photodiary/ week 1

Goeiemorgen! Het is weer maandag en dit is de eerste photodiary van 2014. Zo gek dat we nu in een nieuw jaar zitten. Het is snel gegaan en ik ben ontzettend blij dat 2013 achter de rug is..Dat was een ellendig en zwaar jaar. Vandaag heb ik weer mijn photodiary die ik gewoon lekker blijf maken in het nieuwe jaar. Afgelopen week stond nog in het teken van vakantie, oliebollen en oud en nieuw. Wij kregen helaas weer heel naar nieuws, 1 Januari 2014 was mijn lieve opa overleden. Vandaag hebben we een kerkdienst en de crematie wat weer heel zwaar word. Ondanks alles heb ik weer wat foto's gemaakt, kijk maar snel mee!

Knuffelen met dushi ✗ Ik kreeg een goodiebag mee van de Etos voor kerst nog. Dit zat er allemaal in :D ✗ healthy snacks op de avond. Komkommer en tomaatjes.

Ik ben goedgekeurd voor 2014! LIKE ✗ Appelbeignets inplaats van oliebollen ✗ Om 12 uur s'nachts knalde het vuurwerk de lucht in. Wij namen ons moment met papa zijn foto en de crematie liedjes. Hij was bij ons en dat voelde goed. Rond 1 uur staken we 4 sterretjes af. Ons gezinnetje <3

Keep calm and... and.. and.. oh wauw! ✗ Proost op het nieuwe jaar lovelies! ✗ Om half 4 kroop ik mijn bedje in. Ziet er toch gezellig en knus uit met die lampjes :)

Helaas kwam er op 1 Januari een hele trieste mededeling.. Opa was s'ochtends overleden.. Rust zacht lieve opa, ik hou van je ✗ Lieve dushi wassen wat ze heerlijk vind! Kijk dat snoetje ^^^✗ gekarameliseerde thee! Dat is echt yummeh.

Droogshampoo van Kruidvat eigen merk, werkt prima! ✗ Mijn nieuwe earcuff kwam binnen. Met kruisjes, ik vind hem supertof! ✗ Kusje voor mijn hondje 

Heerlijk gegeten! Rijst met spicy kip en wokgroenten ✗ Today's detail. Donut knot, above knuckle rings en mijn earcuff. ✗ Lip producten die ik heb getest voor mijn blog.

Ik maakte een kleine DIY en als foto achtergrond: een dienblaadje met lipplaatjes. En ik had zelf rode lippen ^^ ✗ Ineens regende het superhard terwijl het de hele dag mooi was.. wow! Daar moest ik uitgerekend doorheen... :( ✗ rond de namiddag werd deze game bezorgd. Isabelle en ik wilde altijd heel graag Mario Bros voor de wii. Yesss, nu hebben we hem!

Zaterdag kwam mijn Nelly bestelling aan. Ik bestelde een peplum top in het zwart en een geweldig jurkje in koraal, ook met peplum. LOVE ITTTT :D / s'middags lekker gamen met ons nieuwe spel. een party feestje op mijn boterham

Dat waren mijn foto's! Een druk weekje toch nog wel. Het is allemaal weer extra verdrietig door het trieste nieuws van opa... Gisteren hebben we de condeolance avond gehad en vandaag is de crematie.. Weer in Beuningen dus dat word onwijs zwaar. Ik ga wel voor opa spreken en dat voelt gewoon heel goed. Jullie zien nu alle leuke dingen in deze diary maar we hebben veel verdriet en pijn. Niet elke dag is heel blij en ook ik heb mijn rot momenten... :(  Aankomende week doen we even rustig aan. Vandaag is de crematie en dinsdag blijf ik nog thuis van school. Ik ga met mama een kast uitzoeken want ik wil mijn kamer wat veranderen. Woensdag ben ik jarig maar echt zin heb ik niet.. Donderdag en Vrijdag heb ik natuurlijk ook gewoon school. Alles is weer back to basic. Hoe gaat het met jullie? School, stage en werk begint allemaal weer he, ik wens jullie weer veel succes!
xoxo





11 reacties:

  1. leuke foto's heb je! En oeeh dat roze jurkje ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Je hondje is echt schattig!! En die jurkjes zijn echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kleding. Ik hoop dat vandaag niet al te zwaar was mop & je fijn afscheid hebt kunnen nemen van je opa <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jurkje van Nelly is leuk! Staat je mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met het verlies van je opa ! Je nelly bestellingen zijn erg mooi ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Gecondoleerd met je opa...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige peplum top heb je besteld! Je donut knot zit ook perfect! En wat een vervelend nieuws van je opa, heel veel sterkte Charlotte! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's meid <3 en sterkte met het verlies van je opa :( Echt rot na die zware tijd die je al hebt gehad en dan ook nog wel op nieuwjaarsdag :( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's :)
    Mario Bros is zo leuke game! En wauw, dat jurkje staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥