nailpolish/ Sally Hansen Fuzzy coats.


Toen ik een aantal lakken van de nieuwe Sally Hansen Fuzzy coat binnen kreeg maakte mijn beauty hartje een sprongetje. Woohoo! wat zien deze lakken er geweldig uit!
Maak kennis met de nieuwe lakken van Sally Hansen.
De fuzzy coats.
Ze zijn gloednieuw en super vezelrijk. Nagels met spikkeltjes, als een wollen trui of nagels gedipt in hagelslag. Kijken jullie mee naar de Fuzzy coats?



Ze zien er stuk voor stuk geweldig uit.
Die potjes alleen al. Love it!
Ik heb zulke lakken nog nooit eerder gezien. Wel een vrolijke top coat met een spikkel maar niet lakken met een soort hagelslag structuur. 
Ze dekken niet allemaal heel mooi maar er zitten ook goede dekkende lakken tussen
De hele collectie bestaat uit 8 lakken. Van vrolijke oranje fruithagel en een chocolade hagelslag in zwart en wit.
De flesjes zien er geweldig uit, ze hebben een ovale vorm en hebben een zilverkleurige dop. De lakken bevatten 9 milliliter. 
Van links naar rechts: Wool Lite, Fuzz-sea, Tight knit en Tweedy.
Kijken jullie mee naar deze Fuzzy coats?




Wool life.
Dit schattige lakje is een mix van witte en lichtroze fuzzies. De dekking is helaas matig. Je moet wel meer dan 3 lagen aanbrengen, wil je echt een goede dekking krijgen
Alsnog is die schattig.
Denk aan zoet roze wolkjes met schapenfuzzies. 
Deze is vooral erg mooi onder een witte of roze lak.
Ik draag hier 3 laagjes. Zoals je ziet nog niet voldoende.




Fuzz Sea.
Mijn favoriet is absoluut deze prachtige lak.
Fuzz sea. Een combinatie van turquoise met limoengroen. Deze dekt wel beter als de rest. Ik vind deze mega tof! 
Hij doet je denken aan een tropische strand dag met mooie blauwe wateren. Hello Happines!
Ik draag hier 3 laagjes, zoals je ziet wel voldoende.




Tight Knit.
Deze dekt ook super goed!
Tight knit is een combinatie van felblauw, wit en donkerblauw.
Ik vind hem lekker zomers en hij doet je ook denken aan een prachtige blauwe lucht op een stralende zomer dag.
Ik draag hier 3 laagjes.




Tweedy.
Nog een favoriet! Tweedy.
Leuke bijpassende naam. Tweedy is een mix van zwart en wit.
S'avonds dans jij de disco uit met tweedy op je nagels, bam!
Dit lakje dekt ook prima in 3 lagen.


Alles op de nagels. 
Je kan ze mixen, appart dragen of gewoon dippen in de hagelslagjes.
Doe er mee wat jij leuk vind!
Ik ben vooral fan van Fuzz Sea en Tweedy. Like it!
Er zijn nog 4 lakken in deze collectie die er ook allemaal leuk uit zien.
De nagellakken dekken dus niet super goed maar na 3 lagen kunnen de lakken het wel aan. Ze lakken niet heel prettig want sommige fuzzies willen niet goed op een plek zitten maar voor de rest, prima! 
Nog een dingetje, het verwijderen is echt hell! Ohmy, al die fuzzies gaan onder, tussen en op je nagelriemen en nagels zitten. Een klus om het schoon te maken maar ze zijn het waard!
Leuk effect, drogen snel en je voelt de fuzzies zitten.
De Sally Hansen Fuzzy coat is vanaf Augustus bij de drogist te koop voor €9,99 per flesje.
Wat vind jij van deze fuzzy coats?
xoxo



16 reacties:

  1. Mooie topcoats zijn dit, vind ze allemaal echt geweldig!
    De dekking hoeft ook niet super te zijn want het zijn echt topcoats dus het mooiste is om er een kleurtje onder te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super leuk als topcoat (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke topcoats! Voor al Tight Knit vind ik heel tof! Jammer dat het slecht dekt en dat het moeilijk te verwijderen is. Dat vind ik altijd zo irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is gewoon niet echt mijn ding denk ik =P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk!! Tweedy is mijn favo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kende het merk nog niet maar moet zeggen dat het effect met die 'streepjes' wel echt super gaaf is! Eens een keer iets anders :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze toff!
    Die hagelslag kleur Tweedy is perfect!
    Die ga ik snel shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥