personal/ toch geen nieuw blog.


Haha, ik snap mezelf soms niet.
Maar dit artikel is lekker aangepast.
Charlotte heeft besloten op raad van jullie dat ik gewoon alles qua lifestyle, personal, beauty, fashion en meer op xxxcharr.nl plaats!
Niks een ander blog. Misschien dat ik wordpress gewoon verwijder.
Ik kreeg veel lieve en leuke reacties op mijn blog mail. Meiden vonden het een leuk idee maar ze vinden het ook leuk om lifestyle en personal artikelen te lezen hier. Dus ja... Ik hou het lekker bij www.xxxcharr.nl
Want dat is toch echt mijn blogje! ^^
Om er gelijk maar even een klein artikeltje van te maken, ik ben verslaafd aan Holy Sodaaa!
Ik zag voor het eerst deze reclame op tv. Een nieuw drankje! Holy Soda! Holy Soda is de eerste frisdrank met weinig calorieën én 100% natuurlijke ingrediënten!Bijna iedereen drinkt frisdrank. De één meer dan de ander. Helaas zitten er in de meeste frisdranken veel calorieën. Daarom is er nu Holy Soda gemaakt, een gezonde frisdrank met een frisse smaak. Holy Soda is ‘The First Worry Free Soda’ omdat het met 100% natuurlijke ingrediënten wordt gemaakt én laag in calorieën is. Je kan er dus zorgeloos van genieten. De frisdrank van Holy Soda wordt gemaakt met sprankelend Sourcy mineraalwater, fruitsap, stevia en natuurlijke aroma’s. Stevia is een natuurlijke zoetstof, afkomstig uit een plantje. Holy Soda is verkrijgbaar in drie frisse smaken: appel/framboos, peer/perzik en appel/cranberry.
Ik ben helemaal verliefd op dit lekkere drankje. Fris, lekker en helemaal healthy!
Holy Soda €1,00 per fles. Yummeh yummeh! ^^
Heb jij dit drankje wel eens op? xoxo.



16 reacties:

  1. Hahaha leuke naam ;)! Maar good luck met je nieuwe blog <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik kan niet volgen op GFC =[. Dan moet ik effe kijken hoe ik je wel kan volgen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een nieuwe blog aan hebt gemaakt, maar uh waarom, het is toch ook leuk om gewoon alles op één blog te volgen? Wel leuk dat je een nieuwe hebt gemaakt maar ik had het fijner gevonden om alles te lezen op één blog.

    Succes Charlotte!

    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend leuk Charr!
    Ik ga hem gelijk volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee!
    Ik ben super benieuwd wat je er op gaat zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je nog een blog bent begonnen voor erbij! Ik vond het niet vervelend om je persoonlijke artikelen op deze site te lezen, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou misschien handiger is om het gescheiden te houden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk, ik ga er eens een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk leuk! Ik ga even een kijkje nemen :D Zolang je maar wel hier blijft bloggen hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die naam lijkt een beetje op de mijne, hihi!
    Ik zal 'ns een kijkje nemen, ik hoop dat je 2 blogs aankunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je gewoon je blog xxxchar houdt! Ik moet dat drankje nu gaan proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je het toch bij xxxcharr houd! Volg je hart, dan maak je altijd goede keuzes! Ik kende het drankje nog niet. Het klinkt super lekker! Nu wil ik het proeven haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ahh dan ga ik holy soda toch maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ik zou dit ook gedaan kunnen hebben! Ik vind ook dat je prima alles op 1 blog kunt doen, blog lekker over wat jij leuk vind! Ik blog ook met tijden alleen over beauty en dan weer alleen over lifestyle en dan weer continue over fashion. Het is gewoon hoe ik ben en als jij ook zo bent, doe het dan gewoon zo! Mij hoor je niet klagen hoor. Ik vind zowel je beauty artikelen als je lifestyle artikelen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag het ook een keer op reclame! Ik wil het ook wel eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥