personal/ deze pasen is heel erg dubbel.


Vandaag is het 20 April. Een datum die voor mij heel erg dubbel is. Voor de mensen die mij al een tijdje volgen weten wel wat ik bedoel. 20 April betekend een half jaar geleden van 20 Oktober 2013. Dit was een verschrikkelijke datum en nog steeds. Toen overleed mijn aller liefste, goede, fijne, geweldige papa. Zomaar, uit het niets werd die 3 dagen geleden in het ziekenhuis opgenomen toen en overleed die op een zonnige maar oh zo verdrietige 20 Oktober. Vandaag is het precies een half jaar geleden, het is pasen maar dit is zo dubbel. Het liefste sla ik deze dag over en had ik maar een wens. Ik heb het moeilijk met het besef dat het nu alweer een half jaar is. Ik moet papa al zo lang missen en ik weet dat dit altijd zo zal blijven, dat is een steek in je hart. Ondanks al het verdriet, het gemis en de extra moeilijke dag vandaag branden wij heel veel kaarsen voor lieve papa en proberen we er toch wat van te maken. Ik wil jullie allemaal een hele fijne pasen wensen! Happy easter!
xoxo