijk hoe gaaf. Ze draagt trouwens ook een mooie winged eyeliner op haar oogleden.
Deze meid draagt een harige fluffy trui in burgundy red. Ze heeft dit gecombineerd met een dieprode kleur legging en hakken. Rode nagellak, een drankje van de starbucks. Helemaal leuk!

H&M Pants
Een wat simpelere outfit maar toch vind ik hem heel leuk.
Ze draagt een zwart blousje met een ritsje en kettingen er over heen. Haar broek is appart en valt op. Een overlopende ombre broek in peachy en blauw tinten. De broek heeft een klein patroontje.
Als schoenen heeft ze zwarte hakken met een band over de voet en de enkel. Chique! Ze draagt wat simpelere armbandjes, een mooie pilotenbril en een rieten tas. Lekker casual voor in de stad.

Choso Tee, H&M Shorts, 1969 Italia Boutique Heels, Malvaretki Bracelet, Dolce & Gabbana Sunnies
Dit is ook weer een neutrale maar toch mooie outfit
Deze meid draagt een créme kleurig shirtje met wat details erop. Dit shirtje heeft korte plofmouwtjes wat een leuk effect geeft.
Als short draagt ze een stoere leger kleur met wat groenige stenen en studs aan de zijkant. Het broekje heeft een plof effect wat leuk staat. 
Als hakken heeft ze lichtgroene/beige hakken.
Haar haar is mooi blond, heeft ze gestijld en ze draagt een grote zwarte zonnebril.
Summerproof!

Sheinside Deer, Zara White Jeans, Steve Madden Black Pump
Zeker een lente outfit!
Fris, mooi, helder en clean.
Ze heeft wit haar wat ik bij haar echt prachtig vind. Ze draagt een pastelblauwe, lichtblauwe kleur top die wijd valt. Onder aan de top zitten wat gaten en er staat een witte bewerking op
Als broek heeft ze een mooie witte, halflange broek.
Gecombineerd met zwarte pumps en roze lippen. Helemaal leuk!

Asos Wide Leg Trousers, Zara Heels, Marc By Marc Jacobs Vintage Watch, Elaen Bag
Waarom deze outfit er tussen zit? Hmm, ik vond de kleuren en foto's erg mooi.
De outfit zelf is niet heel bijzonder.
Een grijze trui met een ketting, gecombineerd met een fuschia paarse broek. Een lange flubber broek die toch heel chique staat
Ze heeft gekozen voor kobalt blauwe hakken en een tas.
Voor sieraden draagt ze een mooi horloge, wat armbandjes en een ketting.

Mash Up  M.I.A. Swimsuit, Wefvtf Kaleidoscope Screams Short, Yru  Boots, Urban Outfitters Meow Belt
Deze outfit vind ik geweldig! Lekker fel, kleurrijk, zomers en vrolijk.
Ik zou dit zelf wel aan trekken denk ik, want Charr houd van kleur
Deze meid heeft haar haren sowieso gedipdyed wat ik heel gaaf vind. Ze heeft roze, oranje en rood tinten in haar haren wat een mooi effect geeft.
Het topje is enorm gaaf, een kleurrijk exemplaar met een dollar teken en veel felle kleuren.
Oranje, rood, groen, blauw, geel, groen. Alles komt er in voor.
Deze top heeft ze gecombineerd met een regenboog kleurige short en een riem waar neon op staat.
De schoenen zijn dan wel simpel maar onwijs gaaf! Stoere laarzen in het zwart met veters.
Alleen haar ketting vind ik echt niet mooi. Een gouden ketting... mwah.

My Design Cut Out Skull Tank Top, Selected Black Basic, H&M Skinny Jeans, Diy Studded Sneakers, Ebay Studded Leather Bracelet
Dan nog een man om mee af te sluiten.
Deze jongen is stoer in het zwart.
Hij draagt een grijs shirt met een diepe V hals en een skull in zwart en wit.
Hij draagt een zwart vestje en een zwarte broek.
Ook heel simpel, zwarte schoenen.
Assecoires, een stoer bandje om zijn pols en een oorbel. 
Als ik zo'n gestylde jongen tegen kom. OEH.

Dit waren mijn favorieten!
Vooral veel kleurrijke outfits en stijlen voor de zomer en lente. Misschien wel leuk om een artikel te maken met zomer en lente outfits en inspiratie?
Laat het me maar weten.
Snuffelen jullie wel eens rond op Lookbook?
Wat vind jij van deze outfits?

Liefs!xxxx:D



19 reacties:

  1. Zitten hele leuke outfits tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratie foto's staan ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige outfits.
    Vind die zwarte laarzen echt stoer.
    En dat spijkerjasje met dat pastel roze, pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke inspiratie! Lookbook vind ik zo tof! Ik vind de tweede outfit met de blauwe pastelkleuren het mooiste. Maar ze zijn allemaal zo mooi! Ik snuffel de laatste tijd niet meer zoveel rond op Lookbook. Nu ik dit zie wil ik dat wel weer gaan doen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten zeker leuke outfits tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe outfits.
    dat luchtige legergroene broekje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Leuk artikel dit :)
    Die jongen ziet er goed uit, sommige mannen kunnen zich echt goed kleden.
    Ik vind die rode fluffy burgundy trui ook erg mooi.
    Je hebt mooie outfits gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfits.
    Ik vind dat spijkerjasje echt heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel!
    Wauw dat laatste meisje, lekker kleurrijk!
    Ik vind van die veterboots ook echt geweldig.
    Lekker stoer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love fashion!♥
    Ik vind lookbook geweldig.
    Wauw die laatste jongen ziet er leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vierde meisje heeft echt een geweldige zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat je niet weet wat pofmouwen zijn en hoe een pilotenbril eruit ziet niet negatief bedoeld maar denk na bij je woordkeuze

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥