care/ Andrelon Keratine Repair.

 photo IMG_9104_zpsafbdedf1.jpg
Droog, beschadigd haar is iets waar we niet blij mee zijn. Ik merk gewoon dat ik heel snel droog, pluizig en beschadigd haar heb. Na een kapper beurt zijn mijn punten gezond en denk ik, yes dit blijft zo! Maar toch door beschadiging van de stijltang, föhn en andere dingen word mijn haar droog, pluizig en breekt het toch af. Zonde. Ik ben trots op mijn lange, blonde plukken en wil ze elke dag de goede verzorging geven die mijn haar nodig heeft. Andrélon heeft nu een nieuwe lijn voor droog en beschadigd haar. De Andrélon Keratine Repair lijn heeft toevoeging van keratine wat diep doordringt in het haar en helpt om beschadigd en droog haar te herstellen. Ik ontving de lijn, kijken jullie mee naar deze vernieuwde lijn?


De vernieuwde lijn van Andrelon bestaat maar liefst uit 6 producten! Een volle, grote lijn met veel producten, van een shampoo en masker tot een verzorgende olie. Wij vrouwen doen graag zo veel mogelijk met ons haar, fohnen, stijlen, opsteken of net te ruig kammen. Dingen waar je haar niet echt blij van word en waardoor het beschadigd en droog aan kan gaan voelen. Door het beschadigen van het haar ontbreken er belangrijke bouwstenen in het haar dat het er gezond uit laat zien. De keratine die in de producten zitten verwerkt helpt die bouwstenen te herstellen en te beschermen waardoor het er weer gezond uit gaat zien. Naast de keratine zitten er ook nog verzorgende olien in de producten die je haar optimaal verzorgen en het haar de stevigheid terug krijgt. Het resultaat? gezond en glanzend haar dat goed zit en makkelijk in model te brengen is. Maar wat is keratine nou eigenlijk? Keratine is een eiwit dat zorgt voor stevigheid en glans. Door het beschadigen van je haar verliest het haar de stevigheid en glans. De formule is verrijkt met micro-keatine dat doordringt in het haar en het probleem bij de kern aanpakt, de binnenkant. Het herstelt dus van binnenuit zodat het haar oppervlak er beter uitziet en beschermt het ook meteen. Zo kan die stijltang dus veel minder schade aanrichten. De lijn bestaat uit een shampoo, conditioner, 1 minuut masker, herstellende creme, anti klit spray en het serum oil.


Andrélon keratine repair shampoo
Allereerst deze shampoo. De shampoo bevat een mix van essentiële bouwstenen voor het haar. Het helpt je haar oppervlak te herstellen, het resultaat: heerlijk zacht, schoon en glanzend haar. Ik vind de shampoo erg fijn! Er zit wel SLS in maar ik heb daar zelf geen problemen mee. De shampoo is fijn in gebruik, schuimt goed in mijn haar en ruikt heerlijk. Het heeft zo'n kappers geur, verzorgend en fijn. Na het wassen van mijn haar voelt mijn haar heerlijk zacht aan en hoef ik eigenlijk geen conditioner meer te gebruiken haha! Deze shampoo is een topper! Voor 300 ml betaal je €4,39


Andrélon keratine repair conditioner
Om het effect te versterken gebruik je na een shampoo een conditioner. Deze conditioner voedt je haar van de wortel tot de punt terwijl ik het eigenlijk alleen in de punten aanbreng. Ik merk dat mijn haar super zacht en verzorgd aan voelt. De formule met de eerder genoemde micro-keratine dringt door tot in de kern van je haar en beschermt en herstelt het. Een mix van oliën, zoals kokos olie, zonnebloem olie en amandel olie, die ver bovenaan op de ingrediënten lijst staan, verzorgen het haar ook intensief waardoor het haar sterk, zacht en glanzend word. De conditioner zorgt ook voor makkelijk doorkambaar haar na het wassen. Ik ben ook blij met deze conditioner! Hij maakt mijn haar echt zacht, glanzend en laat het heerlijk ruiken. Een aanrader! Voor 300 ml betaal je €4,59


Andrelon keratine repair herstellende crème
Dan de handige en fijne leave-in crème. Een herstellende crème die je aanbrengt in handdoek droog haar. Het moet je haar een boost geven en geeft je droge haar bescherming en verzorging. Het helpt je haar ook te beschermen tegen alle schadelijke invloeden van buitenaf waar je dagelijks mee te maken hebt maar zonder het te verzwaren. Ik vind dit zelf een fijne crème maar mijn voorkeur gaat het liefste uit naar een olie, omdat dat toch iets voedender is voor je haar. De crème maakt mijn haar trouwens niet vet en verzorgt mijn droge lokken prima. Het bevat veel keratine en proteïne voor het haar. Dit busje heeft een handig pompje waarmee je prima kan doseren. Voor een busje crème betaal je €4,59


Andrelon keratine repair anti klit spray
Droog en beschadigd haar is verschrikkelijk en zeker als je er daar nog met een borstel of kam doorheen moet gaan. Met deze super handige anti-klit spray lukt dat gelukkig een stuk beter! Door het borstelen van je klitten kan je haar extra makkelijk beschadigen maar dat gaat deze spray tegen. De anti-klit spray bevat wel veel siliconen en helaas geen voedende oliën. Wel handig is dat deze spray gelijk een protector is! Wil je na het kammen van je haar het droog föhnen? Dan kan je dat met een gerust hart doen. De spray ruikt ook erg prettig en werkt goed, mijn haar is zeker makkelijk doorkambaar. Voor een flesje van 250 ml betaal je €4,99


Andrelon keratine repair 1 minuut masker
Dan het bekende 1 minuut masker. Verpakt in een praktische tube. Ik vind de 1 minuut maskers fijn werken maar zijn eigenlijk overbodig als je de conditioner hebt. Hij lijkt namelijk best wel hetzelfde en ook de werking is hetzelfde. Hij voelt qua structuur ook hetzelfde aan en de werking is dat dus ook. Andrélon zegt dat het een goede afwisseling is met de conditioner maar ik vind het zelf een beetje overbodig. Hij werkt alleen sneller dan een conditioner, binnen 1 minuut. Het masker ruikt wel erg fijn en maakt mijn haren ook super zacht. Voor een tube van 180 ml betaal je €4,99


Andrélon keratine repair serum oil
Als laatste uit deze hele lijn een serum olie. Yes! Daar ben ik zelf altijd erg fan van. Hoewel sommige oliën je haren vet maken zijn andere weer heel erg fijn en verzorgend. Dit is een heerlijke olie met heel veel verzorgende oliën zoals argan olie, mais olie en natuurlijk de keratine. Dit luxe serum word direct in het haar opgenomen zonder het zwaar te maken. Hij maakt je haar heerlijk zacht en herstelt het haar. Pluizig haar na het föhnen? Breng een paar druppeltjes olie aan en het pluist niet meer. Het werkt echt goed, maakt mijn haar niet vettig en zorgt voor een fijne zachtheid en verzorging in het haar. Fijn! Het busje werkt met een klein pompje, erg praktisch. Voor een flesje van 75 ml betaal je €7,99


Hier zie je nog wat substanties van de producten. De shampoo is gewoon lekker vloeibaar en schuimt dus fijn, de conditioner en het haar masker lijken qua structuur heel erg op elkaar. Een romig goedje wat mijn haar super zacht en fijn aan laat voelen. Als laatste zie je de herstellende crème, een dikkere substantie maar verdeeld wel erg goed over mijn gehele haar oppervlak.


Dit was de gehele lijn van Andrélon Keratine Repair lijn. Stuk voor stuk zijn het hele fijne producten voor een hele fijne en betaalbare prijs! Het doet wat het moet doen voor mijn droge en pluizige haar. Vooral de punten zien er na gebruik al stukken beter en verzorgende uit. Verwacht geen wonder middel maar het is wel beter dan eerst. Aanraders zijn voor mij de shampoo, het masker en serum olie. Ik vind alle producten fijn werken, de geur is erg fijn en de keratine verzorgt en beschermt je haar zoals ze dat moeten doen. De Andrélon Keratine Repair lijn ligt vanaf nu in de winkels en is o.a te koop bij supermarkten en drogisterijen. Wat vind jij van deze lijn? Heb jij al iets geprobeerd? 
xoxo