video/ Shoplog Primark Eindhoven


Vandaag heb ik weer een video voor jullie. Ik vond het even lastig om weer een nieuwe video op te nemen maar wil ook weer verder gaan met mijn YouTube kanaal. Afgelopen week was ik aanwezig bij het Event van Primark in Eindhoven en we kregen €50 shop te goed om lekker te winkelen. Ik nam wat leuke dingetjes mee die ik jullie in de video laat zien. Ik film trouwens met mijn nieuwe camera de Canon EOS 600D. En ik zit ook op een nieuwe film locatie ^^ Nou, een nieuwer begin kan niet toch? :) Veel kijkplezier!
xoxo



8 reacties:

  1. Leuke aankoopjes! Vooral de cosy socks vind ik heerlijk en de truien zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je echt steun hebt gehad aan je volgers! En leuk dat je weer een filmpje op hebt genomen! Je hebt echt onwijs toffe dingen gekocht! Je muts is te cute, en je cosy socks zijn tof! Ik heb ook cosy socks, en ze zitten heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je en leuk filmpje gemaakt en veel leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vind vooral die grijze sjaal heel mooi, en die winterse trui met de rendiertjes is zoo leuk! Ik vind ze niet fout, ik vind ze echt heel leuk! Je komt trouwens heel prettig over nu op je video. Heel rustig en duidelijk :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms wel eens wat te druk vond, maar nu was het echt fijn om naar te luisteren en kijken:) Dat wilde ik even zeggen haha . Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk filmpje heb je gemaakt Charlotte! Je hebt ook echt toffe spulletjes gescoord, vooral die trui is echt ge-wel-dig, ik ben ook nog steeds op zoek naar zoiets! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥