care/ Kneipp bad olie.


Kneipp is een van mijn favoriete verzorgings- merken als het gaat om bad en olie producten. Ik heb al veel van Kneipp getest en nu, Februari 2014 onthult Kneipp haar nieuwste badolie beauty geheim. De Kneipp badolie beauty geheim is een ultiem verzorgende en verzachtende bad olie die bestaat uit een combinatie van vier rijke natuurlijke oliën. Door deze oliën voel je al tijdens het baden de intens verzorgende verwerking op de huid. Ik ontving de Kneipp badolie beauty geheim en test hem vandaag voor jullie. Kijken jullie mee?



De Kneipp badolie beauty geheim zit verpakt in een kartonnen doosje wat stevig aanvoelt. Het doosje heeft okergeel en oranje tinten en heeft natuurlijk de uitstraling met de Kneipp accenten en het logo. Op de achterkant staat wat informatie: Kneipp badolie beauty geheim is een bijzondere combinatie van vier,rijke en natuurlijke oliën. Ze zorgen voor een ultieme verzorging van de huid. De huid is voelbaar zachter, gladder en minder gespannen. Op het doosje staan de 4 oliën, nog wat Kneipp informatie en hoe je de olie moet gebruiken.  Voeg wat badolie toe aan het stromende water, de tempratuur moet rond de 36-38 graden liggen.





Wanneer je het doosje opent zie je dit. Een luxe, glazen flesje. Ziet er mooi uit! Het flesje heeft ook de okergeel en donkergroen tinten en is van glas. Dat oogt altijd luxer! Het flesje bevat 100 ml. De dop is grijs van kleur. Als je de dop van het flesje draait zie je een grote opening waar de olie uit komt. Dit is praktischer omdat je het moet toevoegen aan stromend water voor je bad. Prima te doen dus! Zoals ik al zei bevat deze badolie beauty geheim 4 rijke, natuurlijke oliën. Perfect voor bad liefhebbers! Heb je geen bad? Geen probleem, je kan het altijd nog voor een voetenbadje gebruiken of druppel wat olie op een bad spons en zeep je lichaam hier mee in. Perfect voor iedereen die van heerlijke oliën houd!


Een fijne badolie wat ze beauty geheim noemen. Maar waarom nou eigenlijk? Kneipp heeft speciaal een luxe verwenproduct gemaakt voor ultieme verzorging. De kneipp badolie beauty geheim is vrij van conserveringsmiddelen, minerale oliën en siliconen oliën.De olie bestaat uit 4 natuurlijke oliën die stuk voor stuk een diep verzorgende en herstellende werking hebben op de huid. De 4 oliën zijn: 
Argan olie-dit maakt de huid soepel en laat de huid stralen. Argan olie bevat een hoge concetratie enssentiele vetzuren die ervoor zorgen dat de weerstand, zachtheid en glans van de huid behouden blijven. Arganolie bevat ook vitamine E die de huid beschermt tegen vrije radicalen. De natuurlijke olie voedt het huidweefsel en revitaliseert de huid. 
Marulaolie- versterkt de beschermfunctie van de huid en verzorgt het diep. Marulaolie is een kostbaar koudgeperst plantaardige olie die wordt gewonnen uit de zaden van de marulaboom in Afrika. De olie is rijk aan omega 6 vetzuren en antioxidanten en heeft een therapeutische werking op het natuurlijk herstel van de huid.
Wonderboom olie- dit werkt terug vettend en gaat vocht verlies tegen.Wonder(boom)olie wordt al sinds de oudheid gemaakt uit de zaden van de wonderboom. Wonderolie werkt heilzaam en diep verzorgend. De olie uit de boom, die veelal in tropisch Afrika groeit, wordt al vele eeuwen gebruikt. Ze reinigt en helpt de natuurlijke werking van de huid door een optimale reiniging van de poriën. Ze bevordert bovendien het natuurlijk herstellend vermogen van de huid.
Olijfolie- dit beschermt de huid en maakt je huid fluweel zacht. Wauw, veel verzorgende en fijne oliën in dit flesje! Olijfolie werkt hydraterend en zorgt voor een gezonde vochtbalans voor de huid. De zuivere samenstelling van olijfolie zit boordevol vitamines, houdt de huid soepel en voorkomt vroegtijdige huidveroudering.

Door de olien te combineren met elkaar ontstaat er een hoogwaardig, fluweelzacht bad product dat de huid gladder, soepeler en zachter maakt dan ooit tevoren. Het maakt je huid niet vet of plakkerig en is ideaal voor mensen met een droge of gevoelige huid!


Ik ben fan van deze heerlijke bad olie! Ik heb hem getest al heb ik geen bad maar voor een voetenbadje of een douche beurt is deze ook top. De geur van de olie is heel subtiel, echt heel fijn! De substantie is vloeibaar en olie achtig, zoals een olie hoort te zijn. Hmmm! Zeker een aanrader als jij van olie producten houd. Vooral de arganolie is verzorgend en ook de andere olien werken fijn op mijn huid. Ze geven een fijn gevoel, maken mijn huid glad en zacht en laten totaal geen vettige laag achter. Top! Een fijn flesje met een grote inhoud. Ik zeg, koop deze olie, voeg het toe aan warm stromend water en geniet van een heerlijk warm bad met 4 verzorgende en natuurlijke ollien! De Kneipp badolie beauty geheim is vanaf Februari 2014 verkrijgbaar bij elke drogisterij. De Kneipp badolie beauty geheim gaat €9,49 kosten. Wat vind jij van deze badolie? Ben jij overtuigd?
xoxo






26 reacties:

  1. Ziet er lekker uit! Fijn dat er 4 soorten olie in zitten, dat is veel maar wel lekker voor in bad! Ik gebruik voorlopig nog mijn Dr. Hauschka badolie, wie weet beland ik wel eens met deze in bad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel goed. Lijkt me fijn om een olie te gebruiken. Lekker verzorgend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lijkt mij heerlijk helaas hebben we geen bad :( x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze badolie nog niet geprobeerd of überhaupt gezien maar ik ben er zeker en vast benieuwd naar. Ik gebruik vrij vaak Kneipp badproducten. De laatste tijd gebruik ik vooral de eucalyptus badolie omdat ik wat verkouden ben en die helpt me om beter te kunnen ademen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heerlijk. Wij hebben een bubbelbad en daar gooi ik eigenlijjk altijd olie in ipv badschuim. Ik heb er nog een aantal staan, maar deze ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed, alleen ik hou totaal niet van badderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die olie ziet er echt heel goed uit! Mooie foto's heb je trouwens gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij lijkt me echt heerlijk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die ziet er wel erg goed uit! Ik zou hem ook wel willen hebben.
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt goed! Ik heb zelf nog nooit iets van Kneipp gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt heel goed! Zelf ben ik eigenlijk nog vrij onbekend met de producten van Kneipp.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne review! Goed dat deze olie bevalt! Hij ziet er fijn en natuurlijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeeh fijn product! Argan olie en wonderboom olie, klinkt heel fijn! Mooie foto's heb je erbij gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt als een hele fijne olie, mooi potje en handig om ook ergens mee naar toe te nemen. Handige tip van het voetenbadje! Ik ben benieuwd naar de geur! Fijne review Charr.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je hem ook voor een voetenbadje of onder de douche kunt gebruiken; ik heb namelijk geen bad!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt heerlijk! Wij hebben thuis wel een bad & ik was nog op zoek naar een leuk verjaardagscadeautje voor me moeder, dus wie weet koop ik deze wel. Bedankt voor de tip. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind kneipp altijd heerlijke bad producten hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne review. Klinkt als een fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hmm, vroeger gebruikte ik heel, heel vaak Kneipp maar nu al heel lang niet meer. Misschien dat ik toch maar eens weer een lekker product ga halen, deze klinkt ook erg goed - alleen... ik heb geen bad haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik dit soort heerlijke producten zie dan baal ik zo dat ik geen bad heb! Het lijkt mij zo heerlijk! Misschien toch een keertje proberen voor een voetenbadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij lijkt me heerlijk! Ik ben echt fan van de olie producten van Kneipp! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is inderdaad een fijn merk! Maar oh zo duur ..

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥