lifestyle/ Robijn Creations


Wasmiddelen? Wat doen wij meiden van 16 er mee? Moeders wassen en zorgen altijd dat de was weer lekker schoon en fris aan de lijn hangt. Maar met de nieuwe was verzachters van Robijntje word wassen een stuk leuker. Er zijn nu 3 nieuwe geuren uitgebracht van de was verzachters. Ik ontving een pakketje met deze 3 geuren en vanaf nu ga ik zelf mijn spulletjes wassen. Ik hoor het mama nog zeggen, wat een zoete geur! Maar ik hou er van. Zo zijn er 3 verschillende varianten ontworpen door 3 mensen uit Nederland. Een hele tijd geleden kon je via de Facebook pagina van Robijn het lab in om je eigen was verzachter te creĆ«ren met het ontwerp, de ingrediĆ«nten en de geur. Deze 3 geuren zijn er uit gekomen:
-Waterlelie en Peer

-Magnolia en Kokos
-Hibiscus en Kersen.

Mijn favoriet is die met kokos. Een heerlijke geur die je doet denken aan een tropisch eiland vol met kokosnoten. Like! De flessen zien er stuk voor stuk vrolijk en leuk uit. Drukke, kleurrijke opdrukken en een afbeelding met robijntje ^_^
De flessen hebben een handige draai dop waarmee je de was verzachter mee kunt doseren. Even een cupje bij de vieze was, de wasmachine zijn werk laten doen en een uurtje later hangt er frisse en schone was aan de lijn. Hmmm!
Ik was vooral mijn stage, werk en opleiding kleding er mee. Voor mijn opleiding gebruik ik elke week handdoeken en lakens en die voorzie ik ook van een heerlijke kersen of kokos geur. Heerlijk!
De robijn was verzachters zijn vanaf nu te koop bij o.a supermarkten en drogist.
Ze kosten €3,99 per stuk.

Nog wat leuke resultaten uit het onderzoek van Robijn naar geur en kleur:

• Voor 95% van de Nederlanders speelt geur een belangrijke rol in hun dagelijkse leven
• Een kwart van de Nederlanders let op geur bij het binnenkomen 
 van een onbekende ruimte
• Een schoon en fris ruikende ruimte geeft 7 op de 10 Nederlanders een ontspannen gevoel
• 34% van de Nederlanders krijgt een blij of gelukkig gevoel van de geur van 
 schone was
• Vrijwel alle Nederlanders (97%) ondernemen actie om zichzelf in huis met een lekkere geur 
te omringen, 30% doet dit door pas gewassen was op te hangen
• Nederlanders koppelen bepaalde geuren aan bepaalde kleuren. Zo associeert tweederde 
van de Nederlanders de geur van schone was met de kleur wit. De kleur blauw komt bij een 
groot deel als eerste op bij de geur van de zee (81%) en/of bij de geur van frisse lucht (62%). 
De geur van vers fruit doet bij drie op de tien het meest denken aan de kleur rood (29%), een 
kwart heeft hierbij het meest een associatie met de kleur oranje (24%) en een vijfde denkt 
hierbij het meest aan geel (21%

Wat vind jij van deze wasverzachters?
xoxo



13 reacties:

  1. Ik houd echt van wasmiddel, het laat je kleding altijd zo lekker ruiken. Ik doe stiekem - als ik de was doe - altijd een beetje extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, ik hou van de geur van schone was! Ben benieuwd naar de geuren van deze wasverzachters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heerlijk als mijn kleding zo lekker ruikt! En wat dacht je van je beddengoed? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja heerlijk net gewassen kleding en beddengoed, helaas was ik regelmatig mijn eigen kleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mm, kleding die niet gewassen is ruikt altijd zo lekker! Al laat ik het voorlopig mijn moeder nog maar doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er echt leuk uit! Maar mijn moeder doet nog steeds de was hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je deze ontvangen hebt. Je moeder zal wel blij zijn dat je nu enthousiast bent over zelf wassen haha. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je deze ontvangen heb! Zal je moeder wel werk schelen als je zelf wilt wassen! mij lijkt: Hibiscus en Kersen. wel erg lekker.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze lijken me heerlijk! Die verpakking alleen al, heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijken me allemaal super lekker ruiken!! De verpakkingen zijn zo leuk altijd: lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥