personal/ dagje keukenhof.


Afgelopen Maandag had ik een hele leuke dag in de planning staan! Ik ging samen met mijn zusje, moeder en tante naar Lisse, naar de keukenhof! Nee, we gingen geen nieuwe keukens kijken maar allemaal mooie, kleurrijke en lekker ruikende bloemetjes bekijken! Wandelen, genieten van al het moois en het lekkere weer. Het was een hele leuke dag! Ik nam mijn camera en flip camera *vlog* mee en schoot genoeg plaatjes. Vandaag deel ik de foto's en de vlog! Veel kijk plezier :)













Haha, ik vind deze foto geniaal, eventjes een leuke foto tussen alle rode tulpen. Hallo daar!


Hey! Zie ik daar een spiegel? Tijd voor een selfie tussen de orchideetjes! 




Strike a pose! 








Met lieve Isabelle <3




HAHA! Ik deed een poging tot een mooie blaas foto met een soort paardenbloem maar dat faalde, dat faalde eigenlijk best wel hard haha! En dat na 10 foto's en geblaas. Helaas.


Met lieve zusje, hondje en mama. Zo is mijn gezinnetje nu. Deze foto doet best wel pijn maar we gaan door met ons 3tjes, hoe moeilijk dit ook is.


















Het was een superleuke dag! Het weer zat enorm mee, een lekkere zon en iedereen was in een goed humeur. Ik was niet de enigste met een camera, je hoeft je echt niet te schamen want iedereen maakt foto's, gaat tussen de tulpen poseren en nemen zelfs statieven mee! Haha. Het was een top dagje! Ik heb in tijden weer genoten en met plezier foto's gemaakt. Binnenkort komt er ook nog een detail outfit post online, want ik heb veel outfit foto's gemaakt tussen de tulpjes :D Wat vind jij van mijn foto's? Ben je wel eens bij Keukenhof in Lisse geweest?
xoxo