care/ 2 nieuwe Lush zeepjes


Lush blijft een van mijn favoriete merken op het gebied van vrolijke, zoete en fijne zeepjes en andere producten. Zo heb ik nu al aardig wat zeepjes opgemaakt, gaan de bruisballen met plezier mee het bad in en word ik elke keer weer vrolijk als ik de winkel in kom. Lief personeel, uitgebreide uitleg en informatie over de producten en ruim een half uur later verlaat je dan de winkel met wat aankoopjes. Laatst was ik in Den Bosch waar een Lush filiaal zit. Ik besloot eventjes te gaan kijken en kwam met 2 nieuwe zeepjes de deur uit. Kijken jullie mee?

Ik werd geholpen in Den Bosch waar een heel aardig meisje me product informatie gaf en mij kennis liet maken met de best sellers en nieuwe producten. Deze 2 zeepjes waren net vers en nieuw binnen gekomen en dus een grote primeur voor mij! Ik mocht de zeepjes ruiken, voelen en testen. Ik was eigenlijk gelijk enthousiast en kocht ze. Het zijn 2 nieuwe zeepjes die nu in het assortiment van Lush te koop zijn. De eerste is sandstone en het tweede zeepje heet ice blue. Wat een leuke, bijpassende namen voor zeepjes! Kijken jullie mee naar deze 2 ?


Allereerst sand stone! Dit zeepje kreeg ik als eerste te zien en werd er gelijk enthousiast door. De geur, de werking en hoe die eruit zag. Love it! Dit is een stukje zeep van 100 gram. Het zit ontzettend leuk ingepakt in vrolijk papier met allemaal vrolijke woorden erop. Cute! Op de verpakking staat het volgende: Droom jij ervan om ook zo'n mooie billen te hebben als de Braziliaanse beachbabes? Ze scrubben hun billen met zand. We maken deze frisse zeep zodat jij hetzelfde kunt doen.




Dit is hem dan! Sandstone uit de verpakking. Een leuke zeep met veel structuur en kleurtjes. Het grappig van deze zeep is dat het heel fris naar citroen ruikt maar dat er geen druppel citroenolie in te vinden is. Haha! De Litsea Cubeba is namelijk geen citrusboom maar ruikt bijna nog citroeniger dan citroenen zelf doen. Lush heeft nog wat verfrissende korianderolie toegvoegd voor een extra kick. Het idee van het laagje zand komt van de collega's uit BraziliĆ«. Daar scrubben ze hun billen op het strand met zand en zonnebrandolie. En aangezien wij altijd al jaloers geweest zijn op Braziliaanse billen, dacht Lush dat het geen kwaad kon om dit ideetje te stelen. Ik vind sandstone een heerlijke zeep! Niet dat ik hem gebruik voor mijn billen maar het is een heerlijke zeep met een soort scrub werking. Een grove zeep die fris en ontzettend fijn ruikt. De zeep schuimt niet maar is meer een scrub en heeft korreltjes die je huid fijn en zacht aan laten voelen. Gotta love it!


Dan het tweede zeepje, dit is ice blue, klinkt leuk toch! Dit is ook een stukje zeep van 100 gram en weer leuk verpakt in het vrolijke papiertje. Ice blue zegt dit: Moeite met opstaan? Strompel naar je douche met deze tintelfrisse zeep en spring er zo fris als een hoentje weer onderuit. Perfect voor mij want ik haat vroeg opstaan en ik strompel dan ook echt naar de douche toe haha! Met dit zeepje moet je dus lekker wakker worden en zo fris als een hoentje eruit komen^^




Dit is ice blue. De naam past perfect bij dit zeepje! Het zeepje is knal blauw. De zeep had in de winkel ook nog witte gedeeltes maar die heb ik er niet bij gesneden gekregen. Wel een tof, blauw blokje zeep! Dit zegt Lush over Ice Blue: Mocht je ooit onverhoopt op de Noordpool terrecht komen, of besluiten naar IJsland op vakantie te gaan, zul je zien dat ijs eigenlijk helder turkoois blauw is. Wij zijn gewend om ijs in ijsblokjes te zien, maar als ijs al duizenden jaren bestaat, verandert de kristalstructuur wat voor een intens blauwe kleur zorgt. Die kleur hebben we gekozen voor de Ice Blue zeep. Stel je even voor dat we een bosje mint duizenden jaren laten zitten tot je het meest mintige effect krijgt, zo minty is deze zeep dus! Samen met de zeezoutscrub zorgt het voor een tintelfris gevoel over je hele lichaam. Hmmm! Klinkt heel fijn en precies zoals het omschreven staat is het. Deze zeep is ook heerlijk fris en maakt mijn lichaam schoon, fris en laat het heerlijk aanvoelen. Ik ben verliefd! <3


2 nieuwe zeepjes die ik heerlijk vind! Ik vind Lush zeepjes altijd geweldig en dus kon dit ook weer een goede aankoop zijn! Zoals jullie misschien wel weten en merken hou ik van frisse zeepjes. Een frisse, heerlijke zeep voor een vroege ochtend, zodat je lekker wakker kan worden! Citroentjes, mint geur, hmmm! Frisse zepen zijn nu vooral heel fijn en zeker rond het lente en zomer seizoen. Het leuke is dat de prijsjes lekker betaalbaar zijn! Voor een stukje van 100 gram betaal je rond de €5,35 Mocht je benieuwd zijn naar deze zepen? Ze zijn vanaf nu te koop in de Lush filialen en op www.lush.nl  Wat vind jij van frisse zepen? 
xoxo