photodiary/ week 15

Goeiemorgen allemaal! Weer een volle week voorbij, man wat was dit een drukke en mega volle week! Ik had weer een lang schoolrooster, drukke dagen met werk en stage en het was dus echt vol en druk. Wel een hele gezellige week! Ik genoot ook weer lekker van het zonnetje, werkte in het weekend aan mijn blog, ging naar mijn vriend en maakte weer veel foto's. Kijken jullie mee naar de wekelijkse photodiary?

Maandag begon weer met stage, en een hartje aan mijn sjaaltje voor de hartstichting ✗ Pauze met lieve Lisanne met allemaal lekkere foodies en ijskoffie, mjum! ✗ ijskoffie van Douwe Egberts, heerlijk!

Na 9 uur stage gelopen te hebben onder gelikt worden door lief hondje, cutie! ✗ S'avonds lekker chillen in mijn kamertje, cosy room! ✗ Dinsdag zat ik om half 7 alweer in de bus onderweg naar Nijmegen, kijk mijn kleine oogjes haha!

Make-upjes op school voor een opdracht ✗ Salon tijd! In mijn zwarte pakje hihi ✗ De salon ging goed! Ik had een 90 minuten behandeling en verven van wimpers. Ging erg goed en vriendelijke klanten, yay!

S'avonds na een lange dag school heerlijk wandelen met dushi, maar het ging keihard regenen, kijk die lucht <3 ✗ Geshopt @ Lush, nieuwe zeepjes! Binnekort een review ✗ Terug van mijn vriend in de trein, met een heerlijk flesje crystal clear en een chocolade koek, mjam!

Donderdag deed ik weer de waal wandeling met wat meiden, we liepen door de stad en maakten 5,5 km soldaat! ✗ Na de wandeling dook ik samen met Lotte de Primark in, shopping! ✗ S'avonds ging ik onverwachts naar mijn vriend omdat die enorm ziek was, ik verzorgde hem eventjes ^^ In de trein naar Den Bosch genoot ik van Julia's pastaaaa

S'avonds laat terug naar het station, Den Bosch is een mega leuke stad ^^ ✗ Vrijdag had ik s'ochtends gewoon weer les, met lekker eten en de anatomie boeken ✗ S'middags samen met lieve Ozge praktijkles, epileren en massage oefenen, yay!

In de bus met wifi een blogartikeltje maken, ik vind het zo jammer dat ik de laatste tijd niet zo veel tijd heb voor mijn blog, maar vanaf deze week is het allemaal weer wat rustiger! ✗ Knuffelen met lieve dushi toen ik thuis kwam <3 ✗ Mijn make-up van de visagie les, yay!

Macaroni time met stokbrood, kaas en frisse ananas, yummeh! ✗ S'avonds nog eventjes lekker wandelen met dushi, ik ben zo blij om het feit dat het langer licht is ^^ ✗ Ik gaf mama s'avonds een massage, dushi genoot van het warme dekentje en ik kon de massage oefenen, peace!

Zaterdag had ik eindelijk tijd voor mijn blog en YouTube! Ik nam video's op, maakte foto's en schreef artikelen, er staat weer een hoop klaar dus stay tuned! ✗ Mijn nageltjes koraal roze gelakt, pretty! ✗ Een sneak preview van wat aankoopjes bij de Primark in Nijmegen! Binnekort komt de shoplog online :)

Gisteren moest ik weer een hele dag werken @ maccie, ik begon de dag goed met een lekker ontbijtje, 2 eieren met kaas en spek en croissantjes, mjum! ✗ Haha een blije selfie met gele bloemetjes, ready to work! ✗ In mijn pauze lekker genieten van macc foodies ✗ Na 8,5 uur gewerkt te hebben en een mega drukke dag achter de rug gehad te hebben sloot ik de zondag af met lieve Lara en sundea ijsjes, yay!

En dit was mijn weekje alweer. Ik ben mega moe nu. Pff, wat een week. Ik heb veel gedaan, lichamelijk maar ook fysiek. Veel school, lessen en stage uren, vroeg eruit en veel uren gewerkt. Aankomende week is gelukkig wat rustiger. Vandaag moet ik even langs het ziekenhuis voor wat uitslagen van onderzoeken en loop ik stage, dinsdag heb ik nog een lange dag school maar daarna even een heel lang weekend vrij! Woensdag werk ik wel de hele dag, donderdag naar mijn vriend en paas inkopen doen! Aankomend nieuw weekend is het al pasen! wauw, en ook de datum dat het een half jaar geleden is dat papa overleed, bizar! Daar zie ik zo tegen op :( Ondanks alles wens ik jullie een hele fijne week! 
xoxo