personal / tan lines tag

Het is weer tijd voor een tag! Dat is lang geleden en ik had er weer zin in. Een tag invullen is het leukste qua lifestyle.
Lekker persoonlijk en zo leren jullie weer wat meer over mij.
Dit is de tan lines tag
Ik had hem al voorbij zien komen op blogs en hij leek me erg leuk. 
Daarom, bij deze de Tan lines tag!
1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Moeilijk! Want een huis aan het strand of het meer kan allebei erg mooi zijn.
Ik denk dat ik dan wel zou kiezen voor een huis aan een strand.
Want wat is nou mooier dan een mooie lucht, de zon die ondergaat en de zee die rustig golft. Ja, prachtig lijkt me dat.
Wakker worden met het uizicht op de zee, het witte zand en de meeuwen.
Al vind ik een huis aan een meer ook prachtig.
Zeker in de herfst, dan krijg je zo'n mooie sfeer met die bladeren en een herfst zonnetje.


2. Favoriete zomerse haarstijl?
Ingevlochten en los tegelijk.

Dit maakte mijn vriendin een poosje geleden en I love itttt.
Ik heb het zelf geprobeerd na te maken en het lukte redelijk. Ik vind een vlechtje prachtig en zeker nu ik mijn haar met highlights heb.
Dat is trouwens een echte must voor de zomer. Highlightssss.

3. Word je bruin of verbrand je?
Helaas verbrand ik snel..
Ik heb een bleke huid en ik moet altijd heel veel zonnebrand op smeren om de rode kreeften huid te voorkomen.
Maar als ik een keer goed verbrand bent en daarna weer de zon in gaat word mijn huid wel sneller bruin. Yay! ^^


4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Nee, geen henna maar wel een airbrush tattoo.

Dat was op de cruise toen ik in 2011 op vakantie ging naar Miami.
Daar op de boot was genoeg entertaiment en we konden dus een airbrush tattoo laten zetten.
Dan blazen ze met inkt een soort tattoo op je huid.
Echt heel gaaf en ik was er super blij mee. Ik had toen op mijn enkel een sierlijke bloem laten brushen. Ik wil trouwens wel een echte tattoo.. moet alleen even kijken waar en wat. Lastig!

5. Kampvuur of ‘s avonds zwemmen?
Kampvuur.

Want s'avonds zwemmen is niet zo heel spectaculair.. toch?
Ik vind met vriendinnen en vrienden rond een kampvuur zitten veel leuker en gezelliger.
Gitaar erbij, muziekjes en gezelligheid.
Dat geeft echt sfeer.
En s'avonds zwemmen kan gaaf zijn maar ik zit liever op het droge ^^


6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Ik zou naar Egypte gaan.

Dat klinkt nu best wel eng met allemaal nieuws onderwerpen over Egypte. Maar het is daar zo prachtig.
Prachtige witte zand stranden, hotels met zwembaden en allerlei andere luxe.
En vergeet vooral het rijden op een kameel niet ! 
Door de droge en snik hete woestijn. Ja, een perfecte zomer.

7. Bikini’s, tankini’s of badpakken?

Bikini's!
Die heb ik er 3 nu in mijn kastje liggen.
Tankini's vind ik erg mooi maar ik durf het niet goed te dragen. Geen idee waarom.
En een badpak? Nee dankje, dat vind ik meer voor oudere mensen geschikt.
Wij zijn jong en dus moeten we ons lichaam showen!
Bikini timeeee.


8. Zomerse make-up musthave?
Ik heb wel meerdere zomerse make-up must haves.

Sowieso waterproof mascara, want als je gaat zwemmen of het een bloedhete dag is waar *zweet* allert aanwezig kan zijn is een waterproof mascara wel handig.
Ook staat er mint groene nagellak op het lijstje. Deze mint candy apples van Essie is een prachtig, zomers kleurtje.
Bij de zomer hoort ook zeker een highlighter, dat laat je huid stralen en geeft het een mooie glow.
Blush sticks en liquid blushes zijn ook perfect! Even aanbrengen, blenden op je huid et voila. Perfect.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe?
Voor mijn gevoel was het 50 graden ofzoiets.

Maar dat was het natuurlijk in het echt niet. Zo voelde het aan.
Het warmste tot nu toe? Ik denk rond een graadje of 33/34. Bloody hottt.

10. Doe je aan sporten in de zomer?

Nee. Ik sport sowieso niet. *oeps*
Heel af en toe deed ik nog fitness maar dat doe ik nu ook niet meer...
Slecht!
Maar ik heb gewoon het geluk dat ik kan eten wat ik wil en ik niet aankom. 
Ja, sorry.... misschien dat ik wel weer eens wat mag gaan doen hoor! 
Het lijkt me trouwens heerlijk om op het strand te joggen, of door een park rennen. Wel met een flesje water natuurlijk!


11. Heb je ooit een vakantieliefde gehad?
Jaa, dat was ook op de cruise van 2011.

Ik zat in het bubbelbad *in de avond* Jaaa hoe romantisch kan iets zijn.
En ineens kwam er een jongen in zitten. We raakte aan de praat, ik in het stuntelig Engels. Na een dag kwam ik hem weer tegen en dronken we wat.
S'avonds hadden we afgesproken in het bubbelbad en dat was een gezellig avondje ^^
Vakantie liefdes zijn leuk maar helaas zie je ze daarna bijna nooit meer :(

12. Nummer 1 dat staat op je bucket list voor deze zomer?
Ghehe de zomer is bijna voorbij. Maar wat er op mijn lijstje stond was er een top zomer van maken en vooral genieten van alle mooie momentjes. Dat is zeker gelukt!


13. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Ik droom van lang haar maar in de zomer is dat niet praktisch. Het is te warm, gaat irriteren en het is gewoon niet fijn.

Dan heb je liever een korter koppie. Gelukkig heb ik in dat opzicht niet heel lang haar en kan ik het makkelijk op een knot of staart gooien.
Het perfecte zomer kapsel^^

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?

Nee, bijna niet.
Het enigste wat ik draag is een créme met SPF erin ter bescherming van de zonnestralen. Ook draag ik een waterproof mascara en een lippenbalsem.
Werkt prima en zo voel ik me toch een beetje opgemaakt.
Ga alsjeblieft niet met dikke lagen foundation en zwaar opgemaakte ogen naar een zwembad of meer. Dat gaat niet goed komen..


15. Vervelendste zomer herinnering?

Hmmm... vervelendste zomer herrinering?
Dat is al heeeel wat jaren geleden.
Mijn ouders, zusje en ikzelf gingen op vakantie naar Italie.
We hadden een luxe hotel en elke avond was er een buffet met allemaal lekker eten.
Ik weet het nog precies, ik besloot wat zonnebloem pitjes te eten maar dat ging niet zo goed.
Ik stikte namelijk bijna in een pitje, hij schoot in mijn luchtpijp en ik kreeg amper adem. 
Toen hebben mijn ouders de heimlich greep gedaan en schoot het kreng eruit. Gelukkig maar, wat was ik bang...
Er is trouwens nog wat vervelendst gebeurd in Italie. Toen we alles hadden ingepakt en terug reden naar huis vroeg ik in de auto om mijn knuffeltje Flip. Mama zocht hem en kon hem niet vinden. Ik wist het ineens......... hij lag nog in het hotel! En we waren al dik over de helft dus konden niet meer terug.
Ik was in tranen, mijn lieve knuffel Flip weg! Haha, nu kan ik er om lachen maar wat vond ik dat toen vervelend :x

Dit was de Tan lines tag.
Ik vond hem leuk om in te vullen.
Nu ik hem terug lees realiseer ik me wel dat ik deze beter voor de zomervakantie had kunnen invullen.
Achja, zo haalt het de vakantie weer terug en kunnen we nog even nagenieten toch?
Als je de tag wilt overnemen mag dat zeker! ^^
xoxo



12 reacties:

Dankjewel voor de reactie♥