photodiary/ week 2

Goeiemorgen! Er is weer een week om. De eerste week van Januari en van het nieuwe jaar is alweer voorbij. De week is snel gegaan. Ik was vorige week jarig maar er gebeurde ook weer minder leuke dingen. Zo werd ik weer super misselijk, nee niet ziek gelukkig maar wel verschrikkelijk misselijk. Mama zegt dat het stress is. Van alle spanningen en gebeurtenissen afgelopen tijd. Nou ik hoop het dan maar.. Afgelopen week hadden we de crematie van opa, was mijn 17e verjaardag en kreeg ik 2 onesies opgestuurd. Kijken jullie mee naar mijn diary?


Na een zware dag eventjes langs de McDonalds. Kipnuggets en een mcrkoket. Oh yummeh ✗ Met lieve Marleen die Maandag op de crematie was. Ze is als een zus voor me. De lieverd. 
Ik kan altijd goed met haar praten en ze steunt me. In goede en slechte tijden. Marleen, love you! 
 Toen we thuiskwamen uit Beuningen lag er een pakje op me te wachten van Boohoo! Een nieuwe onesie die ik had gewonnen.


In mijn nieuwe onesie chillen en wachten tot 12 uur. Dan zou ik jarig zijn!  Happy bday to me! 17 jaar!! ✗ Om 12 uur nam ik even mijn moment met papa. Ik had gelukkig de as bedel binnen voor mijn verjaardag. De kleur klopt nog niet maar papa is bij me <3


Lieve dushi op schoot <3 ✗  ik maakte als verjaardagslunch een ei tosti. Superlekker!✗  Een nieuwe kast uitzoeken op mijn verjaardag. Deze is het geworden!


Kijk hoe leuk deze kaarsjes zijn. Happy birthday. een hele tafel vol met allemaal lekkers. Mama en zusje hadden als verassing gourmet geregeld! Proost!


Een angstaanjagende lucht. Brrr! ✗ Poffertjes als lunch eten. ✗ Chillen in mijn 3e onesie. Donkerblauw met witte aztek print


Haha! Op school tijdens anatomie via blaadjes de volgorde leren. Best wel awkward. ✗ Mijn nieuwe lens die ik kreeg voor mijn verjaardag. De canon EF 50mm lens. Love it! s''Middags met hondje wandelen, er vlogen ineens allemaal vogels.


Mijn nieuwe inrichting van mijn kamer me de nieuwe kast en kussens. Love it! Mini broodjes hamburger eten. ✗ Nog een taartje voor mijn verjaardag.


Zondag, gisteren voelde ik me totaal niet lekker. Ik chillde de hele dag in mijn 4e onesie! Ik schrijf er nog artikels over ^^ ✗ spelen met mijn nieuwe lens. Love het bokeh effect!✗  Dushi die game for dogs speelt. Ze vind het geweldig!

En dat was mijn weekje. Zwaar, emotioneel en heftig... Ik ga deze week even langs de dokter voor die misselijkheid. Word er gek van! Verder gewoon weer school en stage. Een standaard weekje dus! Hoe gaat het met jullie? Fijne week gewenst!
xoxo 



6 reacties:

  1. Leuke foto's! Wat schattig van Dushi met het spelletje, haha! En wat mooi van je dat je om 12 uur een moment voor jezelf hebt genomen. Ik vind het heel bijzonder en ik voelde m zelf ook even..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en gezellige foto's! Je verjaardag zag er ook leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! En je onesie is ook erg mooi, die heb ik zelf ook bijna besteld. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik geen geld had, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Zo inspiratievol! Xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook al is het een beetje heel erg te laat :)! Wat is je kamer mooi geworden zeg, je hebt een leuke kast uitgezocht!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥