personal/ Spring time op xxcharr!


Nee niet schrikken, je bent nog steeds op www.xxxcharr.nl De blog die gerund word door mij, Charlotte! De spontane, bijna altijd vrolijke Charr. Ik vond dat het wel weer tijd was voor een nieuwe layout. Het is Maart, de bloesems staan volop in bloei en de lente zit er echt aan te komen, dus ook op mijn blog moet het eventjes lente worden vond ik! Vandaar dat je nu beland bent op een zoete, pastelkleurige layout met vrolijke en lente achtige kleurtjes. Ik heb de winterse foto's omgewisseld voor macarons en lente bloesems en de rode en groene kleuren zijn vervangen door mint en roze! Ook heb ik een nieuwe achtergrond met birdies! Ik ben zelf enorm blij met deze lente layout en de shout out gaat uit naar lieve Natiza die me geholpen heeft met HTML codes enzovoorts, want daar ben ik niet echt een ster in haha! Even een korte post tussendoor dus, ik hoop dat jullie de layout leuk vinden en zo een beetje in de lente stemming komen! Het weer was vandaag prachtig dus dat zit wel goed ^^ Ohja, als het goed is heb ik ook een ander comment systeem, nu kan je je mail+blog achter laten en ik vind het zelf profesionelr. Genoeg gekletst, morgen vind je gewoon weer een artikel. Laat me even weten wat je van mijn zoete pastel blogje vind nu! 
xoxo