nailpolish/ Etos sugar coats


Laatst moest ik bij mijn stage een hele leuke opdracht doen. Nagels lakken! Ik moest dit doen voor mijn opdrachten boekje en mijn Etos pakte het leuk aan. Mocht een eigen plekje in de winkel maken, met nagellakremover, watjes en nieuwe Etos lakjes ging ik aan de slag en lakte heel wat nagels! Ik was zelf zo enthousiast over de leuke, nieuwe kleurtjes nagellak dat ik er 4 besloot te kopen. Kijken jullie mee naar deze lakjes?





Dit zijn ze dan! 4 nieuwe lakjes van Etos eigen merk. Wat is er nieuw aan? Er zijn nieuwe kleuren maar ook nieuwe effecten in de lakjes. We zijn allemaal al bekend met de sugar en sand structuren in nagellak en ook Etos kon niet achter blijven. Ik vind de suiker structuur in nagellak heel erg leuk en verassend! Ik nam dus 4 lakken mee. 2 normale in vrolijke kleurtjes en 2 met een sugar effect.



De potjes zien er basic uit. Zoals we van Etos gewend zijn. Op de dop staat aangegeven welke een sugar structuur heeft en welke niet. Er waren ook nog andere structuren. Zo had je glitter topcoats en veer structuren. Ik noem het ook wel hagelslag :) Ik heb deze lakken in 4 verschillende kleuren. Van links naar rechts zie je : Pink sugar,  Sweet red, Green sugar, Deep ocean.Laten we snel naar deze sugar coats kijken!
  

 photo IMG_9861_zps97e51f7b.jpg
Allereerst een fel roze kleur met het sand/sugar effect.Pink sugar. Ik vind deze gelijk al heel tof! Hij doet je denken aan een fel roze cocktail op een chill dagje aan het strand. Deze kleur springt van je nagels af en door het ruwe en zanderige effect word die wat stoerder. Heel gaaf! Het lakje dekt prima in 2 laagjes en droogt mega snel. Sand coats drogen sowieso erg snel! :)




Dan mijn favoriet, deep ocean.dit is een normale lak maar wel in een prachtige kleur. Hij doet je denken aan een aqua blauwe zee wat net overgaat van ondiep naar diep. Deze kleur is absoluut mijn favoriet. Een diepe, mooie en intens heldere kleur. Hij laat een super mooie glans achter en doet me denken aan een soort gel lak. De lak dekt eigenlijk na 1 laag al volledig maar hier draag ik 2 laagjes.




Dan nog een favoriet! Green sugar. De sand coat in een mint groenige kleur. Hoe leuk en zomers! Ik word er helemaal vrolijk van. Mint kleurtjes vind ik geweldig, ze staan fris en kleurrijk op je nagels. In combinatie met een zand structuurtje vind ik hem nog leuker! Cute. Deze nagellak dekt ook prima in 2 laagjes.




Dan de laatste. Sweet red. Ik weet niet waarom ze de lak zo genoemd hebben want er zit geen een kleur van rood tussen. Het is een prachtige koraal kleur. Een normale lak zonder suiker structuur maar wel een erg leuk en opvallend kleurtje. Koraal roze! Doet je denken aan de koraal kleurige jurkjes waarbij deze lak perfect matcht. Ik vind dit kleurtje heerlijk zomers! Hij laat een mooie glans achter en dekt in 2 laagjes volledig.


Dit waren de nieuwe lakken van Etos! Zoals ik al zei zijn er nog meer andere kleuren en structuren te koop in de Etos winkels. Ik ben erg tevreden over deze lakken! Veel keus, leuke kleurtjes, het suiker effect werkt goed en leuk en de kleuren dekken prima! Mocht je benieuwd zijn? Voor €2,50 per lakje heb je zo'n leukerd! Wat vind jij van deze nieuwe lakken?
xoxo