photodiary/ week 17

Goeiemorgen allemaal! Dit is relaxed wakker worden he, met het feit dat je weet dat het vakantie is. Heerlijk! Hoewel ik vakantie heb van school merk ik er vrij weinig van want mijn vakantie gaat vooral bestaan uit heel veel werken. Afgelopen week was nog eventjes knallen op school, maandag, dinsdag en woensdag was ik nog vrij maar heb ik veel schoolopdrachten afgemaakt, geleerd voor de examens en de toetsen met voldoendes afgesloten, yay! Het weekend bestond uit werken, werken en nog eens werken. Een druk maar vooral leuk weekje! Kijken jullie mee naar mijn wekelijkse photodiary?

Maandag was het 2e paasdag en bracht ik lekker door op de bank, chillings! ✗ Deze foto vind ik zo mega leuk geworden tussen alle gele bloemetjes, lente feeling ✗ Heerlijk eten met pasen, gotta love it!

2e paasdag maakte ik een schoolopdracht af, metamorfose op mijn zusje, ik toverde de keuken om tot een beauty hoekje met allemaal make-up en palettes ✗ Selfie met Isabelle, klaar voor de metamorfose! ✗ Dit was het geworden, een zomerse look met felle kleurtjes en gekruld haar :)

PicMonkeyCollage4_zpse9a1c89e.jpg (1024×341)
yummeh yummeh, met pasen komen we altijd aan haha! ✗ Een heel vrolijk, gespikkeld, roze ei ^^ ✗ Knuffelen met lieve dushi <3 

PicMonkeyCollage5_zps26eda94b.jpg (1024×341)
Ik word zo mega blij tijdens het wandelen van alle bloemetjes en schattige madeliefjes ✗ Het was zo lekker zonnig weer dat ik besloot een oreo ijsje te kopen en die verdween smakelijk in mijn buikje ✗ Zonnebrillen weer! Ik hou van mijn fake ray ban look a like.

PicMonkeyCollage6_zps67caf49e.jpg (1024×341)
Woensdag was ik nog vrij maar besloot mijn kamer op te ruimen, stofzuigen, dweilen, alles weer lekker fris! ✗ Ik deed ook nieuwe foto's in mijn hartjes fotolijst, staat zo leuk! ✗ En weer was het tijd voor een ijsje, magnumsssss.

PicMonkeyCollage7_zps96b8226f.jpg (1024×341)
Soort van outfitje, met mijn blauwe zonnebril natuurlijk :D ✗ Kippetje van de pasen, die ging ik eens even soldaat maken ✗ S'avonds aten we heerlijke taco's, het was een groot feest op mijn bord.

PicMonkeyCollage8_zpse3f900d8.jpg (1024×341)
Donderdag ochtend ging de wekker vroeg en stond ik om half 7 op het busstation te wachten, deze foto maakte ik voordat ik vertrok, selfieeee ✗ Salon gehad en dat ging weer erg goed! :) ✗ S'middags in de pauze gezond doen met yoghurt, aardbeitjes en muesli.

PicMonkeyCollage9_zps418e7936.jpg (1024×341)
Eenmaal in de bus naar huis trok de zon weg en kwam er al snel een donkere lucht met hagel en keiharde regen.. mweh ✗ Ik moest naar huis fietsen en je raad het al, door die vreselijke buien. Huilen! ✗ Thuis had mama wat leuke dingen gekocht voor me, o.a 3 t-shirts en een mega leuke peplum :D 

PicMonkeyCollage10_zps31eb721a.jpg (1024×341)
Donderdag avond wandelen met dushi en helaas regende het nog steeds, dat weerhield me niet om deze uber vrolijke umbrella selfie te maken haha! ✗ Deze mega leuke statement ketting gekregen, kan niet wachten om hem om te doen :) ✗ Vrijdag hadden we weer visagie les en Ozge maakte deze look bij me, smokey brown eyes.

PicMonkeyCollage11_zps096b16c0.jpg (1024×341)
Vrijdagavond keek ik samen met mijn zusje Dear John, wat een prachtige film! <3 ✗ Zaterdag was het koningsdag, helaas kon ik niet feesten maar moest ik de hele dag werken @ maccie ✗ Na een lange, vermoeiende en gesloopte dag samen met de meiden nog eventjes een mcflurry eten, wat is dat lekker zeg! :)

PicMonkeyCollage12_zpse9500a58.jpg (1024×341)
Gisteren was ik weer de hele dag aan het werk bij de McDonalds, en ja ik nam weer lekkere foodies in mijn pauze, chili chickens, salade en kipnuggets gaan er altijd in :D ✗ S'avonds gezellig bijgekletst met mama onder het genot van een pot thee en kaneelkoekjes, deze skins zijn supergaaf! ( binnenkort heb ik een macbook :D )

Dit waren mijn foto's! Lekker veel gevarieerde dingen, daar houd ik van. Aankomende week heb ik dus vakantie maar echt veel merk ik er niet van. Morgen, Dinsdag en Woensdag moet ik werken, donderdag ben ik dan eindelijk eens vrij en wil ik veel aan mijn blog werken. Vrijdag hebben we een hele zware dag, dan is de asverstrooing van papa in Den Helder.. Word moeilijk en emotioneel maar ook mooi. Het weekend ga ik naar mijn vriend, moet ik werken en bereid ik me vast voor op school plus de examens, spannend! Hoe gaat het met jullie? Ik wil jullie bij deze een hele fijne vakantie wensen, knuffels!
xoxo