nailpolish/ Flormar matte nagellak.


Flormar, een Turks beauty merk waar ik al veel verschillende dingen over hoorde. Laatst was ik in Amsterdam voor een middagje shoppen en een event en kwam ik de nieuwe Flormar store tegen. De nagellak schreeuwde naar me vanaf de toonbank en ik werd gecharmeerd door alle prachtige kleuren blush. Ik nam een kijkje in de winkel en werd gelijk helemaal enhtousiast. De beauty hemel! Ik nam 2 lakken mee en niet zomaar nagellakken, 2 matte lakjes! Kijken jullie mee naar deze lakjes en de review?





De twee lakken die ik heb gekocht. Het zijn niet echt winterse kleuren meer zomerse en felle kleurtjes. Ik nam een mint kleur en een roze kleur mee. Je had superveel keus uit allerlei kleuren. Super! Ik koos deze 2. De lakken zien er stevig en mooi uit. Een mat potje met wat tekst en het merk. De lakken bevat 11 ml nagellak wat een behoorlijke hoeveelheid is. Yay!
Nog even wat informatie over dit leuke merk: Flormar is in 1970 opgericht in Milaan en sinds 1972 word de gehele productie in Turkije gedaan. Flormar is succesvol en geliefd geworden in Turkije door haar grote assortiment nagellak, in de prachtigste kleuren. Ze is zich daarna gaan richten op het ontwikkelen van parfum, make-up en gezicht-lichaams verzorging. Ook gingen ze zich richten op make-up tools en nagelverzorging. Flormar word momenteel in meer dan 80 landen verkocht. Hoe leuk! <3


Nogmaals vind ik dat de lakken erg classy en mooi ogen. De lakken hebben een apparte dop. Mat zwart en plat afgesneden. Dit ligt iets anders in de hand met lakken maar daar wen je snel aan. Ik vind het er mooi uitziet. De Matte nagellakken heeft een unieke textuur om toffe effecten te creeren. Het geeft je nagels een moderne, unieke matte afwerking.




Allereerst een mint kleurige lak die ik in het flesje geweldig vond maar op mijn nagels nog leuker vind. Jammer genoeg hebben de lakken geen namen maar dit is Matte M04. Een prachtige, mint groenige kleur die geweldig is voor de zomer. Hij is licht en droogt prachtig matte op. De kleur doet je denken aan een zonnig eiland met vrolijke kleurtjes. Ik draag 2 laagjes lak.




Dan deze felle kleur roze! Dit schreeuwt zomer. Een geweldige barbie roze kleur. Deze is mijn favoriet en knalt van je nagels af! Dit is de kleur M09. De nagellak droogt ook weer mooi mat op en doet je denken aan fel gekleurde bikini's en zomerse nagels. Ik vind deze kleur geweldig! <3 Hier draag ik ook 2 laagjes lak.


Dat waren de lakken. Ik vind ze heel erg leuk en het is eens wat anders dan de normale doorsnee nagellak. Ben je benieuwd geworden? Neem zeker een kijkje in de beauty hemel genaamd Flormar. Je hebt er matte nagellak maar je kan je nagels ook omtoveren tot een disco dip, crackle of een prachtige glanzende lak. Flormar heeft prachtige make-up en nagellak met een fijn prijsje. Ik zal zeker een kijkje nemen! De Matte nagellakken kosten €3,50 per stuk en zijn te koop in de Flormar winkel in Amsterdam. Hij zit in de Kalverstraat.
Wat vinden jullie van matte nagellak? En heb je al een kijkje genomen in de Flormar winkel?
xoxo




26 reacties:

  1. Wat een mooie lakjes! De kleuren zijn ook echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit. Ik wil zelf ook nog een keertje er naar toe gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog geen matte nagellak in mijn stash, maar dat moet gauw eens gebeuren denk ik :) Ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke lakjes! Wel zomers maar dat mag wel, wat vrolijkheid tijdens deze donkere dagen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie lakken! die mintkleurige is zoo mooi! ik ben ook heel benieuwd naar flormar want ik heb er al zoveel over gehoord, alleen amsterdam is echt heel ver weg voor mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie nagellakjes! Vooral de groene kleur vind ik mooi! Wat goed dat het binnen twee laagjes zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw wat een mooie kleurtjes! ik wil ze gelijk hebben haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren! Zien eruit als fijne lakjes. Ik vind matte nagellak soms best wel leuk voor de afwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lakjes, ook zeker niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lakjes! Vooral die groene vind ik mooi, zo'n kleurtje wil ik ook graag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie lakjes!, ik zag ze laats ook staan bij flormar

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥