lifestyle/ make it cosy in your room.


Kerstmis is voorbij. Ik ben best wel blij dat die feestdagen nu eindelijk achter de rug zijn want ik vertel je.. het was heel zwaar en moeilijk zonder papa. Maar we zijn er toch door heen gekomen en nu begint alles weer rustig te worden. Iedereen ruimt de kerstbomen weer op maar alle kaarsen, gezellige lampjes en decoraties blijven toch nog even hangen. Een goed excuus vind ik want deze maanden zijn koud, donker, grijs maar toch heel gezellig! Althans, dat kan je er zelf van maken. Ik laat jullie vandaag zien hoe ik mijn kamer winter proof heb gemaakt.




Ik kreeg zo veel inspiratie door tijdschriften, winkels, tv spotjes en dat soort dingen dat ik zin had om mijn kamer knus en gezellig te maken. Mijn kamer is altijd al erg knus door allerlei frutsels en lampjes maar ik besloot hem nog leuker te maken voor deze koude winter maanden. Allerleerst kan je je kamer al een heel stuk oppimpen door een keer een kastje ergens anders neer te zetten. Wat ook helpt is een leuk winters plaid over je bed heen leggen en decoreren met allerlei grote, cosy kussens. Ik heb mijn kamer in sfeer gebracht door vooral veel licht! Kaarsen en bokeh lichtjes. Wikkel een strengel kerstlampjes om je bed, kastjes of bureau of plak ze aan de muur. Dit geeft een heel leuk en sfeervol effect. Kaarsen doen het ook altijd goed, koop een leuk dienblaadje, ik kocht een grote witte ster. Plaats op het dienblaadje allemaal leuke theelicht houdertjes, waxinelichtjes en andere kaarsen. Hoe meer licht, hoe mooier en sfeervoller. Als laatste heb ik een geurbrander aan gezet met de geur van kaneel. Een warme, sfeervolle geur die je kamer heerlijk doet laten ruiken. Zo, nu kan ik lekker de verwarming aanzetten, genieten van een warme kop thee en tussen alle lichtjes zitten. In een sfeervolle, leuke en winterproof kamer! Wat zijn jou ultieme tips voor een knus plekje?
xoxo






19 reacties:

  1. Ziet er heel warm en gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig was je kerst toch nog een beetje leuk! Het ziet er super leuk uit meid.

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel gezellig uit! Ik hoop dat ik over een tijdje een nieuw bed krijg zodat ik er ook van die lampjes om heen kan doen, dat is zooo mooi <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ik durf geen kaarsjes branden in mijn kamer, wel mooie foto's. Leuk postje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tips, ik vind kaarsjes altijd zo gezellig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tips, kaarsjes zijn heerlijk, en zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige sfeer foto's.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke warme sfeer! mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's! Ziet er heel gezellig uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig zo met die kaarsjes! Ik brand ook altijd geurbranders, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥