lifestyle/ Swagy 2D tassen


Een paar weken geleden kreeg ik wel een hele leuke mail!
Ik kreeg een mail van swagytassen.nl
Dat klinkt best wel appart, vond ik zelf. 
Swag is echt zo'n woord waarbij je denkt aan rappers, drugs en dat soort dingen. Haha, daar liet het me aan denken.
Maar swaggytassen is veel leuker dan dat
Ik ontving een tas, maakte kennis met het fenomeen 2d bags en werd verliefd.
Kijk maar mee.

Zien jullie dat?
Een tas met roze kleuren, maar toch anders. Net of die getekend en plat is. Maar dat is nou juist wat een 2D tas moet voorstellen.
Een tas die lijkt op een platte tekening.
Het laat je even twee keer naar het object kijken. Getekende dingen komen niet tot leven en blijven op papier.
Ik vond het heel appart!

Maar wat is Swagy nou precies?
Swagy is een nieuwe en innovatieve lijn van 2D tassen met een cartoon achtige twist! Bij de swagy tassen draait het allemaal om uniekheid, plezier en het allerbelangrijkste: opvallen!
Terwijl de rest van de wereld druk bezig is met het ontwikkelen van de nieuwe 3D producten heeft Swagy besloten om een andere richting op te gaan. Ze kiezen voor lenigheid en plezier in het leven, door de innovatie 2d ontwerp methoden.


Mijn tas die ik heb ontvangen is de stijlvolle swag.
Maak kennis met Becky!
Een fel roze tas met een cartoon twist en veel roze erop. Helemaal perfect voor het meisje dat van roze houd.
De tas heeft accenten met wit en zwart en ziet er super uit.
Hij ziet er grappig en speels uit en het maakt je outfit en looks gelijk een stuk apparter en leuker!
Het is even wennen maar nu ik hem ongeveer 1,5 week heb begin ik hem steeds leuker te vinden.






Een klein dingetje, toen ik de tas ontving en hem uitpakte viel me een ding op.
Bijna geen ruimte?
Ik dacht eerst, wat is dit voor fake tas.
Het is dan meer een show tas?
Het klopt, de tas heeft niet heel veel ruimte en hij kan niet dienen als een tas waar super veel in kan maar gewoon basic dingen passen er prima in.
En hey, de tas is meer voor de leuk dan dat ik er dingen in mee ga zeulen.
De tas heeft een vak waar prima wat dingen in kunnen.
Aan de onderkant kan je de bodem nog open ritsen zodat je meer ruimte creert.
De tas heeft 2 hengsels die je over je arm kunt doen en zo mee kunt nemen.


Moet ik nog meer zeggen?
Mijn eerste indruk was heel gek, ik dacht echt.. wow, wat is dit voor gekke en apparte tas.
Maar nu vind ik hem geweldig.
Hoe appart en opvallend is dit! 
De tas heeft gewoon iets leuks en ik ga hem zeker gebruiken * voor de kleine dingetjes*
Het is wel zo dat je een klik moet hebben met de tas. De een vind hem geweldig, de ander vind hem niks. Dat is ieder zijn smaak.

De tassen verschillen qua prijs. Van de €24,00 tot €29,00
Deze tas kostte €24,90
Op de site staat bij elke tas een verhaal over iemand die bij de tas past. Je kunt op de website betalen met iDeal. De verzendkosten zijn €6,75 binnen Nederland.
Ik zou zeker een kijkje nemen op de site
Wie weet heb jij wel een klik met een tas? Wat vind je van deze Swagy 2d bags?
xoxo




17 reacties:

  1. Haha wat gaaf, hij lijkt net nep :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik zou er ook 1 krijgen maar nooit aangekomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh haha ik zit echt al een minuut naar je foto's te staren, het lijkt net alsof je het met paint getekend hebt ;-) Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet mijn smaak, kan me er niet echt in vinden.;$

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Origineel, maar absoluut niet mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, al zal ik hem persoonlijk nooit kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze wel erg gaaf, apart haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha het lijkt net gephotoshopt. Echt super funny!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat apart, maar meer iets voor Lady Gaga =]

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥