personal/ the autumn tag.

Afgelopen week was het weer freezing koud.
Ik vind dat minder...
Het is wel het teken dat de herfst gaat beginnen. De blaadjes komen weer naar beneden vallen, er vallen weer flinke regenbuien en we mogen weer lekker warm binnen zitten met dekentjes en warme koppen thee.
Herfst kan heel leuk zijn!
Er gaat nu op verschillende blogs weer een tag rond. Bij deze vul ik hem in :)
For autumn, what is your…


Favourite thing about it?
Herfst is eigenlijk zo leuk als je naar alle leuke dingen kijkt. Zo beginnen de bladeren weer rood en geel te kleuren en dwarrelen ze naar beneden, dat betekend een ding voor een blogger! Erop af duiken met je camera en prachtige foto's maken.
Maar ook de sfeer weer. Kaarsjes en verwarming aan, warme comfy truien dragen en chillen op de bank met een warme chocolade melk. Terwijl het dan kei en keihard regent.
Herfst is een prachtig seizoen!


Favourite drink? 
Sinds ik nu bijna vaste klant ben in Nijmegen bij de starbucks ben ik verslaafd geworden aan de Pumpkin spice latte. Dit is een heerlijke koffie die een soort speculaas achtig smaakje heeft. Echt goddelijk! 


Go to moisturiser? 
Gewoon een dag créme van Dove denk ik?
Ik moisturize mijn huid eigenlijk niet zo veel.
Niet dat ik het niet nodig heb maar mijn huid vraagt er niet na. Prima toch? :)

Best lipstick? 
Een berry kleurtje! Ik kies dan mijn Berry kleur van eyeslipsface.
Een lekker budget merk met mooie kleuren.
Dit is echt zo'n mooie herfst kleur die ik eigenlijk alleen dan draag. Een berry kleurige lipstick die neigt naar bessen en rode kleuren. Love it en dat schreeuwt herfst.

Go to colours for the eyes? 
Oeeeh ik hou van oogschaduw in de herfst.
Het lijkt wel of ik mijn ogen dan meer opmaak dan in de zomer.
Dan pak ik mijn donkere kleurtjes er weer bij en maak ik een ooglook met bruin, groen, grijs en zwart tinten.
Lekker donker en perfect voor het seizoen
Mijn favoriete kleur is denk ik dat legergroen geblend met bruin. Dat geeft zo'n diepe herfst look <3


Favourite scent/candle? 
Sowieso een geurkaars met kaneel of een spicy geur.
Iets met een warme appel/kaneel geur. Al vind ik hout geuren ook echt heerlijk
Net of je stiekem in een bos zit met een knisperend haard vuurtje <3


Favourite music or band/singer to listen to? 
Voor de herfst luister ik graag Bastille. Hun hebben zulke fijne klanken en mooie muziek
En dat vind ik eigenlijk wel bij de herfst passen.
Al luister ik ook gewoon de top 40 hoor met de swingende liedjes ^^
Want als je dan door een terrible regenbui fiets dan moet je toch ergens blij van worden? Juist, een vrolijk en leuk liedje.


Autumn treat? (like a bag you have your eye on) 
Lastig!
Ik heb eigenlijk alles wat ik graag wil.
Misschien een nieuw make-up palette van Urban Decay? Want dat zijn echt eyecandy kleuren voor de herfst.
Maar een lipstick of ander product van de RiRi collectie zou ook welkom zijn. $$$$$$


Favourite outfit to wear? 
Dat is op dit moment mijn legergroene jasje met zwart leren mouwen en een donkergroene herfstige bodywarmer met een toffe bont kraag.
Lekker herfstig, warm en hij zit heerlijk.
Ik heb hier een collage met de body warmer, gecombineerd met spijkerbroek en regenlaarsjes. Helemaal herfstish toch? :)
*poging tot goede sprong doen wat totaal mislukte* FAIL.

Favourite place to be?
De bank, terwijl de tv aanstaat, een warm dekentje over me heen ligt en er een dampende kop thee op tafel staat.
Genieten is dat! ^^ 

Dit was de autumn tag voor dit jaar! :)
Vorig jaar had ik wel weer verschillende antwoorden al blijft Starbucks en de geurkaars favoriet toch wel hetzelfde.
Ik heb alle foto's zelf gemaakt en hou van fotografie in de herfst :D
Er komt nog een artikel aan met foto's die ik afgelopen week heb gemaakt.
Wat vind jij het leukste aan de herfst? Als je hem wilt overnemen, do it! ^^
xoxo



11 reacties:

  1. Leuke tag! Deze heb ik ook al gedaan.
    Ik kan ook niet goed tegen de kou. Gelukkig was het hier de afgelopen dagen net weer wat warmer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De berry kleurige lipstick is erg mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag, leuk ingevuld en mooie foto's! Ik hou ook heel erg van de herfst, ik kan niet wachten om volgende week naar het bos te gaan om foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke tag! xx
    ps' nog sterkte voor je vader! ik volg het via twitter (@haffx) ik hoop dat hij snel beter wordt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! Ik heb deze tag zelf al gedaan. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk om te lezen!
    En yay voor Bastille, hun muziek is echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥